Maya na mňa pozrie zvláštnym pohľadom. Hrozne by ma zaujímalo, čo sa jej teraz preháňa hlavou. Neurýchlil som to trochu? Veď len teraz so všetkým prestala, ledva vyliezla z izby a ja tu na ñu takto vybafnem? Zvlášť, keď sme sa nedávno poškriepili. Kriste, Luke! Ty si taký somár. Och vážne, milé svedomie? Teraz sa ozveš?
"Luke, ja..." konečne sa ozve a ja, ako pravý gentleman ju preruším.
"Prepáč, Maya. Je to hlúposť, nemôžem ísť na teba tak rýchlo, ja neviem,čo som si myslel, alebo čo som chcel týmto dosiahnuť..." začnem bľabotať jedno cez druhé, v snahe zakryť to, čo som zrovna urobil.
"Luke, neskáč mi do reči!" vyhŕkne Maya a ja zmĺknem.
"Pozri, ja ťa nechcem sklamať. Už som to urobila toľkokrát. Nikomu nechcem ublížiť. Snažím sa byť dobrá, ale nejde mi to. Bojím sa, že nie som taká, akú ma chceš. Neviem aká som bola predtým a netuším, či som sa zmenila, ale Luke, si si istý, že to chceš riskovať? Nechceš si svoju Mayu zapamätať tak, ako bola?" moju ruku si zoberie do svojej a pozrie na mňa s veľkými očami. Prstami jej ruku stlačím a zhlboka sa nadýchnem, kvôli prívalu spomienok.
"Maya, ja si ťa nechcem pamätať ako dievča, ktoré mi umieralo v náručí, ktoré sa cítilo nepotrebné, ktoré nebolo natoľko sebecké, aby zostalo so mnou. TY si teraz tu a ja nemôžem byť šťastnejší, lebo si rovnako úžasná, ako vždy. Lebo za každým skutkom je skryté niečo Mayovské. Ako teraz, keď si zase myslíš, že si nepotrebná, dokonca zbytočná." na chvíľu prestanem, aby som sa vydýchal a tým pádom zahnal slzy, ktoré sa mi tvoria pod zatvorenými viečkami.
"Nevieš si predstaviť ten pocit bezmocnosti, ktorý som zažíval, keď som si myslel, že si mŕtva. Všetko mi pripadalo zbytočné. Starať sa o rodinu, prácu, ješť, spať, pripadalo mi úplne zbytočné dýchať. Lebo ako veľmi som chcel zabudnúť, tak veľmi som chcel si ťa zapamätať, aká si bola. Vždy krásna, občas náladová. Chcel som si pamätať tie detaily, ako to, že vždy keď premýšľaš, na tvojej tvári sú grimasy. Ak si nervózna, vždy si hryzieš dolnú peru, čo ma tak dostávalo. Alebo keď si bola šťastná, vždy si mala tak veľké oči s tou iskrou radosti. Chcel som si pamätať hebkosť tvojich rúk, červeň v tvojich lícach, ľahkosť tvojich dotykov, chuť tvojich pier.
Lenže namiesto toho všetkého som si pamätal len tie slová, ktoré si mi povedala, keď si ležala v mojom náručí." potomto sa mi nepodarí pridusiť vzlyk. Už dlho som sa k týmto spomienkam nevracal a teraz ma zasiahli ako šíp.
Maya len stojí oproti mne so slzami tancujúcimi v jej očiach a potom padajúcimi dole lícami. Podvihnem ruku a položím jej ju na líce opuchnuté a červené od plaču. Palcom jej zotieram prúd sĺz.
"Nedokážem slovami vyjadriť, ako otrasne mi bolo. Keď si mi povedala, že si si prišla nepotrebná, ale ja ťa sakra potrebujem, lebo si pre mňa ako vzduch, slnko, voda, všetko čo som potreboval sa vyparilo ako kvapka pod slnečnými lúčami. A ja som ťa tam vtedy nechal, lebo som ťa počúvol. Koľkokrát som si vynadal za to, že som ti nepomohol. Dostali by sme sa z toho. Nemuselli ťa odviesť, nemuseli ti dať sérum, nemuseli by sme tu teraz stáť a topiť sa v slzách, nemusel som si pripadať ako dieťa a hlavne by sme boli spolu. To je jediné, čo teraz potrebujem. Byť s tebou, zase sa nadýchnuť, zase si vychutnať lúče." zase preruším, lebo sa začnem dusiť slanou vodou. Trhane sa aspoň trikrát nadýchnem, aby som mohol pokračovať.
