Part 53

373 34 9
                                    

Konečne po dlhom čase som spokojný s tým, čo v zrkadle vidím. Teraz celkom nehovorím o šťastnej tvári, ale skôr o tom, že mi zmizli kruhy spod očí a aj vrásky od starostí. Na suché pery mi Jenna a Piper napatlali niekoľko mastičiek a pomád, aby som ich nemal popraskané. Vlasy mám po dlhom čase úplne čisté a aj ostrihané, keďže som ich mal už po uši. Vlastne mi ich ostrihal Mike, ktorý je v poslednom čase vysmiaty ako slniečko na hnoji. Nemám ani páru prečo, ale nejdem vyzvedať. Som rád, že je šťastný a keď bude chcieť, povie nám to sám. 

Je jasné, že na moje prvé.. No vlastne také druhé oficiálne.. Ako to mám brať, keď si to nepamätá? To je fuk. Na KAŽDÉ rande s Mayou musím vyzerať dobre. Preto mi aj všetci muži z tejto domácnosti pomáhali vybrať oblečenie. Neviem, prečo, lebo naozaj vyzerám ako zvyčajne. Čierne jeansy, tričko s logom The Offspring a krémová košeľa (Tú, čo je v She's kinda hot.. Všetci fičia na Michaelovej bunde, ale och bože, tá Lukeova :3 ) , ktorú mi Calum ochotne požičal, keďže jemu je malá a ja som tu nič iné veľmi nemal. 

Naozaj som sa snažil vyzerať dobre, ale ktovie, či mi zrovna toto pomôže Mayu získať späť. Skôr to závisí od tej večere, čo som vymyslel. Nechcel som, aby sa to nejak veľmi podobalo na našu večeru v Charlotte, tak som popustil uzdu mojej nie veľmi kreatívnej fantázie. Skôr musím povedať, že mi s väčšinou pomáhala Cassandra,  kvetinárka, od ktorej som kúpil ten kvet. Neviem, prečo pomáhala zrovna mne, ale nesťažujem si, lebo bola naozaj nápomocná. Som si istý, že sa to Mayi bude páčiť.

Odvtedy, čo som ju pozval na rande som ju vlastne ani nevidel. Prvý deň po tom išla nakupovať s Piper a Jennou. Vrátili sa o sedem hodín. Ani som neveril, že tam môže toľko vydržať, ale podľa ich slov je v Sydney príliš veľa dobrých obchodov na to, aby ich všetky neprešli. Každopádne sa vrátili celé vytešené, čo ma úprimne teší. Hlavne to, že Maya tak ľahko zapadla. Veľmi sa nezmenila. Stále je nešikovná a náladová, rada nakupuje a stále to isté čierne oblečenie, ako v deň keď som ju zachránil. Aj cez to všetko, čo sme prežili a niektorý z nás neprežili (Joke pre Rodriguezovú :D ) , nechcel by som sa do tej chvíle vrátiť. Lebo to by znamenalo, že by sa mohli dokašľať úplne iné veci, ako vymyslená smrť Mayi, jej nadopovanie sérom, Maggie, ktorá je teraz psychicky zrútená v Tucsone a Jeb, ktorý ju musí znášať. Možno by ani Ash a Jenna nemali deti. A to by bolo smutné. Príliš veľa dobrých vecí by sa vymazalo. 

"Ako je možné, že meškáš na vlastné rande?" vytrhne ma z myšlienok známi hlas. Poslednýkrát sa pohľadom prejdem v zrkadle a otočím sa ku dverám, kde sa Maya opiera o zárubňu a na tvári jej pohráva úškrnok. Rád by som jej povedal niečo zábavné, ale bohužiaľ mi došli slová.

"Wow. Si krásna." poviem potichu. Naozaj som jej to mohol nejak prikrášliť a vymýšľať ódy, ale vyrazila mi dych. Vždy bola krásna, ale toto.. 

Jej vlasy sú zostrihané, ale stále dlhé po lopatky. Asi sa jej zapáčila myšlienka ohnivých vlasov, ale teraz jej prechádzajú  z červenej do blond, ktorá je na samých koncoch. Na viečkach má nanesený čierny pásik a zvýrazňuje jej to jej dokonalé oči. Určite má na sebe ešte nejaké kozmetické výrobky, ale nemám ani páru aké. Všimnem si, že pribrala zopár kíl, ale v dobrom. Lebo u Rodriguezovej ju pekne vyhladovali a trčali jej kosti. Tu sme trochu prísny a musí jesť páťkrát denne. Nechceme s nej mať anorektičku.

Navtipnejšie na celej situácii je, že tak ako ja, aj ona má čierne jeansy a čierne tričko, pre zmenu krajkované. Zaujímavé, že ma úplne takú istú košeľu ako ja. Znamená to, že ja mám ženskú košeľu, alebo Maya mužskú? 

Maya si zastrčí pramienok vlasov za ucho, sklop pohľad a sčervenie. Skoro som zabudol, ako sa vždy červená, pri každej príležitosti. A podľa mňa je to niečo úžasné. I keď, povedzme si narovinu, čo ja na nej nevidím úžasné? Hovorí sa, že muži milujú menej ako ženy, ale ja som asi iný prípad. Lebo tak ako ja milujem Mayu, žiadne dievča svojho chlapca nemiluje. Nerozumiem, prečo cítim takéto pocity. Je to tým, čo sme spolu prežili? Že to bolo prvé dievča, ktoré som videl po dlhej dobe zavretý v podkroví? Alebo tým, že v mojom okolí vlastne bola jediná? Ťažko povedať, ale teraz viem, že som v tom po uši a už sa toho nikdy nezbavím. 

Witness Protection ProgramWhere stories live. Discover now