Part 25

512 41 0
                                    

"Nie nie nie! Ty odporný šrot!" rozkrikuje sa Calum, čím ma prebudí. Je asi jedna v noci. Zmätená sa obzerám okolo seba.

"Čo sa deje?" spýta sa Luke preťahujúc si chrbát. Aj jeho musel Cal zobudiť.

"Pokazilo sa!" povie nervózne a udrie pasťou do palubnej dosky.

"Drbnutý šrot!" zanadáva a ja naňho hodím prísny pohľad. Trochu sa začervená, ale ďalej sa nervuje.

"Malo vydržať len dvadsaťosem hodín. Bolo skoro nové." posťažuje si a hlavu oprie o volant. Michael mu upokojujúco položí ruku na chrbát.

"To je dobré, kámo." povie mu.

"To nie je dobré, Gordon! Takéto zdržanie si nemôžeme dovoliť. Je to nebezpečné! Musíme sa dostať k Stryderovcom čo najskôr." začne mlieť Calum a ja naňho len zúbožene pozerám.

"Čo budeme robiť teraz?" spýta sa Jenna plačlivo.

"Ja neviem." vzdychne Cal a pretiahne si rukou tvár.

"Kde teraz sme?" spýta sa Luke.

"V Austine." povie Cal a otočí sa na Lukea.

"Tak viem, čo spravíme! Raz keď sme zachraňovali s Mikeom svedka, myslím, že sa volal Aaron, tak sme ho priviezli sem. Je to automechanik. Mohol by nám pomôcť!" navrhne Luke a začne niečo hľadať vo vreckách.

"Luke! To je skvelý nápad!" pochváli ho Michael. Luke prikývne a z peňaženky vytiahne nejakú vizitku.

"Aaron Stone. Autodielňa v Austine v Texase. Tu je číslo." ukáže vizitku Calovi a on si ju zoberie. Vytiahne mobil a naťuká číslo. S očakávanim si pritisne mobil k uchu.

"Aaron Stone?" spýta sa do mikrofónu a my iba čakáme, čo sa bude diať.

"Skvelé! Tu je Calum Hood." povie a je ticho. Asi počúva, čo mu Aaron vraví.

"Som vedúci z Programu. Mená Lucas Hemmings a Michael Clifford vám asi budú známejšie." povie a zase čaká.

"Potrebujeme pomoc.." začne a vysvetlí našu situáciu. Tiež povie adresu, kde sa nachádzame a tak.

"Ďakujem! Zachránite nám kožu." vydýchne si Cal a zloží.

"Luke, teraz si nás zachránil." usmeje sa Cal na Lukea.

"Už naozaj nie si ten malý chlapec, aký si bol, keď som ťa spoznal." zaspomína Calum.

"Malým chlapcom som prestal byť, keď som videl smrť rodičov." povie Luke podráždene, ale so smútkom v očiach. Pritisnem sa bližšie k nemu, aby vedel, že som tu pre neho. Mierne sa na mňa usmeje a opätuje mi objatie.

"Prepáč. Takto som to nemyslel." ospravedlní sa Cal. Luke nad tým len kývne rukou.

"Čo budeme robiť, kým prídu?" spýta sa Ashton a odhrnie z Jenninej tváre vlasy. Ani som si nevšimla, že stihla zase zaspať.

"Ja si zájdem na WC." oznámi Cal a vystúpi z auta. Pozriem sa kde sme. Vyzerá to ako centrum Austina. Kopa obchodov, reštaurácií a nejakých iných pobočiek. Čo ma ale naozaj zaujme, je fontána uprostred nejakého námestia. Prekvapí ma, že funguje aj v noci.

"Poď na vzduch, Lukey." hodím naňho psie oči, načo len prikývne a spoločne vystúpime.

"Za chvíľu sme späť." zakričím ešte Michaelovi. Na ulici svieti iba každá druhá lampa. Vidím aj tabule, ktoré by v skorších večerných hodinách určite svietili. Teraz je na celej ulici ticho, okrem tej jednej fontány. Z Lukeom si sadneme na jej okraj a ja sa zahľadím na hviezdy. Nikdy ma to neprestane očarovávať. Toľko vzdialených hviezd a planét niekoľko miliárd svetelných rokov a predsa sú tak blízko, že ich môže vidieť každý človek. Rada si predstavujem, že zrovna teraz niekde niekto pozerá na rovnaké hviezdy a myslí na to isté, ako ja.

Witness Protection ProgramWhere stories live. Discover now