Part 44

318 32 4
                                    

Zase o nejaký čas

Počet dní bez Maye: 72. Piper si svoju prácu robí viac než dobre a zistila nám už peknú zbierku informácií. Je ich tam tridsaťdva. Hliadky sú len vo vonkajších priestoroch. Sérum majú v zamknutej izbe oproti tej Mayinej. V zamknutej izbe je Alex a Rodriguezová. Ešte ich ani nevidela.

Pred pár minútami sme ju vybavili kamerou, keď mala ísť nakúpiť potraviny. Cestou sa stavila, no. Teraz len pozerám na veľké dvere inštitútu a čakám, čo uvidím. Musel som Caluma a Michaela dlho presviedčať, že som v dobrom stave, aby som ju videl. Aj tak je to len cez kameru a ja ju jednoducho potrebujem vidieť. Ešte viac ju potrebujem cítiť, ale na to si budem musieť počkať.

"Jace, som spať!" zvolá Piper a potraviny položí na stôl pravdepodobne v jedálni.

"Ach, Piper? Moja mama chce s tebou hovoriť." povie jej Maya, ktorá sa tu ocitla. Nevidím jej do tváre, lebo je príliš blízko. Vidím akurát jej prsia. Rozpoznám ich. Veď som chlap. Jasné, že som sa pozeral.

"Chce hovoriť so mnou? Dobree teda." vzdychne si Piper a poberie sa za Mayou po tmavej chodbe. Divím sa, že im z tej tmy nehrabe. Maya zaklope na dvere. Ozve sa ďalej a ona nechá Piper prejsť samú. Zastaví sa vo dverách. Rodriguezová na ňu prekvapene pozerá. Aj Alex, tam len tupo stojí. Uhm.. Čo?

"Piper." osloví ju Emily.

"Mama. Aalex." vydýchne Piper a mne zabehne voda, čo zrovna pijem. Rodriguezová je jej mama? Ona predsa umrela! A skadiaľ pozná Alexa?!

"Čo to má byť? Ty si predsa umrela. A ty si ušiel do Talianska. A..ako?" vykokce zo seba Piper.

"Pozri sa. Musela som to urobiť, kvôli tejto práci. Maya ti rozprávala o tom lieku..." začne a ja už teraz vidím, že to bude taká lož.

"Môže pomôcť ľuďom. A Hoodova partia, nám chcela zabrániť. V pomáhaní ľuďom, tak sme to museli ukradnúť. Preto som sa musela vzdať všetkých záväzkov. Ublížili by tebe aj otcovi."

"A čo Alex?" vyhŕkne a Emily ukáže zmätenému Alexovi, nech odíde.

"Mal nehodu. Má amnéziu. Nepamätá si ťa." povie Jej Rodriguezová.

"Mama, otec je mŕtvy. Už štyri roky." povie Piper mimo témy ticho. Asi sa o ňom nechce rozprávať.. Moment? Taliansko? Nešiel tam náhodou Piperin bývalý? Alex je jej bývalý? Jej bývalý chodí s mojou súčasnou? Teda.. Bože, ja ani neviem, čo to máme za vzťah.

"Čo? Prečo?!" spýta sa naoko zúfalo, ale každý by počul tú faloš v jej hlase.

"Zabil sa, lebo si umrela." povie. Rodriguezová sa robí, že ju to ranilo. Tá odporná....

"Mrcha!" skríknem nahlas a nie len v mysli, ako som to plánoval. Cal ma prebodne prísnym pohľadom. Nadurdene si založím ruky na hrudi.

"Ja len, odpusť mi Piper. Zase môžeme byť rodina." falošne sa usmeje. Cítim, že by jej teraz asi najradšej vydlabala. Ale z nejakého dôvodu, to nerobí, len stojí.

"Daj mi chvíľu na premýšľanie." povie Piper nakoniec a vybehne z miestnosti a potom z budovy, zanechávajúc za sebou všetky nechápajúce pohľady. Do kamery v náhrdelníku začnú búchať chumáče snehu a aj cez vietor začujem vzlyky. Cestu ktorou Piper beží veľmi dobre poznám. Zložím slúchadlá a rozbehnem sa k dverám. Vybehnem von a vtedy mi do náruče vletí Piper. Trochu sa zakolíšem, ale nejak to ustojíme. Držím Piper v náručí, zatiaľ čo ona sa natriasa od vzlykov.

"Moja matka ma opustila, kvôli séru na ovládanie mysli. Zatratila dcéru a manžela, kvôli drbnutej vode! On kvôli nej umrel! Nechali ma tu samu. Luke, moja matka je zločinec." plače mi do hrude a ja sa nezmôžem na nič, len ju jemne hladiť po vlasoch.

