Tak rozmýšľam, čo teraz so mnou? Do Sydney som prišiel zabudnúť na Mayu, namiesto toho som našiel Jacindu. A tú nechcem. Lenže, nemám kde ísť. Do Charlotte? Kde sú ľudia, ktorí si myslia, že som nezvestný? Do Tucsonu? Kde by som bol so sebaľutujúcou sa Maggie a premúdrelým Jebom? Iný domov nemám. Neviem, či chcem zostať tu. Áno, je tu Cal a Michael a ostatní, ale keď je človek v depresii, nie je nič horšie, ako byť v spoločnosti šťastných ľudí. Jenna a Ash čakajú dieťa, je z nich šťastná rodina. Alex si spomenul a s Piper sú teraz ako zamilovaní teenedžeri. Potom je tu Jacinda s ktorou sa nebavím a naozaj neviem, ako je na tom Cal a Michael. Predtým som všetok čas pri Jacinde trávil ja, ale keď som to vzdal, teraz s ňou je Calum. Neviem, ako sa mu darí. A Michael sa stále niekam vytráca. Nikomu nechce nič povedať. Nemám mu to za zlé, môže mať aj svoj život. Mikey je ten druh človeka, ktorý je tu vždy pre druhých a nesťažuje sa , že nikto sa nestará oňho. Je mi to ľúto. Veď Michael nemá dôvod byť tu s nami. Stále pomáha, ale prečo? Myslí si, že to dlží Calovi, lebo sa o nás staral? Alebo to robí pre mňa, lebo sme ako bratia? Alebo má naozaj Mayu rád ako vlastnú sestru?
"Luke??" nakukne do izby Jenna. Viem to podľa hlasu, lebo hlavu mám v dlaniach.
"Môžem na chvíľu?" spýta sa a nečaká na odpoveď, len si sadne vedľa mňa.
"Čo plánuješ robiť?" spýta sa ma a ja myknem plecami.
"Viem si predstaviť, ako sa cítiš. Dobre, takže prišla som ti prehovoriť do duše, aby si nezdrhol, čo si urobil naposledy, keď si bol na dne. Chcem, aby si vedel, že my všetci sme rodina. Či je o člena viac, alebo menej. Cez všetko, čo sa nám deje. Si silný človek a je príliš skoro to vzdávať. Ja verím, že tam Maya ešte niekde je. Alex si spomenul. To sérum nie je neporaziteľné. Asi tomu nepomôže bozk z pravej lásky, ale my to predsa len tak nevzdáme. Maya bola skvelá osoba a ver mi, že keď si spomenie, bude na seba naštvaná za všetko, čo ako Jacinda vravela a robila. Ale na tom nezáleží, lebo bude s nami a už si ju nedáme. Už nikoho. Rodriguezová je preč. Všetko bude zase fajn." naozaj mi prehovára k duši. Vybuchol som, ale viem, že to nechcem vzdať, lebo ju sakra milujem.
"Ďakujem, Jenna." poviem iba a objímeme sa. Urobím to hrozne opatrne. Predsa len je v 18. týždni a ja jej veľmi nechcem stlačiť brucho, aby som tomu malému stvoreniu neublížil. Nechápem, ako nejaký muž môže opustiť tehotnú ženu. Podľa mňa je to niečo neskutočné. Páči sa mi, ako jej brucho vytŕča cez obtiahnuté čierne tričko.
"Och, a ešte niečo." odtiahne sa odo mňa a ja na ňu nechápavo pozriem.
"S Ashom sme mysleli, či by si nechcel byť krstným nášho dieťaťa?" spýta sa a mne sa úplne rozžiari tvár.
"Naozaj?"
"Áno. Naozaj." usmeje a ja ju znovu vtiahnem do objatia, rovnako jemne ako predtým.
"Dobre. Takže teraz poď pekne so mnou dole." pomôže mi vstať a trochu neochotne zijdem za ostatnými. Ako vždy, Michael je preč, Alex a Piper pravdepodobne na večeri a Cal prehovára k Jacinde. Pre zmenu je tam ale aj Ash.
"Luke, prepáč." povie Jacinda hneď, ako vôjdem. Prekvapilo ma to, ale už jej neverím. Už nie.
Neodpoviem jej, len si sadnem vedľa Cala. Už jej znovu dali dole putá.
"Ja už neviem, čo ti povedať, aby si si spomenula." vzdychne si Cal zúfalo.
"Možno to chce úder do hlavy." podotknem.
"Luke, ona nemá amnéziu." protirieči mi Calum.
