Part 35

341 34 10
                                    

V diaľke vidím Jennu, Asha aj Jeba s obrovskými úsmevami. Bolí ma srdce pri pomyslení, že o malú chvíľu im náladu zničíme. Keď nás zbadajú začnú nám mávať. Maggie sa z toho rozvzlyká. Odvrátim pohľad. Dosť sĺz bude od Asha a Jenny. Zastavíme trochu ďalej od nich. Vylezieme z auta a ako prvá sa na mňa vrhne Jenna. Skočí mi okolo krku.

"Ste späť! Ste naozaj tu." zvýskne a mne naozaj nie je dobre. Samozrejme jej objatie vrátim a trochu sa pousmejem. Potom ma krátko objíme aj Ash. Jeb mi venuje intenzívny pohľad a ja ten svoj odvrátim. Mám pocit, že vidí do každého kúta mojej duše.

"A Maya?" spýta sa Jenna a ja stuhnem. Ak jej to povieme, bude to pravda. Ak to niekto vypustí z úst, bude to oficiálne.

"Ona.. ona..." začne koktať Calum. Vytočí ma to.

"Je mŕtva, dobre?!" skríknem a uvidím ich zhrozené tváre. Jenna si rukami prikryje ústa a zakýve hlavou. Ash len stojí a zatína päste. Nemôžem sa na to pozerať. Proste nemôžem. Odvrátim pohľad a rozbehnem sa do domu. Tresnem za sebou dverami a vyletím do podkrovia. Nevydržím tu už ani minútu. Bez nej je to ako väzenie. Všetko mi ju tu pripomína. Všade vidím jej tvár, počujem jej hlas, cítim jej vôňu. Potrebujem trvalé voľno. Spoza dverí vytiahnem tašku a začnem do nej hádzať svoje veci. Narazím na košelu a zvalím sa na matrac za sebou. Je to tá košeľa, čo som dal Mayi, keď sme sa spoznali. Ešte stále z nej cítiť jej vôňu. Nezvládnem to a naplno sa rozplačem. Prečo je ku mne svet tak nespravodlivý? Najprv mi zoberie rodičov a potom Mayu.

"Prečo si mi to urobila?" nariekam do košele.

"Prišla si, poplietla si mi všetky zmysly a len tak si odišla. Nemyslela si na mňa? Ako veľmi ma to bude bolieť? Čakala si, že tvojou smrťou sa všetko vyrieši? Nemohla si byť trochu sobecká? A zostať so mnou? Nemôžem byť bez teba. Nechcem byť bez teba. Maya, prečo?" vzlykám tu na celú izbu. Tak neskutočne mi chýba. Niekto vôjde do miestnosti a ja rýchlo vstanem z matraca. Odvrátim sa od dverí a pokračujem v balení. Košeľu si prehodím cez seba a hodím ďalšiu kopu oblečenia do tašky.

"Ty niekam odchádzaš?" ozve sa hlas za mnou.

"Áno."

"A vrátiš sa?"

"Neviem." poviem popravde a zazipsujem tašku.

"Chceš nás tu nechať? Utiecť od problémov?" spýta sa. Tvár si skryjem do dlaní.

"Musíš ma pochopiť, Ashton. Nemôžem tu byť. Všetko mi ju tu pripomína. Každá vec, každý zvuk! Nevieš si predstaviť, ako som ju miloval. Ako ju milujem!" začnem hysterčiť. Rukami sa opriem o stenu.

"Ja ti rozumiem, Luke. Ale ty si môj brat. Nemôžeš odísť." namietne Ash a ja sa naňho konečne pozriem.

"Ja sa vrátim, Ashton. Vrátim sa. Sľubujem."

"Tak, ako to sľúbila Maya?" spýta sa ublížene.

"Ash..." začnem, ale preruší ma.

"A kde vlastne ideš?"

"Vraciam sa do Sydney."

__________________________________________

OMJ!! na óčku dávajú What makes you beautiful ^^ #sry, bývalá directionerinka. Zdôrazňujem BÝVALÁ. Oni boli bárs zlatí :D
Viem, že táto časť je neskutočne krátka, ale potrebovala som to stopnúť tu... Takže tak no :)
Stay COOL ;)
See ya :3
Vote, comment, share :)
Hi Hey!!

*** jasné, veľmi rozumné, trepať sa do Sydney, ale ako myslíš

Witness Protection ProgramWhere stories live. Discover now