Part 39

328 36 8
                                    

"Poď, Luke." naháňa ma Piper. Chcem svoj smútok utopiť v alkohole, ale nie som zvyknutý. Hlasná hudba, cigarety a pach alkoholu a potu, vnútri desiatky ľudí. Aspoň, že tá hudba stojí za to. Pop punk.. Nejaký Palm Trees & Power Lines. Nechám sa Piper zatiahnuť dnu. Všetok ten pach ma udrie do tváre, ale pôsobí na mňa zvláštne upokojujúco. Keď vidím iba tu pogujúcu masu. Piper ma za ruku ťahá k boxom sadneme si do druhého, kde sú už traja ľudia. Čiernovlasý chlapec s ružovovlasým dievčaťom na kolenách. Čiernovlasý má svaly a na nich tetovanie rozprestierajúce sa cez celé ruky. Dievča má zase ten býčí piercing a strieškovité obočie. Piper mi ich predstaví ako Jonaha a Aadison. Potom je tu ešte černošský chlapec, ktorý ozdoby tela nemá. Piper ho osloví Taylor. Nikdy by som na Piper netipoval takýchto ľudí, ale očividne ju ešte vôbec nepoznám. Vyzlečiem si bundu, šál a ostatok, čo mi momentálne zavadzia.

"Teší ma. Ja som Luke." poviem a oni pokývu hlavou.

"She's so animalistic makes me couple wistick.." začne si Aadison spievať refrén piesne, ktorú tá kapela hrá. Hneď potom k nám príde čašník a každému dá poldecák priezračnej tekutiny. Myslím, že je to vodka. Ešte som to nepil.

"Na tvoje nové zážitky." usmeje sa trochu provokačne Piper. Nezamýšľam sa nad tým, len si s ňou štrngnem a kopnem to do seba. Prvé čo pocítim je horká chuť, z ktorej ma razom napne. Po chvíli sa to ale zmení na príjemné teplo, ktoré zohrieva môj krk a následne aj celé telo. Cítim, ako mi to teplo prúdi v krku.

"Chutí?" spýta sa ma Piper a ja prikývnem. Usmeje sa a nakloní sa ku mne.

"Počkaj tu na mňa. Prinesiem ďalšiu." pošepká mi do ucha a vyjde z boxu. Začne mi byť horúco. Opriem sa dozadu o operadlo a vyfúknen všetok vzduch.

"Ako si spoznal Piper?" spýta sa ma Taylor.

"Išlo ju zraziť auto, tak som ju odstrkol z cesty." poviem a otočia sa na mňa aj Aadison s Jonahom, ktorí boli doteraz zaujatý vymieňaním svojich slín.

"Dosť dobré." skonštatuje Taylor a napije sa svojho nápoja, piva.

"Piper je blázon. Nepoučí sa." vzdychne si Aadison a začne sa venovať Jonahovmu krku. Odvrátim pohľad smerom, kde zmizla Piper. Uvidím ju predierať sa davom aj s veľkou táckou. Položí ju na stôl a pred každého položí päť poldecákov. Jej partia sa uchechtne a Aadison dokonca zlezie z Jonaha. Spýtavo sa zahľadím na Piper. Uškrnie sa.

"Je to hra. Uvidíme, kto to prvý vypije." vysvetlí mi hravo. Pijem prvýkrát a už takto, ale potrebujem sa spiť. Zúfalý človek dokáže všetko.

"3,2,1!!" odštartuje Taylor a ja sa do toho pustím. V rýchlosti do seba nalejem prvý a druhý. Pri treťom to ide ťažšie, pri štvrtom mi príde nevoľno. A pri piatom už necítim nič, len začne pôsobiť teplo. Položím pohárik na stôl a všimnem si, že som prvý. Partia mi zatlieska, čo okomentujem iba pokyvkaním hlavou. Tlak v nej začne búšiť na steny mojej lebky.

"Poď tancovať." zoberie ma Piper za ruku a ťahá na parket. Nenamietam, lebo nerozmýšľam nad tým, čo robím. Potiahne ma niekde do stredu. Otočím ju a začneme tancovať. K sebe, od seba, otočka a tak nejak prebieha celý tanec. Piper sa pritom vrtí ako užovka. Otočí sa ku mne chrbtom a natisne sa na mňa. Zavrtí bokmi a otočí sa späť. Ruky si spojí za mojím krkom a ja jej svoje ruky položím na boky. Postaví sa na špičky a zastaví sa pri mojich perách. Jej alkoholový dych cítim na svojej tvári, ale nevadí mi to. Hormóny vo mne sa totálne splašia a ja viem, že toto nedopadne dobre. Lucas Robert Hemmings, toto neurobíš. Nesmieš to spraviť. Takto ju podvedieš! Ona by to neurobila. kričí na mňa môj vnútorný hlas, ale cez tlkot môjho srdca a hluk hudby nič nepočujem. Skloním sa k Piper a pobozkám ju. Nie nejak jemne, alebo s vášňou, s láskou už absolútne nie. Bez citov, dravo a zúfalo. Neskončí to u jedného bozku. Začneme sa tam bozkávať uprostred parketu. Pritlačím si ju viac k sebe a prejdem jej po zadku. Vzdychne mi do úst. Čo to robíš, Lucas?! Dosť!! Zaborí mi ruku do vlasov a druhou si ma pritiahne za zátylok. Nie, toto nemôžeš. prehovára ku mne ďalej. Prečo ho nepočúvam? Prečo vlastne neprestanem?