"Už tam ísť nemusíš." navrhnem. Ona zavrtí hlavou a utrie si slzy.

"N-nie. Ja t-to zvlád-zvládnem." vykokce.

"Naozaj to nemusíš robiť. Zistila si už veľa. Poradíme si aj s tým, čo máme." ubezpečím ju.

"Ja sa len potrebujem vydýchať."

"Ale.."

"Nie, Luke! Ja už som stratila všetko. Nemám nikoho. Potrebujete Mayu späť. Viem, ako ju miluješ. Nesmieš ju stratiť."

"Piper, tak nehovor. Máš starých rodičov a máš nás. Urobila si toho pre nás toľko. Si jedno z najodvážnejších dievčat, aké poznám." poviem a ona sa pousmeje.

"Dobre, dobre. Teraz, poďme dnu. Musí ti byť zima." Pozriem sa na seba a uvedomím si, že som len v tričku. Áno, je mi zima. Vrátime sa teda do domu, kde už všetci čakajú. Prvá príde Jenna, ktorá Piper tuho objíme.

"Jen, pozor. Nesmieš si tlačiť na brucho." upozorní ju Ashton a ona pretočí očami.

"Ash, to dieťa má sotva 8cm." vzdychne si, ale aj tak sa od Piper odtiahne.

"Už sa teším na čas, keď bude mať vaša dcéra šestnásť a Ashton bude používať tú hlášku, že 'mám veľkú zbierku zbraní'." povie Piper trochu hrubým hlasom a Jenna sa zasmeje.

"Ale ja zbrane mám." namietne Ashton.

"A mojej dcéry sa nikto nedotkne." povie zaťato a odíde do kuchyne. Jenna zalomí rukami smerom k oblohe.

"Prosím, nech je to chlapec." vzdychne a spoločne prejdeme do obývačky.

"Určite to zvládneš?" spýta sa Michael starostlivo a Piper ho objíme.

"Áno, ty starostlivý macko." uculí sa a postrapatí mu vlasy. Michael na ňu zagáni a zelené vlasy si ponapráva. Páči sa mi, ako sa rýchlo upokojila. Dúfam, že to len nehrá.

"Vrátim sa o hodinu. Zatiaľ... Navarte prosím niekto. Tam tak hrozne varia." začne sa Piper sťažovať a my sa rozosmejeme. Michael sa postaví a zájde do kuchyne, skadiaľ sa o malú chvíľu ozve krik a potom sa v dverách objaví porezaný Ashton. Jenna k nemu pribehne a pozrie sa mu na ruky.

"Preboha, Ashton! Čo to stváraš?" spýta sa a vreckovkov mu začne utierať krv.

"Ja som sa ti len snažil urobiť niečo dobré. Totiž tebe aj malému a nejak som sa netrafil nožom." povie trochu roztrasene od šoku.

"Áno? To si sa sekol sedemkrát?" spýta sa ho neveriacky.

"Ja som si neuvedomil, že je to moja ruka." povie a Jenna si ho pritiahne do objatia.

"Kriste, Ashton. Takéto šoky mi už nerob."

"Kamarát, ty vieš strieľať, vrhať nožom, zabíjať nožom, ale nevieš krájať?" zasmejem sa a on mykne plecami.

"Poď, prosím ťa. Umyjem ti to." povie Jenna a už ho ťahá preč. Pripomína mi to, ako sa raz tak Maya smiala na mne, že som nevedel krájať. Síce som sa nesekol sedemkrát, ale tiež sa smiala. Ach, keď si spomeniem na jej úsmev. Úprimný, od srdca a patriaci mne.

"Neboj sa, Luke. Čoskoro bude späť." uistí ma Piper. Akoby mi čítala myšlienky.

"Ja viem, len je to už ťažké." vzdychnem si a posadím sa medzi ňu a Maggie. Chvíľu len sedíme a potom do obývačky vbehnú Cal a Jeb.

"Máme plán."

__________________________________________

Hi Hey!! ^^
Next part on the world :3 Verím, že aspoň niekto má radosť :D
OMJ!! Dnes sa konečne dozvieme, čo to 5sos stvárajú. Ma z nich porazí raz.. A zajtra Lukeove narodky ^^ oni len rastú :3 btw. v Austrálii o našej druhej dnes už bude oslavovať ^^
To je asi všetko. Má niekto skúsenosti s farbením vlasov hennou? o.O
Stay cool ;)
Vote, comment, share... please O:)
Hi Hey!! ^^

Witness Protection ProgramWhere stories live. Discover now