"A.. Ako to myslíš?" vykokce Michael.
"Nechápeš to?! Je mŕtva! Leží dobodaná v kaluži krvi v našej kúpeľni, sakra!" skríkne Ashton a reakcie sú rozdielne. Ash to nevydrží a po tvári mu prejde pár sĺz. Jenna sa rozplače. Calum zovrie v rukách volant a Michael z celej sily buchne do palubnej dosky. Luke si tvár zaborí do dlaní. Ja... neviem, aké su moje pocity. Hailey som veľmi nepoznala. Bola to len susedka, ktorá sem tam zašla na kávu a starala sa mi o kamaráta. Ale aj tak, bola v tom celom namočená najmenej a teraz je mŕtva. Aká je šanca, že vydržíme my? Hailey bola len nevinná žena, ktorá nám pomohla a teraz...
"Bože. Je to strašné. Ako to mohli urobiť?" spýta sa Jenna. Ťažko je jej vysvetliť, že teraz to bude takto chodiť. Ľudia budú bezdôvodne umierať a ona sa bude môcť iba prizerať. Nenávidím sa za to, že som ju do toho zatiahla. Mohla byť doma a šťastná a namiesto toho ju ťaháme od rodiny, od domova, bez akéhokoľvek vysvetlenia. Všetký akurát ničím život.
"Je mi to ľúto Jenna. Teraz to takto jednoducho bude chodiť." poviem a vzdychnem si. Fakt sa neznášam.
"Chceš povedať, že ďalej budú zomierať ľudia?" spýta sa a ja prikývnem.
"A čo bude s nami?" stále sa niečo vypytuje, ale ani ja nemám odpovede na jej otázky.
"Ja neviem Jenna. Najľahšie by bolo, keby som sa zajtrajšku nedožila." vyhŕknem a všetky pohľady padnú na mňa.
"Nehovor tak, Maya!" pohrozí mi Luke.
"Maya?" nechápe Jenna a ja si uvedomím, ako ma Luke oslovil. Vražedne sa naňho zahladím. Posledné čo teraz potrebujem, je siahodlhé vysvetľovanie o Programe.
"Vysvetlite jej to. Ja na to nemám síl." vzdychnem a hlavu si opriem o Lukeovo rameno. Je to somár, čo si nedáva pozor na jazyk, ale stále je to môj roztomilý somár. Rozprávania sa ujme Ashton. Sem tam ho doplní Cal alebo Michael. Jenna je z toho zjavne úplne vedľa.
"Bojím sa." poviem tak, že to počuje iba Luke. Ustarostene na mňa pozrie.
"Ja tiež. Ale spolu to zvládneme. Tak ako predtým." upokojí ma. Objímem ho a nechám sa unášať spánkom. Všetkého je na mňa moc. Tajne som dúfala, že sťahovanie je posledná stresujúca vec, čo budem musieť urobiť. Ale bohužiaľ je tu ten čip.
"Maya... Honey." zobudí ma Lukeov hlas, alebo skôr jeho pery na mojom čele.
"Hmm?" zamrmlem a oči nechám naďalej zatvorené. Určite som zaspala. Celá ja.
"Zastavili sme. Poď si dať niečo pod zub." láka ma a ja nemôžem odmietnuť. Otvorím oči a porozhliadam sa okolo seba. V aute sme iba ja a Luke
"Kde sú všetci?" spýtam sa a pozriem na Lukea. Ako môže byť taký rozkošný? Vlasy rozcuchané, unavený pohľad a aj tak úsmev na perách. Neodolám a venujem mu jeden dlhý bozk. Hneď sa cítim lepšie, keď Lukea cítim pri sebe. Ruky mu zaborím do vlasov a poškrabem ho na zátylku. Luke ma jednu ruku položenú medzi mojimi lopatkami a podopiera ma. Druhú ma okolo môjho pása a hladí ma na boku. Po chvíli sa musím odtiahnuť. Hlúpy kyslík.
"Išli sa najesť. Jenna potrebovala ukľudniť, po tom, čo sa dozvedela." vysvetlí Luke, hoci tú otázku som mu položila už dávno.
"Nesie to veľmi zle?" spýtam sa. Je jasné, že sa o ňu bojím. Celé je to moja vina, že je s nami.
"Je to v pohode. Len je trochu zmätená, chápeš." povie a začne mi hladkať líce s priblblým úsmevom.
"Čo je?" zdvihnem jedno obočie.
"Nič. Len som rád, že sme tu spolu." usmeje sa a daruje mi malú pusu do kútika pier.
"Awww... Si tak sladký.." uculím sa a Luke tiež.
YOU ARE READING
Witness Protection Program
FanfictionVždy to začína rovnako. Na začiatku si žijete svoj život, máte rodinu, priateľov a nejakú tu popularitu, biely domček na predmestí s muškátmi na oknách. A potom sa ocitnete v zlom čase a na zlom mieste. V takom prípade sa ocitnete s novou identitou...