"Tak potom jej vpichneme nejaké proti sérum?" navrhnem.
"Ak by sme niečo také mali, určite by sme to už použili." štekne po mne Calum. Asi ho už štvem. Hups.
"Jenna!" skríkne zrazu Ashton. Pozrieme sa ich smerom. Jenna sa drží za brucho.
"Beriem vás do nemocnice." zavelí Cal a zoberie zo stola kľúčiky od auta.
"Čakaj tu s ňou!" zavelí a skôr ako stihnem namietať, už sú preč. Som bezradný. S Jace sa rozprávať nechcem.
"Luke, mne je to naozaj veľmi ľúto." ospravedlní sa mi znovu. Dobre, nebavil som sa s ňou dva týždne, ale keď jej odpustím, možno ma znovu odrbe. Ale zase keď to neurobím, nikdy sa znovu nevráti.
"Musíš ma pochopiť. Myslela som, že mama.. no teda pani Rodriguezová ešte žije. Keď som vtedy utiekla, chcela som ísť za ňou. Nikoho z vás nepoznám. Tá vaša Maya možno, ale ja nie. Je mi ľúto, že som zneužila tvoje city voči tej dievčine." rozhovorí sa a ja som stále na vážkach. Buď ma zneužije, alebo nie.
"Ja... to čo som ti vtedy vravela, to bola pravda. Snívajú sa mi sny, ale hneď ako sa prebudím si neviem spomenúť na nikoho z vás. Neviem, ako si Alex dokázal spomenúť. Možno keby sa vrátili, pomohol by mi. Lebo aj keď ešte nie som celkom presvedčená, to čo vravíte dáva zmysel. Len, je ťažké tomu uveriť keď mám mozog obalený nejakým hlúpym sérom." vzdychne si a ja sa na ňu konečne otočím. Musím to risknúť. Aj keď to nie je úplne ona, stále má jej oči a tvár.
"Možno to príde samo. Skúsme jednoducho začať odzačiatku. Ahoj. Ja som Luke Hemmings." nastavím jej ruku a ona sa mierne pousmeje.
"Maya. Maya Hoodová." podá mi ruku. Toto ešte bude zaujímavé.
"Teší ma." poviem.
"Mňa tiež. Povieš mi niečo o sebe?" spýta sa.
"Takže, mám devätnásť rokov, bývam v Sydney. Mám rad PIZZU a tučniaky a najviac ma priťahujú dievčatá s červenými vlasmi a modrými očami." poviem a ona sa zasmeje.
"Toto si si teraz vymyslel." obviní ma.
"Vôbec nie. Je to pravda. Teraz mi o sebe niečo povedz ty." vyzvem ju.
"Dobre teda. Mám osemnásť rokov, narodila som sa v Sydney. Zhodou okolností mám červené vlasy a modré oči. A nenávidím ruže." povie a začne cukať rukou. Teraz som mierne vykoľajený. Keď človek dostane sérum, zabudne úplne na všetko. Aj na detaily čo má a nemá rád. Preto sa Maya ukázala až po štyridsiatich dňoch. Rodriguezová nemala skadiaľ vedieť, že neznáša ruže. Toto bola Mayina spomienka. A druhá otázka je, prečo myká rukou.
"Vieš, že tie ruže, to je spomienka?" spýtam sa jej a ona na mňa nechápavo pozrie.
"Aké ruže?"
"Vravela si, že nenávidíš ruže." vysvetlím a ona sa nechápavo zatvári.
"Nie, nie... Ja som povedala..." chce ma opraviť, ale zatvári sa stratene. Je to akoby boli dve v jednej a zrazu sa ujala slova Maya a Jace o tom nevie. To znamená jediné. Naozaj spomína.
__________________________________________
Hi Hey!! ^^
Prepáčte, že sú také skoky v čase, ale nemòže si spomenúť zo dňa na deň.
Good Girls na óčku ^^ Už mi len Amnesia a What I Like About You chýbajú, aby som všetko mala nahraté ^^ Takže ak má niekto top 10 na ocku, dajte vedieť, že budem pozerať.
Oh My Hood, naozaj ma niekto zbavte toho brata -_-
Stay cool ;)
Vote, comment, share.... please O:)
Hi Hey!! ^^
YOU ARE READING
Witness Protection Program
FanfictionVždy to začína rovnako. Na začiatku si žijete svoj život, máte rodinu, priateľov a nejakú tu popularitu, biely domček na predmestí s muškátmi na oknách. A potom sa ocitnete v zlom čase a na zlom mieste. V takom prípade sa ocitnete s novou identitou...