"Táto je z Hawaia. Bola to naša prvá spoločná dovolenka." ukáže jej Cal ďalšiu fotku. Už tým trávime tri hodiny. Zo začiatku mala poznámky, že je to photoshop, alebo niečo také, no teraz len ticho pozerá.
"Tu sme v Disneylande. Ako malá si zbožňovala Minnie a stále si nosila bodky, kým sme teda obaja neprešli na Mayday Parade." Cal sa pousmeje a založí fotku späť do albumu.
"To bola posledná. Veríš mi?" spýta sa jej Cal a ona len mlčí. Cal si povzdychne.
"Necháme to pre dnešok tak. Je neskoro. Poď, Luke." povie a ja zavrtím hlavou.
"Nie. Budem tu s ňou." rozhodnem sa a Cal bez slova odíde. Postavím sa zo stoličky a z poličky vyberiem vankúše a deky. Jeden vankúš dám Mayi. Položí naň hlavu a ja ju ešte prikryjem dekou. Potom sa ja usalaším na kresle.
"Dobrú noc, Maya. Aj keď si ma nepamätáš v dobrom svetle, som rád, že si späť." poviem, nečakajúc odpoveď. Len zaspávam pri zvuku jej dychu.
_
"Luke." osloví ma Maya, čím ma prebudí.
"Uhm..?" zamrmlem, stále neotvárajúc oči.
"Mohol by si ma odpútať?" spýta sa a ja si odfrknem.
"Prepáč, ale toľko ti neverím." odmietnem.
"Ja nechcem zdrhnúť!" zvolá.
"Tomu verím."
"Hemmings! Držíte ma tu jedenásť hodín. Potrebujem na WC!" skríkne a vtedy sa prebudím.
"Och, prepáč." poviem a pomaly sa prebúdzam. Zo zadného vrecka vytiahnem kľúčik a odomknem jej putá. Pohladí si zápästie, kde má od pút škaredú modrinu. Je mi jej ľúto, ale určite by zdrhla.
"Potom ti na to niečo dám." poviem jej.
"Ou, koľká ochota." odvrkne a ja to úspešne odignorujem. Položím jej ruku medzi lopatky, no ona ju hneď strasie.
"Viem ísť sama." sykne a ja len pretočím oči. Zavediem ju na druhé poschodie, lebo nechcem riskovať, že vylezie oknom. Otvorím dvere a vytiahnem kľúčik. Maya na mňa vražedne pozrie.
"Neverím ti." poviem a nechám ju prejsť do kúpeľne. Nechcem nejak veľmi načúvať, tak sa posadím na koniec chodby. Po chvíli Maya vyjde.
"Neušla si." skonštatujem a ona ma poznove zabije pohľadom.
"Si somár." povie a sama zíde dole. Nenamietam, len radšej rýchle idem za ňou, nech nespraví nejakú blbosť.
"Čo si dáš na raňajky?" spýtam sa jej. Hrane prekvapene na mňa pozrie.
"Vy mi aj dáte jesť?" spýta sa.
"Neuveriteľné,že?" uchechtnem sa a mávnem rukou, nech ide do kuchyne. Prekvapivo za mnou naozaj príde a sadne si na barovú stoličku.
"Tak, máme tu vajíčka, jogurty, cereálie, párky, môžem urobiť palacinky, alebo chceš chleba?" otočím sa na ňu. Na tvári sa jej objaví nefalšovaný úsmev. Bože, ako mi to chýbalo.
"Pochybujem, že zvládneš niečo upiecť." podpichne ma.
"Nepodceňuj ma! Sama si ma to učila.." pripomeniem jej.
"To usúdim, až to urobíš." uchechtne sa a ja to zoberiem ako výzvu. Z poličiek začnem vyťahovať ingrediencie, ako si ich pamätám. Všetko to zmiešam a vytiahnem panvicu. Skontrolujem Mayu, ktorá ma iba pozoruje.
"Už si sa stratil?" spýta sa provokačne.
"Len pozeraj." poviem a hodím prvý kúsok cesta na panvicu.
"Nechcem sa ti do toho motať, ale išlo by ti to lepšie, keby si zapol pec." zasmeje sa a ja si uvedomím, že som na to naozaj zabudol. Začervenám sa a zapnem sporák. Potom to už nejak ide a daria sa.
"Čo hovoríš teraz?" spýtam sa Mayi. Obrátim sa na ňu, ale nie je tam. Sakra! Bol som tak hlúpy! Vážne som si myslel, že by neušla? Nepoznám vlastnú priateľku. Dobre ja.
"Maya?!" skríknem a vybehnem z kuchyne. Maya tam leží bezhybne na zemi. Kľaknem si k nej a mierne ju poklepem po líci. Začne sa trhať, ale je jasné, že sa jej niečo sníva. Zoberiem ju pod kolenami a pod chrbát. Zodvihnem ju a položím ju na gauč v obývačke. Nepáči sa mi to. Len tak zrazu odpadne.
