Part 12

628 48 2
                                    

"Ja tam ísť nechcem."  zamračím sa, kým kráčame na stretnutie s Bryanom. Možno som nemala súhlasiť s tým, že Ash pôjde so mnou. Nedávno mal otras mozgu a teraz ideme zoči-voči tomu, kto to spôsobil. Naša logika je jednoducho 'závideniahodná'.

"Nemáme veľmi na výber." zamračí sa a ide ďalej. Za školským dvorom sa nachádza menší lesík, takže ťažko tam niekoho vidieť. Skvelo si vybral. Keď sme dostatočne blízko, v kríkoch zazriem pohyb látky. Otočím sa na Asha a zastavím ho.

"Čakaj tu." rozkážem.

"Tak sme sa nedohodli." namietne Ash a založí si ruky.

"Si tu. Zavolám a prídeš mi pomôcť." poviem, ale Ash sa stále mračí.

"Dôveruj mi. Prosím." zaprosíkam a Ashton si vzdychne.

"Dotkne sa ťa a zakričíš." pohrozí mi prstom. Kývnem na súhlas a prídem bližšie k stromom. Niekto ma zatiahne a pritlačí na strom. Nie je to Bryan, ale Kyle.

"Hmm..Ahoj." usmejem sa  Šokovane na mňa pozrie.

"Hej. Čau." uškrnie sa a ruky mi dá ku hlave.

"Ako sa máš?" spýtam sa. Pretočí očami.

"Nezavolal som ťa kvôli tomu."

"Tak prečo?" nadvihnem jedno obočie.

"Pozri sa. Si celkom dobrá. Drzá a odvážna. To sa mi páči. Mám pre teba návrh. Pridáš sa ku mne a Bryanovi. Hádam sa nechceš baviť s tým teplošom." zašepká mi do ucha a v tom momente mu vrazím facku.

"Takto o ňom nebudeš hovoriť!" skríknem a dám sa na odchod. Kyle ma pritiahne späť za lem košele. Je to tá od Lukea. Je naozaj príjemná na nosenie.

"Dávaj pozor." syknem a napravím si košeľu.

"Tak pozri, Julie. Máme dôkaz, že Irwin je gay."

"Má aj krstné meno! A navyše, je to vaše slovo proti jeho." namietnem.

"A prečo veríš jemu?"

"Ty sa pýtaš?! Veď ste nás zmlátili! Ashton mal otras mozgu a ja mám jazvu cez celé pery!" rozhodím rukami a pritom skoro trafím Kylea.

"Prepáč." poviem.

'Načo sa mu ospravedlňuješ? Koza hlúpa!' naštvane mi vraví môj vnùtorný hlas. Snažím sa ho ignorovať.

"Ani mi sme na tom neboli najlepšie." zamračí sa a ja sa ironicky zasmejem.

"Oooo... Tak to mi je ľúto, že sme poškodili vaše ego!" vyprsknem nahnevane.

"Vravel som, že drzosť sa mi páči, ale netreba to preháňať." našpúli pery. Pohŕdavo odfrknem.

"Ak nemáš nič ďalšie, odchádzam." oznámim mu a odchádzam. Našťastie ma nezastavuje. Zatnem päste a zúrivo odchádzam. Najprv ma zmlátia a potom ma chcú do toho ich gangu. Naivní hlupáci. Čo si o sebe myslia?!

Ash sedí na zemi a hrá sa s prstami. Keď k nemu prídem, postaví sa.

"Tak čo?" spýta sa.

"Nebol to Bryan, ale Kyle." poviem a kráčam rýchlo ďalej. Michael nás má vyzdvihnúť pred školou.

"Čo chcel?"

"Aby som sa pridala do ich gangu."

"Súhlasila si?" spýta sa a ja sa za ním otočím.

"Robíš si srandu?! Ublížili ti a ty si myslíš, že sa k nim pridám? Neštvi ma!!" kričím na neho.

"No ták. Upokoj sa." zdvihne ruky nad hlavu.

Witness Protection ProgramWhere stories live. Discover now