Čím dlhšie nad tým uvažujem, tým primitívnejší mi ten plán príde. Prosím všetkých antických aj egyptských bohov, aby to vyšlo. Ak sa to nepodarí, nielenže nebudem mať Mayu, ale Rodriguezová nás všetkých dostane. Ktovie, akoby to dopadlo s Ashovym a Jenninim dieťaťom, s neprítomnou Maggie a celkovo s nami všetkými. Bojím sa, že keby nám chcela ublížiť, ublíži Mayi. To je to najslabšie miesto, aké máme.
"Sakra, Maggie, prebuď sa už!" skríkne po nej Calum.
"Musíš to urobiť."
"Ale, ja sa bojím." pošepká a ja už vidím, ako Cal stráca trpezlivosť.
"Mám toho dosť! My všetci sa bojíme a nevyvádzame ako ty. Piper tam strávila niekoľko dní, našla tam svoju údajne mŕtvu matku a bývalého, ktorý chodí s mojou sestrou. A nepoložilo ju to! Len ty sa tu hráš na obeť. Potrebujeme ešte jedného človeka. Nemôžem tam poslať tehotnú Jennu." kričí po nej a ona len bez slova sedí ako pominulé dni. Cal sa zhlboka nadýchne.
"Dobre. Medzi nami je koniec. Vyhadzovať ťa nebudem, ale ostávať nemusíš." povie už pokojne a všetci len vystrašene pozeráme. Nikto nečakal, že sa Cal rozíde s Maggie.
"Choď do hotela, Mag. Keď skončíme, prídem po teba a vrátime sa do Tucsonu." povzdychne si Jeb a podá Maggie nejaké peniaze. Potom proste odíde.
"Prepáč, Jeb." povie Cal a Jeb len mávne rukou.
"Nevadí mi to. Aj mňa už srala." mykne plecom.
"Ale čo teraz? Ten jeden človek nám bude chýbať." povzdychne si Calum.
"Ja pôjdem." povie Jenna a už vidím, ako sa Ash nadychuje na protest. Jenna mu rýchlo dlaňou prikryje ústa a on očervenie.
"Som tehotná, nie postihnutá. Mám výcvik. To dieťa je malé. Nič sa mu nestane. A ja to pre Mayu urobím." povie rozhodne. Hodí prísny pohľad na Ashtona a pomaly mu odkryje ústa.
"Dobre, ale budeš si dávať sakra pozor. A dáme ti niečo neprestrieľné. Tebe a malému sa nesmie nič stať." rozhodne Ash. Prekvapuje ma, aký je rozumný na tak mladého. Teda, odhliadnuc od toho, že sa dorezal nožom, ale to sem neťahajme.
"Dobre." povie iba Calum a vytiahne neprestrieľnú vestu z veľkého kufra. Všetky pomôcky z nášho malého jedno-izbového bytu tuto v Sydney.
"Tu máš, Jenna." podá jej to a ona si to s poďakovaním vezme. Aj nám ostatným podá rôzne zbrane, púzdra a iné pomôcky.
"Vyrazíme za dve hodiny. Piper, ty už choď. Vieš, čo más robiť?" spýta sa. Piper prikývne a vstane na odchod. Ja tiež vstanem.
"Ak by to nevyšlo." poviem a objímem ju.
"Ono to vyjde." uistí ma a potom proste odíde. Stále má na krku kameru, takže ju môžeme pozorovať. Teda hneď potom, čo sa nachystám. Zoberiem všetky veci, čo mi Cal dal a odídem do izby sa prezliecť. Hodím všetko na posteľ a podídem ku skrini. Už mám všetky veci tu. Od Hoodovcov som odišiel pár dní po tom, ako som spoznal Piper. Teraz pre zmenu zaťažujem ju, ale ja som proste nemohol byť. Spomienky boli všade.
Vytiahnem čierne džínsy a čierne tričko s dlhým rukávom. Potom ešte čiernu mikinu, aby sme splívali. Teda myslím, že preto, ale aj tak by som si zobral čierne veci. Natiahnem to na seba a potom si zapnem púzdro na opasok, do toho vložím zbraň. Druhú si dám do vrecka zvnútra mikiny. Neprestrieľnú vestu si napchám pod tričko. Potom si za opasok pripevním nejaké nože. Pozriem sa do zrkadla. Možno to je poslednýkrát, čo sa na seba pozerám. Niežeby sa teraz dalo na mňa nejak extra pozerať. Pod očami mám veľké tmavé kruhy od nedostatku spánku. Vlasy mám splyhnuté a prilepené k hlave. Asi sa ma Maya zľakne, keď ma uvidí. Skvelé. Povzdychnem si a zapnem si mikinu. Následne zídem dole, kde už chýba iba Jenna. No jasné. Žena.
YOU ARE READING
Witness Protection Program
FanfictionVždy to začína rovnako. Na začiatku si žijete svoj život, máte rodinu, priateľov a nejakú tu popularitu, biely domček na predmestí s muškátmi na oknách. A potom sa ocitnete v zlom čase a na zlom mieste. V takom prípade sa ocitnete s novou identitou...