"Sľúbte, že si dáte pozor." objíme ma Jenna na rozlúčku. Dnes odchádzame. Niečo v mojej hlave mi hovorí, že to nebude také ľahké. A tiež mi tomu napovedá geografická poloha. Sídlo (fangirls ^^) F.B.I je totiž vo Washingtone, čo je presne opačným smerom, ako Tucson. Stadiaľ je to tridsaťtri hodín. Keď som to počula, zase som sa skoro pohádala ... V podstate s každým. Na dlhé cesty nie som stavaná. Jediné pozitívum je, že sa stavíme v mojom druhom domove, v Charlotte. Dostala som sa tam nedobrovoľne a boli tam aj problémy, ale so Charlotte sa spája toľko pre mňa dôležitých momentov. Začala som chodiť s Lukeom, našla som starého brata a získala nového, spoznala som Asha a Jennu. Za celý svoj život som toho nezažila toľko, ako za šesť týždňov v Charlotte. Teším sa, až zase budem môcť navštíviť Cukráreň, ísť na moje a Lukeovo miesto, do nášho bytu, kde je toľko vzpomienok a ešte mojich vecí.
"Hlavne sa vráťte." povie mi Ash a silno ma objíme.
"Musíte sa vrátiť."
"Sľubujem." šepnem mu a usmejem sa naňho so slzami v očiach. Viem, že je to pár dňová záležitosť, ale budú mi moc chýbať.
"Dobre, nasadajme." zavelí Calum a otvorí dvere na strane vodiča. Maggie sa šupne k nemu a ja, Luke a Mikey zalezieme dozadu, ja v strede, lebo som najmenšia. Po pravej strane mám Lukea a po ľavej Michaela. Cal naštartuje a Jenna s Ashom nám začnú horlivo mávať. Vidím, ako Ash pohladí Jennu po ruke a ako na ňom vidieť, že by k nej chcel byť bližšie. Jenna sa mu vytrhne a beží za nami.
"Cal, zastav!" skríknem po ňom a on od ľaku prudko šľapne na brzdu, až nás hodí dopredu. Jenna nás dobehne a otvorí dvere odzadu.
"Ja a Ash... Vieš, my sme spolu. Vďaka tebe. Len chcem, aby si to vedela. Ďakujem." vychrlí zadychčane a ja sa usmejem.
"Som rada, že to viem. Užite si to. A buďte poslušní." pohrozím jej a ona sa usmeje.
"Ahoj." povie a zatvorí dvere. Zdvihne dlaň na znak pozdravu. Zopakujem jej gesto a Cal znovu naštartuje. Jenna stále drží ruku, kým sa vzdiaľujeme. Otočím sa a zadným oknom ich stále vidím. Ako Ashton zozadu objíme Jennu a ona začne plakať. Otočím sa dopredu a tupo pozriem pred seba. Luke si ruky ovinie okolo môjho pása a hlavu si položí na moje rameno.
"Zobuď ma, keď budeme tam." zašepká a ja sa zasmejem. Ťažko by bol schopný spať dvadsaťdva hodín.
"Dobrú, Lukey..."
_
"Pár organizačných pokynov." povie Calum, keď po dlhej ceste konečne do Charlotte dorazíme. Som nedočkavá. Zase dýchať Charlottský vzduch.. Neviem ako to zvládnem, keď prídem do Sydney.
"Ja s Michaelom musíme niečo zariadiť a Maggie ide s nami. Maya, púšťam ťa s Lukeom, ale dávaj si setsakramentský pozor. Dobre?" spýta sa ma a ja horlivo prikývnem.
"Okay. Stretneme sa o dve hodiny tu, pred našou bytovkou." oznámi a s Michaelom aj s Maggie odídu na aute. Pozriem na Lukea a vidím, že v očiach má rovnaké iskierky radosti ako ja. Chytím ho za ruku a potiahnem ho k dverám. Našťastie sú otvorené. Ani hore to nie je problém. Obraz na stene stále visí. Podvihnem ho a usmejem sa, keď tam ešte stále je. Zoberiem ho a odomknem byt. Veci sú trochu porozhadzované od posledna, keď sme museli utiecť. Ako prvé mierim do izby. Je to ako keď som tu prišla prvýkrát. Kniha Foo Fighters na stole, steny oblepené plagátmi a veľký biely huňatý koberec. Ale teraz to tam vyzerá ako po výbuchu. Šaty sú vyrúcané zo skrine, periny a vankúše sú na druhej strane izby ako postele a na zemi zbadám niektoré z našich fotiek, ktoré som nestihla zachrániť. Zohnem sa po ne a zistím, že sú roztrhané. Do oka mi padne fotka, kde sme ja a Calum ako deti.