"Maya, ja si ťa nechcem pamätať. Chcem byť s tebou, zažívať krásne chvíle. Nechcem len spomínať, chcem žiť." úspešne dokončím svoj trápny monológ a zahľadím sa na svoje topánky. Musí si o mne myslieť, že som blázon, ale je to pravda. Som blázon do nej.
"V tom čase som si želal, aby som sa zobudil s amnéziou. Nie, aby si sa tak prebudila ty. Môj život je jedna irónia." povzdychnem si a utriem si zvyšky sĺz.
"Áno." pošepká Maya a ja sa na ňu zmätene pozriem. Súhlasí s tou iróniou? Z celého môjho preslovu si vyberie toto? I keď je pravda, že z toho všetkého čo som povedal, si tiež už nič iné nepamätám.
"Ako to myslíš?" spýtam sa.
"Pôjdem s tebou na rande. Vedela som to od začiatku. Pôjdem na prvé, na druhé, aj na dvadsiate. Tak dlho, ako si budeš želať." usmeje sa na mňa a ja sa skoro zložím, pod jej jamkami. Určite teraz vyzerám ako slniečko na hnoji. Lebo som šťastný. Začíname odznovu. Mohli jej do mozgu vpichnúť čokoľvek, ale čo je v srdci, to nevymaže nikto. Ak sa tam niekto raz dostane, už nikdy neodíde. A ja teraz viem, že v Mayinom srdci znovu prebudím starú lásku.
"Mám ťa rada, Lukey." pošepká a následne si ma vtiahne do objatia. Vydýchnem vzduch, ktorý som ani nevedel, že zadržiavam a ruky položím na jej pás. Nemôžem nepostrehnúť, ako schudla za ten čas. Je mi to ľúto, ale veď ja si ju znovu vykŕmim. ( Ruined moment :D nice, Fox) Jej dotyk je jemný a váhavý, ale mne to nevadí. Lebo mi povedala tie tri slová. A to je len začiatok.
"Ja teba milujem."
__________________________________________
Hi Hey !! ^^
Ďalšia presladená shity časť, ale ja viem, že to máte radi, vy draci :D
Rozhodla som sa, že až dokonca to bude z Lukeovho pohľadu, lebo z nejakého dôvodu sa mi až priveľmi dobre píše za chlapov... To je aj dôvod, prečo teraz väčšinu storiek píšem z pohľadu chlapcov, čím sa dostávame k ..Novej.storke!! ^^ pôvodne som ju chcela vydať, až dopíšem Program, ale tiež som si myslela, že to stihnem dopísať do konca leta, takže tak :D volá sa to Smile, je to s Ashtonom, nájdete to ako inak na mojom profile :D
Ach, ľudkovia, vie niekto robiť trailer?? Lebo je to hrozne cool a chcu to. Áno, chcieť je pekná vlastnosť, ale mať ešte krajšia.
SOME SHITS you don't need read this, just for fun
V jeden večer o pol deviatej som tak z bratom a sestriným priateľom hrala poker a bola to celkom nuda.
Ja: "Mám chuť si zahrať Bang."
SestrinPriateľ: "Hej, to bola dobrá hra."
J: "Škoda, že to nemáme.."
SP: "Chcem to."
A tak sme sa pätnásť minút pred záverečnou vydali do obchodného centra do vedľajšieho mesta, aby sme kúpili v Brlohu Bang+dodatok. Najvtipnejšie na tom ale bol pohľad toho predavača, ktorý už môjho drahocenného švagra pozná. Smutné z toho celého je, že som tam uvidela najnovší datadisc k WoWku, ale moje financie sú na tom zúfalo zle (ak sa posnažím nájdem 5centov xD)
stay cool ;)
Vote O:) Comment O:) O:) O:) share
Hiya!! ^^
KAMU SEDANG MEMBACA
Witness Protection Program
Fiksi PenggemarVždy to začína rovnako. Na začiatku si žijete svoj život, máte rodinu, priateľov a nejakú tu popularitu, biely domček na predmestí s muškátmi na oknách. A potom sa ocitnete v zlom čase a na zlom mieste. V takom prípade sa ocitnete s novou identitou...