"Lukey..." osloví ma, keď sa snažíme popadnúť dych. Nepáči sa mi to. Ona by ma takto nemala oslovovať.

"Stačí.." vytiahnem zo seba. No hurá! Piper na mňa ublížene pozrie.

"Prečo? Spravila som niečo zle?" spýta sa a nakloní hlavu.

"N-nie, ale..." začnem, ale preruší ma priložením svojich pier na moje. Zase nerozmýšľam, len jej bozky oplácam. Rukami mi prejde cez hruď až dole, kde mi rukami vôjde pod tričko.

"Nie! Stačí, Piper!" zoberiem jej ruky a priložím jej ich naspäť k telu. Ona si ich ale založí vbok.

"Prečo? Si snáď gay?" vyletí na mňa. Asi nie je zvyknutá na odmietanie.

"Myslíš si to len preto, že si to s tebou nechcem rozdať na toaletách?" odbijem ju a ona sa zamračí.

"Sorry, darling. Mám dosť." oznámim a odchádzam od nej preč. Bol to hlúpy nápad. Veľmi hlúpy nápad. Vrátim sa do boxu, kde som si nechal veci. Vypijem ešte jedno poldeci, čo mám na svojom mieste a do jednej ruky zoberiem bundu. Aadison, Jonah a Taylor tam nie sú, tak sa len otočím na odchod, ale narazím do Piper.

"Luke, prosím..." povie a ja fakt nerozumiem.

"Čo?" spýtam sa.

"Pozri sa, Luke. Je mi ľúto, že som sa na teba tak vrhla, ale mám depresiu. Moja mama umrela na rakovinu a otec kvôli tomu spáchal samovraždu a môj priateľ ma opustil kvôli striptérke z Talianska. Chápaj, ja sa len snažím na všetko zabudnúť a ísť ďalej. Už druhý mesiac sa nalievam alkoholom a ono to nepomáha. Ja už len naozaj neviem, čo mám robiť.." začne sa vykecávať a pritom plače. Je mi jej ľúto. Nenapadlo ma, že by tiež mohla mať svoje problémy. Tiež je to moja chyba. Mal som sa zastaviť už na začiatku, nie ju provokovať a potom hrať formu.

"Chápem ťa. Tiež som prišiel o veľa. O dievča, ktoré som miloval. Ale nesmieme zabudnúť!" vyhlásim a rukou ju utešujúco pohladím po ramene. Smutne a so slzami v očiach sa pousmeje.

"Ale ja neviem, čo iné robiť." povie.

"Pozri sa, skúsime sa cez to preniesť spoločne. Okay?"

"Okay." (@JanissArina, @kajka_is_a_penguin :D)

Objímem ju okolo pliec a potom sa vrátime do boxu. Objavila sa tam ďalšia vodka. Nechápem ako, ale nesťažujem sa.

"Začneme prvým krokom. Spijeme sa do nemoty?" navrhne Piper a ja prikývnem. Vlejem to do seba a od čašníka si objednáme celú fľašu. Ani neviem ako, ale jednoducho to ide. Pohárik za pohárikom a ja sa prestávam strážiť a kontrolovať.. Vytiahnem Piper znovu na parket. Chvíľu proste len tancujeme, ale nejak sa to zvrtne. Najprv sú to len nevinné dotyky, ale potom sa trochu rozvášnime. Na oboch cítiť neskutočné zúfalstvo. Piper ma zaťahá za piercing a ja jej vzdychnem do úst. Nie je to také, ako pri Mayi. Pri nej som bol slobodný, tak šialene zamilovaný. Teraz je to len bez citu. Mayu tak milujem, ale nemôže sa zo mňa stať troska kvôli jej smrti. Ona by to nechcela. Keby ma tu teraz videla, pravdepodobne by na mňa pľuvla, ako na diabla. Nezaslúžil som si ju. Obral som ju o tri mesiace jej života. Mohla toho toľko zažiť, ale ona sa zahadzovala so mnu. Prepáč, Maya.

__________________________________________

Hi Hey!! ^^
Mňoch, mňoch... Neviem, čo zbytočné vám chcem zdeliť :D V čase, keď to píšem som na ceste späť domou. (11:16) ideme ešte iba hodinu a štvrť :( (Cesta trvá asi 6-7 hod.)
Som unavená jak prasco :'( lebo do tretej musím zjapať v totej karčme -_- Ale dobrá zábava :D tam už im my slováci sme tak na nervy museli liezť :D No dobre no...
Hi hey!! ^^
Stay cool ;)
See ya :)
Vote, comment, share :3 :+ <4
Hi Hey!! ^^ (Áno, ešte sedemkrát to povedz -_-)

*** musíte si vy dvaja furt niečo vyčítať?

Witness Protection ProgramWhere stories live. Discover now