O pár dní...
58 dní som s ňou nebol, ak nepočítame incident v parku. Piper to trochu neodhadla. No ona by to zvládla, ale svätá trojka si nebola istá, či to zvládne, tak to museli predĺžiť. O šesť dní!! A nenapadlo ich, že ja to už bez Maye tiež nezvládam?! Tak blízko a pritom tak ďaleko mi dáva nový rozmer.
"Dobre, počkaj. Teraz ešte ten náhrdelník. Vložili sme doňho mini čip s mikrofónom. Takže budeme počuť, čo sa tam deje. Neskôr tam nainštalujeme aj kameru, ale už nesmieme dlhšie čakať. Čím dlhšie od Maye budeme, tým ťažšie si potom spomenie." vysvetľuje jej Cal doma, keď ju chystáme na misiu. Musí vyzerať ako opustené dieťa. Zabalili sme jej batoh, kde má nejaké oblečenie, jedlo, fotky, proste nech to vyzerá, že je opustená chuderka sirota. Mňa z tohto plánu jednoducho vylúčili, lebo vraj nemám zdravý úsudok. Tak som sa pridal k Maggie na lavicu nepoužiteľných. Jediná mi teraz robí spoločnosť, lebo na pláne už nerobí len Ash a Jenna a tí sú zaneprázdnený. Myslel som, že ťažké to bude mať Ash, ale je to presne opačne. Ashton na internete číta somariny o tehotenstve a stále s tým chodí za Jennou, ktorá ho už ma plné zuby. Aj teraz sa vedľa mňa len bezmocne zrúti.
"Bože Luke, pomôž mi." vzdychne si a unavene si svoju hlavu položí na moje rameno.
"Čo si našiel tentokrát?" spýtam sa a ona bezmocne pokýve hlavou. Potom sa v obývačke objaví Ashton.
"Jenna, ale toto ti fakt pomôže." začne do nej hustiť a ona pretočí očami.
"Ashton, ja po dome nebudem chodiť nahá." precedí cez zuby a ja vyprsknem do smiechu, čo za blbosť ho to napadlo. Jenna na mňa vražedne pozrie a ja sa radšej odvrátim.
"Prečo nie?" spýta sa Ash.
"V dome je päť mužov." oznámi mu.
"No a? Ja som tvoj priateľ, Cal má Maggie, Luke Mayu a Michael s Jebom sa budú hrať na teplých, aby si mala lepší pocit." vyhlási Ashton a ja ešte viac vyprsknem. Kde na toto ten chlapec chodí.
"Ashton, počúvaš sa?" spýta sa Jenna.
"Ale keď..." chce niečo namietnuť, ale vtedy do toho prídem Piper.
"Ashton, Jenna je žena a sama vie, čo je pre ňu najlepšie. Najhoršie, čo pri tehotnej žene môže byť, je stres a nervy a to Jenne práve teraz spôsobuješ." povie a ja sa musím pozastaviť nad tým, ako je múdra. Škoda, že si s ňou život robí čo chce.
"Ja chcem len pomôcť." rozhodí Ashton rukami a urazene odíde hore.
"Kriste, ten chlapec má asi krámy alebo čo." povzdychne si Jenna a vyberie sa za ním. Nemali by sa hádať. Aj ja som sa posledné dni s Mayou hádal a teraz to ľutujem ako nič. Keď si bude musieť rozpomenúť, budem jej tak akurát môcť pripomenúť všetky tie hádky.
"Dobre. Luke, odchádzam." oznámi mi Piper a ja vstanem a prídem k nej. Vtiahnem ju do objatia.
"Dávaj si na seba pozor." poviem a ona sa usmeje.
"Sľubujem." prisahá a otvorí dvere do chladnej Sydney.
"Piper?" oslovím ju ešte, kým zatvorí dvere.
"Áno?" otočí sa.
"Ďakujem. Ďakujem, že to pre ňu a pre mňa robíš." poďakujem sa. Cal mi ruku položí na rameno.
"Ďakujeme, že to robíš pre nás všetkých." pridá sa ku mne Michael.
"Ja ďakujem vám." pousmeje sa a zatvorí za sebou dvere.
"Dúfam, že vás nesklamem." pošepká a asi si myslela, že to nebudeme počuť. Mikrofón ale zaberie všetko. Presunieme sa do obývačky, kde je všetka aparatúra. Ja a Calum máme prvú službu, tak si nasadíme slúchadlá a počúvame, aj keď zatiaľ nie je veľmi čo. Michael nám prinesie citrónový čaj a urobí ho presne, ako to píjava Maya. Šťava z polovice citróna a tri lyžičky cukru (Best kombinácia ^^). Tak ho pomaly popíjame a čakáme na správu od Piper.
"Už som pred Inštitútom." ozve sa v slúchadlách a ja sa hneď prebudím zo zasnenia. Počujem ťuknutie, ako stlačenie kľučky. Hneď potom iné ťuknutie, ako keď niekto nabije zbraň. Ježiši. Dúfam, že jej nič neurobia, lebo by som si to nikdy neodpustil.
YOU ARE READING
Witness Protection Program
FanfictionVždy to začína rovnako. Na začiatku si žijete svoj život, máte rodinu, priateľov a nejakú tu popularitu, biely domček na predmestí s muškátmi na oknách. A potom sa ocitnete v zlom čase a na zlom mieste. V takom prípade sa ocitnete s novou identitou...