Flashback
"Mami, mami!" bežím za ňou a plápolám okolo seba rukami. Ďaleko za mnou beží Cal a smeje sa mi. Skočím do maminho náručia. Vtedy ma ešte udvihla.
"Čo sa deje, zlatko?" spýta sa a pohladí ma po mojich mokrých vlasoch.
"Cal Pal mňa aj moje kráľovstvo oblial vodou." požalujem a mama sa prísne pozrie na Caluma, ktorý stihol prísť. Zdvihne ruky dohora na obranu.
"Cal, prečo si to urobil?" spýta sa ho mama.
"Ja za to nemôžem. Bol to náhly dážď. Ja som sa pýtal, či môžem byť počasie." povie na svoju obranu a ja si ruky založím na hrudi.
"Mal si byť usmievavé slniečko a nie pohroma." namietnem nahnevane. Mama ma pustí na zem.
"Cal, ospravedlň sa jej." prikáže mu mama a on sa zamračí.
"No ták." popoženie ho a on si vzdychne.
"Odpusť mi to." povie a ja sa usmejem.
"Dobre."
"Poď sem ty krpec." usmeje sa a zoberie mi hlavu a postrapatí mi vlasy.
"Cal!!!!!"
End of flashbackDo očí sa mi dostanú pri tejto spomienke slzy. Bolo to ešte z čias, keď sme boli jedna veľká šťastná rodina. Rukou prejdem po fotke a narovnám ju. Nechám slzám priestor. Luke príde zozadu a objíme ma. Obrátim sa k nemu čelom, ale hlavu mu položím na plece.
"Niekto tu bol, Luke. My sme pri sťahovaní fotky neroztrhali." pošepnem mu a v ruke fotku zovriem.
"Ja viem, Maya. Ale určite nenašli to, čo chceli." ubezpečí ma a dá mi upokojujúcu pusu na spánok. Pohupuje sa so mnou zo strany na stranu a hmká si nejakú melódiu.
"Čo to je?" spýtam sa a Luke sa pousmeje.
"Ed Sheeran, Give me love."
"Ty počúvaš Eda?" spýtam sa.
"Nie, ani nie. Ale táto jedna je krásna." vysvetlí a jeden neposlušní pramienok mi založí za ucho.
"Poďme ďalej." poviem a zoberiem Lukea za ruku. Vyvediem ho z bytu a zamknem. Potom ideme hore schodami, kde je Ashov byt. Cez dvere sú nalepené policajné pásky. Lukeovi to očividne absolútne neprekáža a pretrhne ich.
"Predstav si, že to bola privítacia stuha." prehodí a ja nad ním pokrútim hlavou. Prekročím prah a idem za Lukeom. U Asha to vyzerá tak ako predtým.
"Ash nás pýtal tú retiazku. Poďme po ňu. Mala by byť v kúpeľni." poviem a Lukea ťahám za ruku tým smerom. Otvorím dvere od kúpeľne a skríknem. Rukami si zapchám ústa a moje očia sa zaplavia slzami. Po celej kúpeľni je zaschnutá krv. Ak sa nemýlim, je to krv Hailey. Skryjem sa do Lukeovej hrude. Toto som nemusela vidieť.
"Bože." zašepká Luke a po niečo sa natiahne.
"Mám tú retiazku. A teraz poď." povie mi a ťahá ma preč. Chúďa Hailey. Nebrala som to moc vážne, ale ona bola skvelý človek. Všetkým pomáhala, obetovala sa. Namiesto nej som tu mala ležať ja a moja krv mala byť po stenách. Som tak mizerný človek.
"Nemysli na to, Maya."
__________________________________________Nová časť ^^ A ešte k tomu tak skoro!! Musela som vám niečo napísať, lebo minulodielne (??) komentáre ma veľmi potešili ^^ Ďakujem Vám :) Vôbec sa nenahnevám za ďalšie :D
Inak teraz asi budú diely častejšie, lebo mám mega chuť teraz písať Program, takže sa môžete tešiť.
Btw. ďakujem aj za prekročenie 2K reads ^^ Veľmi si to cením..
You're just a little bit out of my limit... :3 Počúvam teraz, tak prečo sa s vami nepodeliť? ^^ Aj vy ste si to začali spievať?? :D
Stay Cool ;)
See ya ^^
Vote, comment, share.. please
Hi Hey!! ;) :3
YOU ARE READING
Witness Protection Program
FanfictionVždy to začína rovnako. Na začiatku si žijete svoj život, máte rodinu, priateľov a nejakú tu popularitu, biely domček na predmestí s muškátmi na oknách. A potom sa ocitnete v zlom čase a na zlom mieste. V takom prípade sa ocitnete s novou identitou...