"Nevieš, kde tá stráž je." namietne Cal a ďalej sa nervózne prechádza. Už týždeň nevieme vymyslieť žiadny plán. Vždy je tu nejaké ale. Raz je to niečo, akože to je len pasca, potom nevieme, v akej miestnosti je, či bude, kedy je doma, či pri nej zrovna nebude Rodriguezová, už ma z toho bolí hlava. Ja len sakra chcem, aby som Mayu získal späť. 48 dní som s ňou nemohol normálne byť.
"S tým večným ale k ničomu nedôjdeme." poviem a päsťami udriem do stola.
"Musíme zvážiť všetko, Luke." namietne Michael.
"Toto sú len nezmyselné teórie, asi ako, že zrovna teraz tu môže nabúrať meteorit, alebo nastať koniec sveta." zavrčím a prehrabnem si vlasy, ktoré sú v hroznom stave. Niekoľko dní som ich neumýval a väčšinou ich skrývam pod čiapkou. Nemám čas na vzhľad. To budem riešiť, až pôjdeme zachrániť Mayu a ja budem musieť vyzerať neodolateľne, lebo sa na mňa musí rozpamätať.
"Luke.." vzdychne si Jeb a ja prevrátim očami. Zase tie jeho príučky a monológy. Má len dvadsaťpäť rokov a sa tu správa, akoby spasil všetku múdrosť sveta.
"Dajme si pauzu. Mám hlad." povie Jenna a odvalí sa do kuchyne.
"Ale Piper zrovna išla po potraviny. Už tam sú len tie uhorky a syr, čo neješ." zakričí za ňou Ashton. Nič neodkričí, asi má Asha v paži.
"A čo tak poslať tam nejakého špeha z vnútra?" navrhne Ash a ja pozriem na svätú trojku, čiže Michael, Jeb a Calum.
"Toto nie je zlý nápad, ale ako ho dostaneme medzi nich?" spýta sa Michael. Začínam byť alergický na slovo ale.
"Jenna?" osloví ju Ashton a my sa na ňu pozrieme. Stojí vo dverách, kde je chleba so syrom a zaváranáou uhorkou. Ale vyzerá, že jej to chutí.
"No?" spýta sa s plnými ústami.
"Odkedy ješ uhorky?" spýta sa jej Ash a ona len mykne plecom.
"Odkedy máme prázdnu chladničku." povie a sadne si k Maggie na gauč, ktorá je úplne mimo. (@saskiabednarova Je to Kamil :D). Povzdychnem si nad Jennou. V poslednej dobe sa správa trochu divne.
"A keby tam proste niekto nakráčal, robil sa, že je bez domova a zúfalý a proste tam vtrhol, že nevedel, že tu niekto bude. Emily vždy hľadá nových ľudí a zúfalec je pre ňu najlepší." vyhŕknem prvú vec, čo mi zíde na um. Už čakám, že ma Cal zruší.
"Luke, ale tento nápad vôbec nie je zlý. Je dobrý. Fakt dobrý." prekvapivo ma pochváli. Počkať, čo? On mi to ako schválil?
"Lenže koho tam poslať? Pozná väčšinu z nás." namietne Michael, ale teraz viem, že to nie sú len výhovorky. Začína sa rysovať plán.
"Okrem Jenny, Asha a Maggie." povie Jeb. A teraz to ide byť naozaj závažné. Viem, že Maya by nás postrieľala, keby tam kvôli nej máme hocikoho poslať. Maggie môžem vylúčiť hneď na začiatok. Je príliš jemná a v stresových situáciach nepoužiteľná. Ako teraz napríklad. To čo sa deje s Jennou, to nám neprospeje. Takže Ash.
"Ja pôjdem." povie Ashton a ja naňho pozriem. Sakra, ja by som mal ísť tam a vystrieliť Rodriguezovej mozog, nie tam nechať ísť kamaráta. Ashtonov pohľad hovorí jediné. Aby som držal hubu, lebo ju späť nedostaneme. A to je teraz priorita.
"Určite?" spýta sa Cal a Ash sebavedome prikývne. Jenna sa zrazu prudko zodvihne a vybehne z miestnosti. Všetci (mimo Maggie) za ňou pozeráme. Čo s ňou je?
"Dobre teda. Ideme vymyslieť plán podrobne."
O ďalší týždeň
"Toto bolo od vás nenormálne nezodpovedné. Načo ste to ako robili? Po pár dňoch čo ste spolu boli? Jenna, veď ty ani nemáš osemnásť. Všetko sa teraz skomplikovalo." kričí na Asha a Jennu Michael už dobrú pol hodinu. Novina. Jenna je tehotná.
YOU ARE READING
Witness Protection Program
FanfictionVždy to začína rovnako. Na začiatku si žijete svoj život, máte rodinu, priateľov a nejakú tu popularitu, biely domček na predmestí s muškátmi na oknách. A potom sa ocitnete v zlom čase a na zlom mieste. V takom prípade sa ocitnete s novou identitou...