"Maya?" osloví ma potichu Calum po ďalšej hodine márneho snaženia spomenúť si.
"Počkaj, ja sa snažím." zopakujem moju známu frázu.
"Chcem, aby si prestala." povie a ja sa naňho prekvapene pozriem. To ako myslí?
"Nie, Cal, ja to zvládnem. Určite. Potrebujem len čas." uistím ho a on zavrtí hlavou.
"Maya, si tu už viac ako mesiac a nikde sme sa nepohli, iba sa trápiš. Ja nechcem prísť o sestru." Calum sa zamračí a prisadne si ku mne.
"Ja ju nájdem. Nestratím ju."
"Ty si moja sestra! Či si to pamätáš, alebo nie. A týmto sa ničíš. Komu záleží na tom, či si pamätáš minulosť? Máme toho toľko pred sebou, urobíme si nové spomienky! A to sa nebude dať, keď tu len budeš sedieť a moriť sa." prednesie a následne sa postaví. Pomôže mi na nohy a niekam ma začne ťahať.
"Cal, kde ideme?" spýtam sa.
"Dolu. Teraz sú tam všetci a my tam ideme tiež." povie a hneď ako chcem namietnuť ma zamrazí pohľadom. Nepotrebujem aby ma ešte aj on znenávidel.
"Jenna! To je tak skvelé!" počujem zvýsknuť Piper a vtedy do toho vpadneme my. Všetky pohľady na nás padnú, ale prekvapivo sa tvária úplne normálne.
"Cal, Maya, my budeme mať dvojičky!" zvolá Ashton a začne poskakovať ako blázon. Wow. Toto som nečakala.
"Som tak šťastný. Môžem vás oboch objať?" spýta sa a my omráčene prikývneme. Skočí najprv na Cala a potom na mňa. Je to jedno z tých objatí drtiace kosti. Ash sa odtiahne a žiarivo sa na mňa usmeje.
"Aj ja by som vás objala, ale Ashton mi zakázal sa hýbať." prehodí Jenna trochu otrávene.
"Nesmieš sa namáhať." povie Ash a pohladí jej veľké brucho.
"Ako to, že ste vyliezli?" spýta sa Alex a Cal sa ujme slova.
"Končíme. Maya si síce nespomenula, ale nemôžeme ju trápiť. Jednoducho budeme žiť ďalej a vytvárať si nové spomienky."
"A čo Luke?" spýta sa Michael a ja si až teraz všimnem, že chýba.
"Tí dvaja spolu boli stále. Zamilujú sa odznovu." mykne plecom a sadne si na gauč. Ja len postávam. Chvíľu bude trvať, kým si zvyknem, že sa v tejto spoločnosti môžem správať normálne. To nemôžeš. Ešte stále som tu ja. Prečo mi Jacinda nemôže dať pokoj? Ako vôbec vo mne môže byť? Malo mi to vymazať pamäť, nie vo mne vytvoriť novú osobnosť. Prídem si trochu ako schizofrenik.
"Čo tam tak stojíš?" spýta sa Michael a ja len skľúčene stojím ďalej, kým mi Michael nenaznačí, aby som išla k nemu. Sadnem si vedľa neho.
"Nebuď nesvoja. Sme tvoja rodina. Netráp sa." pousmeje sa a ja tiež. Nemám sa čoho báť. Mňa sa nezbavíš. Nie, Jace. Je koniec. Nič nezmôžeš. Máš len myšlienky. Nič viac.
Všetci sa zahľadíme na televíziu, kde ide ďalší z prepadákových filmov.
"Kde je vlastne Luke?" nadhodí Calum a všetci sa po sebe začnú obzerať. Nikkto nepozná odpoveď.
"On jednoducho odišiel."
Luke's POV
S Calumom sme o tom dlho diskutovali, kým sme dospeli k tomu, že sa nebudeme snažiť a začneme znovu. Podľa mňa je to najrozumnejšie. A to teda znamená, že sa do mňa Maya musí znovu zamilovať. A ja to urobím tak, aby už na to nikdy nezabudla.
YOU ARE READING
Witness Protection Program
FanfictionVždy to začína rovnako. Na začiatku si žijete svoj život, máte rodinu, priateľov a nejakú tu popularitu, biely domček na predmestí s muškátmi na oknách. A potom sa ocitnete v zlom čase a na zlom mieste. V takom prípade sa ocitnete s novou identitou...