"Nepáli sa tu niečo?" spýta sa Jenna v závese s Ashom, ktorí zrovna prišli.
"Sakra!" zakľajem a rýchlo prebehnem do kuchyne, kde sa posledná palacinka spálila do tla. Vypnem sporák a chytím horúcu panvicu, v momente je na zemi a moja ruka spálená.
"Bože, Luke! Čo to stváraš?" zasmeje sa Jenna a pozrie mi na ruku. Potiahne ma k umývadlu a pustí na ňu studenú vodu.
"Ash??!!"
"No?" strčí hlavu do dverí.
"Dones mi obväz." povie a on bez slova poslúchne. Vráti sa aj s obväzom a Jenna mi ruku opatrne obviaže. Potom sa pozrie na mňa aj na Asha.
"Vyzeráte ako dvaja puberťáci s depresiami." skonštatuje a s utierkou zdvihne panvicu. Inteligentná. Z Ashom sa pozrieme na svoje obviazané ruky. Má pravdu.
"Jenna, zlato?" osloví ju pomaly Ash. Bože, čo sa mu preháňa hlavou?
"No to som zvedavá, čo mi zase zdelíš." usmeje sa.
"Nemáš nejak väčšie.. no vieš.. prsia?" spýta sa a ja vyprsknem do smiechu.
"Ashton, ty si kráľ somárov." povzdychne si Jenna a cestou do obývačky nám obom ušetrí pohlavok.
"Očakávam raňajky." povie ešte a zmizne.
"Vážne, Ashton?" spýtam sa a on len obranne zdvihne ruky.
"Nevidel si to?"
"Tak prepáč, ale nepozerám do výstrihu tvojej priateľky." usmejem sa a začnem s Ashovou pomocou pripravovať palacinky, ktoré vyšli. Dáme tam peknú vrstvu nutelly, džemu, škorice, ovocia a šľahačky. Potom to zoberieme do obývačky, kde sa pozbieralo celé osadenstvo tohto domu.
"Luke? Prečo nie je pripútaná?" zdrbe ma Cal, len čo vôjdem.
"Aj tebe dobré ráno." odfrknem si a položím palacinky na stôl. Všetci sa na ne vrhnú ako kobylky.
"Išla na WC a potom odpadla, tak som ju položil na gauč." odpoviem Calovi a tiež si zoberiem zo svojho výtvoru.
"Odpadla?! Jak odpadla?" ďalej sa vypytuje.
"Zrazu ležala na zemi, dobre? Nechaj to tak, Cal."
"Luke, ja to myslím vážne. To sérum bolo vo vyvíjacom štádiu. Mohlo to zareagovať s nejakou látkou v jej tele." začne panikárčiť a prilepí sa to aj na mňa.
"Počkaj, čo?!" vyhŕknem.
"Upokojte sa, vy dvaja. Keď ešte rodičia žili, počúval som ich.To sérum nie je schopné sa úplne vsiaknuť do mozgu. Môže sa stať, že len tak odpadne a budú sa jej premietať spomienky. A to je dobre, lebo sa to stáva len vtedy, keď si osoba začne spomínať." vysvetlí nám Michael.
"Naozaj?" spýtam sa s nádejou.
"Áno, Luke. Začala spomínať."
__________________________________________
Hi Hey!! ^^
Zrovna ide Sum 41 na óčku ^^
Teraz SLSP ^^ A Don't Stop som si dala ja sama, lebo to mám nahraté. Nech žije mágio.. OMJ.... čím viac sa na nich pozerám, tých viac ich milujem <3.
Do tretice som sa farbila a vydalo to!! ^^ Chuchu! Teraz som oranžovo-vlasá... Konečne normálne vlasy :3
#sry, za tie uhm.. prsia :D ale keď to bolo jediné, čo v 14. tom týždni napísali :D áno, neviem to z hlavy :D nikdy som nečakala, že v 14-tich rokoch budem dopodrobna poznať tehotenstvo xD
Hej -_- Bloody hell! ja to poznám rok a ty týždeň a sa tu rob jak najväčší znalec -_- A sa ešte hádaj, že máš pravdu -_- (#sisterfight)
Ešte som Vám nepoďakovala! 5099 readov ^^ okolo 750 votes a hlavne #20 vo FF!!! ^^ oysdbkoscnsvbtesdgvhjlkjbnmmjyfccvhugvvghb :3 Milujem Vás..všetko to je len vďaka Vám :3
Hi Hey!! ^^
YOU ARE READING
Witness Protection Program
FanfictionVždy to začína rovnako. Na začiatku si žijete svoj život, máte rodinu, priateľov a nejakú tu popularitu, biely domček na predmestí s muškátmi na oknách. A potom sa ocitnete v zlom čase a na zlom mieste. V takom prípade sa ocitnete s novou identitou...