Part 20

616 46 1
                                    

Keď som Calovi oznámila, že idem na rande s Lukeom, maľ tak ľadový pohľad, že mi zamrazil všetky moje orgány. Je mi to jedno. Mal sa starať predtým. Lukea si potom zobral stranou a niečo mu rozpráva až doteraz. Chudák chlapec. Ja teraz sedím s Mikeom v kuchyni a čakáme kým vyjdu. Popíjame už tretiu horúcu čokoládu. Začína mi z nej byť kvalitne zle.

"Myslím, že Lukea prejde chuť." poznamenám a odpijem si ďalší dúšok.

"Chuť na čo?" nechápe Michael, ktorý si dnes dal znovu prefarbiť vlasy. Tentokrát je to čierna, ale že je to Mikey, tak si dal fialové a modré pramene. Túto farbu mám zo všetkých najradšej. Ukazoval mi aj fotky, kde mal všetky farby, čo zatiaľ vyskúšal.

"Chuť na rande so mnou." poviem a Michael sa rozosmeje.

"To si nemyslím. Tak dlho na to čakal a Cal mu už nezabráni."

"Dlho? Predsa sa poznáme iba niečo vyše mesiac." namietnem.

"No.. Ty ho poznáš iba mesiac." povie a oprie sa o kolená.

"Ako to myslíš?" nechápem.

"Calum ti predsa vravel, že sme bývali na vašej povale." povie Mikey a ja prikývnem.

"Tak tam ste mali nejaké staré albumy. Dokázali sme si ich prezerať celé hodiny. A narazili sme aj na tvoje fotky. Luke vždy vravel, že si pekná, ale pokladal som to za normálne konštatovanie. Potom na teba občas pozeral cez okno, keď si prichádzala, odchádzala, alebo len tak sedela na dvore. V deň keď sme odchádzali, tak plakal. S Calom sme si mysleli, že je to kvôli tomu, že opúšťa svoj domov. Ale mne povedal pravdu. Bolo mu ľúto, že ťa nikdy nespozná. Neverila by si akú mal radosť, keď ťa zachránil. Spoznal ťa aj po toľkých mesiacoch." zaspomína Michael a ja nemám slov. Tak dlho? A ja som o ňom ani nevedela. Nesmiem ho sklamať. Záleží mi na ňom viac, ako si ktokoľvek myslí. Neskutočne rýchlo som sa doňho zamilovala. Môže to byť tým, že sa na mňa nalepila tá jeho niekoľko ročná láska? Z rozmýšľania ma preruší otvorenie dverí. Nedočkavo sa postavím a čakám, čo sa bude diať. Prvý vyjde Luke s úškrnom na perách. Za ním Cal s podráždeným výrazom. Čakala som to presne opačne. Aj Michael vyzerá, že ničomu nerozumie.

"Idem sa pripraviť na rande." žmurkne na mňa Luke a jeden pohľad venuje aj Calovi. Cal ho zmrazí pohľadom.

"Padaj Hemmings, lebo si to rozmyslím!" skríkne a ukáže na dvere. Luke so smiechom odchádza. Zdvihnem sa a poberiem sa za ním. Začujem sprchu, tak sa rozhodnem, že počkám kým príde. Zo nočného stola si zoberiem knihu Mechanický princ. Začítam sa a ani si nevšimnem, kedy sa Luke vrátil.

"Myslíš, že sa jej budem páčiť v tomto?" spýta sa ma. Zdvihnem prst aby počkal kým dočítam odsek. Dám si tam záložku a knihu položím späť na stolík. Potom si dám ruky za hlavu a celého si ho prezriem. Čierna košeľa a skinny jeans. Vlasy má ešte mokré a padajú mu do čela.

"To si píš, že budeš." zasmejem sa a postavím sa, aby som sa mohla ísť pripraviť ja. Postavím sa ku skrini a vytiahnem stamať biele tričko s logom Blink182. K tomu si zoberiem bordovú sukňu s vysokým pásom. Vpredu je kratšia, ako vzadu. Zoberiem to aj s uterákmi a zamknem sa v kúpeľni. Rýchlo vyriadim sprchu a vysuším si vlasy. Vrchné vlasy si zopnem a voľné si nechám padať na ramená. Oblečenie na seba hodím a povyrovnávam ho. Podľa mňa to je fajn. Uvidíme, čo nato povie Luke. Vrátim sa do izby, kde si vybrnkáva na gitaru Yellowcard-Paper Walls. Všimne si, keď vôjdem do izby.

"Budem sa mu v tom páčiť?" spýtam sa a Luke si ma prezrie.

"Jemu sa budeš páčiť aj bez oblečenia." snaží sa povedať kompliment, ale chudáčik asi v hlave nepochopil, ako to vyznie. Pobavene sa zaškerím a Luke sa zhrozí, keď si uvedomí, čo za somarinu povedal.

Witness Protection ProgramWhere stories live. Discover now