Part 41

348 39 20
                                    

"Ahojte." začnem sa so všetkými vítať. Ani som si neuvedomil, že mi tak chýbali. Postupne objímem  Asha, Jeba, Michaela a Cala. Dokonca aj Maggie, ktorú nemám v láske. Nemám na to ani nejaký dôvod, len proste mi nie je pri nej dobre. Ale keď to nevadí Calovi, ja nemám právo do toho zasahovať. Aj on mi predsa dovolil chodiť s jeho sestrou, takže je to v pohode. Jenna ku mne príde a namiesto objatia ma poriadne buchne do ramena. Od Mayinej... Už to nemôžem volať smrť. Od jej únosu zosilnela a to dosť. Vidím, že kým ja som sa ľutoval, oni ďalej makali.

"Au." zakňučím a to rameno si chytím.

"To máš za svoje blbé nápady. Vieš ako si nám chýbal?" vyskočí na mňa a hneď potom ma tuho objíme.

"Už nás neopúšťaj." pošepne.

"Sľubujem." pousmejem sa a odtiahneme sa.

"Tak a teraz chcem počuť všetko ohľadom Mayi." povie Cal opäť tým svojím pevným odhodlaným vodcovským tónom.

"Tu nie..." poviem a poobzerám sa po letisku. Pomôžem im z kuframi a naložím ich do auta, patriace Piper. Vie o nich. Dovolila mi ubytovať ju v jej veľkom prázdnom dome. Aj teraz tam čaká. Neviem, ako na to budú reagovať, ale Piper je naša pomoc. Vďaka nej mám kde ubytovať kamarátov, požičala mi auto a ešte ma aj podporuje. O Programe nevie. Keby som jej to povedal, bola by len zatiahnutá do toho všetkého.

Zastavím pred domom a oni povystupujú.

"Uhm... To je tvoje?" spýta sa Cal a ja sa poškriabem na zátylku.

"Nie tak celkom."

"Nie tak celkom?" opýta sa Michael.

"Komu to patrí, Luke?" Jeb si založí ruky na hrudi. V tom momente z dverí vyjde Piper a pohľadom prejde po celej našej skupine.

"Hmm.. Ľudia, toto je Piper. Tento dom patrí jej. Ona mi pomáhala dostať sa z depresie." poviem a dúfam, že to pochopia. Piper sa nesmelo usmeje a ostatní len s otvorenými ústami pozerajú po sebe, po mne a po Piper.

"Zbavil si sa depresie, lebo si spal s inou?!" vykríkne Calum, až Maggie vedľa neho nadskočí.

"My sme spolu nespali. Nič medzi nami nie je." vysvetlím kľudne a rukou pokyniem Piper, aby prišla bližšie. Pomalým krokom príde ku mne a ticho sa tam postaví.

"Piper, toto je Cal, Mike, Ash, Jenna, Jeb a Maggie." predstavím jej ich a ona im nesmelo zamáva.

"Vie to?" spýta sa Michael a ja záporne pokrútim hlavou. Vravel som Piper, že jej nemôžem povedať všetko, preto sa nevypytuje..

"Poďte ďalej." povie Piper a vyberie sa smerom k domu. Nechá za sebou otvorené dvere a všetky pohľady padnú na mňa.

"Luke..." začne Michael, ale ja ho hneď preruším.

"Nie. Teraz ide o Mayu, nie o Piper." poviem a otvorím kufor na aute. Pomôžem s batožinami a povykladám ich. Zoberiem niektoré a vôjdem do domu. Oni sa obzerajú okolo seba. Piper to tu má dosť veľké a vynovené.

"Ja pôjdem kúpiť niečo na jedenie." oznámi Piper a zvonku zatvorí dvere. Veci hodím ku schodisku a poberiem sa do obývačky. Oni za mnou. Zostanem stáť, ale ostatní si posadajú na gauč a kreslá.

"Ako si prišiel na to, že žije?" spýta sa Cal po dlhšej chvíli, lebo ja proste neviem, ako začať.

"Držala mi nôž pri hrdle. Keď sme pritom, dosť amatérsky." zase sa musím pousmiať. Je to silná žena, ale vnúrorne. Fyzicky je slabšia Piper a to neprešla tréningom.

"Čo?" nechápe Ash a vlastne ani zbytok. Poviem im teda úplne presne, čo sa stalo..

"Jacinda Rodriguezová?" zamračí sa Jenna. Myknem plecami. Áno, je to strašné meno, tak ale im je to jedno.

Witness Protection ProgramWhere stories live. Discover now