O mesiac...
"Bože Luke! Máš to strašne." zasmejem sa a radšej mu s kravatou pomôžem.
"Aj tak to pod tým hábitom nebude vidno." namietne a ja sa naňho prísne pozriem.
"Lukeyyy.. Urob to pre mňa." hodím psie oči.
"Veď hej, hej." vzdychne si Luke a ja mu darujem malú pusu. Rozkošne sa usmeje. Posledný mesiac bol dobrý. Veľmi dobrý. Ku Calumovi som si konečne vybudovala pevný vzťah. Je to skoro ako predtým, až na to, že ma stráži ako oko v hlave, nehovoriac o mojom vzťahu s Lukeom, ktorý sa mu vôbec nepáči. Musí sa prispôsobiť. Michael z nás má zábavu. Neraz sa stalo, že sme sa s Lukeom trochu oneskorili a Mike to vždy tak parádne okomentoval, že sa proste nedalo nesmiať. Ashton je konečne šťastný. V škole sa vyparili všetky klebety, myslím, že aj kvôli Jenne, ktorá je s ním každú voľnú chvíľu. Bryan a Kyle už tiež dali pokoj. Myslím, že majú strach z Lukea. Zo mňa sa stal nehorázny žiarlivec. Jediné dievča, ktoré k Lukeovi pustím je Jenna. Obzvlášť som mala strach zo školskej krásky Victorie, ktorá po Lukeovi išla. Nie dlho. Keď sa dozvedela, že ja a Luke spolu chodíme, stiahla sa. Je to v skutočnosti dobrá baba. Pokiaľ ide o čip, stále nevieme, čo to je. Calum zistil, že sú to nejaké súbory, ale zakódované, tak sa to už mesiac snaží rozlúštiť. Zatiaľ žijeme celkom normálny život.
"Budeš vyzerať úžasne." poviem mu. Luke sa usmeje a pritiahne si ma bližšie. Hlavu zaborí do mojich vlasov a ja svoju do ramena. Robíme to často, len aby sme cítili blízkosť toho druhého.
"Poďte už vy dvaja!" zakričí Michael z chodby. S Lukeom na seba hodíme posledný pohľad a zamierime do chodby, kde už čaká Calum aj s Michaelom. Idú s nami. Luke predsa nematuruje každý deň a keďže rodičov nemá, budú mu musieť stačiť bratia.
"Vyzeráte.... slávnostne." skonštatuje Calum. Usmejem sa a natiahnem sa po balerínky. Slávnostnejšie by asi boli opätky, ale do nich ma nikto nedostane. Vkĺznem do nich a chytím sa Lukea, lebo sa trošku zakolíšem.
"Si presne ako mama." usmeje sa Cal a ja hodím poloúsmev. Nejako sa vyteperíme z bytovky a v aute sa vezieme do školy. Luke vyzerá byť trochu nervózny, tak sa k nemu povzbudivo pritúlim.
"Pokrčíš mu oblek." zasmeje sa Michael. Zamračím sa naňho a zatvorím oči, aby som mohla dospať prebdenú noc. Už dlho sa to nestalo, ale zase som mala sen. Boli sme tam všetci. Ja, Luke, Cal, Ash, Mike a aj Jenna. Boli sme na slávnosti a potom všade začal byť chaos. Potom ma zachránil budík. Predtým, než som sa zase stihla rozplakať.
"Vystupujeme Maya." šepne mi Luke a ja sa naňho usmejem. Vystúpime a ja obídem auto a zase sa postavím k Lukeovi.
"Luke, Julie!" zakričí na mňa známy Jennin hlas. Dobehne ku mne a objíme ma.
"Predstav si to, Julie! Posledný deň tohto pekla." zvýskne Jenna a ja ju len s úsmevom pozorujem. Za ňou sa objaví Ashton, takisto s veselým výrazom. Musím uznať, že aj ja sa neskutočne teším na prázdniny. Kopa voľného času, ktorý môžem stráviť s Lukeom. No a aj s Jennou a Ashom. Odkedy som s Lukeom, hrozne ich zanedbávam, ale oni si vystačia. Obzriem sa za Michaelom a Calom. Stoja opretí o auto a o niečon diskutujú.
"Poďme." zavelím a všetci spoločne kráčame na futbalové ihrisko, kde sa má konať slávnosť. Moji bratia, Jenna a Ash si idú sadnúť a ja s Lukeom stojíme trochu ďalej od ostatných maturantov.
"Ten mesiac si zvládol, ani nevieš ako." usmejem sa naňho.
"Hej. Úspešne som vyštudoval strednú školu, hoci som vynechal asi dva roky základky." uchechtne sa.
YOU ARE READING
Witness Protection Program
FanfictionVždy to začína rovnako. Na začiatku si žijete svoj život, máte rodinu, priateľov a nejakú tu popularitu, biely domček na predmestí s muškátmi na oknách. A potom sa ocitnete v zlom čase a na zlom mieste. V takom prípade sa ocitnete s novou identitou...