Koncert |26.rész🎤|

3K 167 92
                                    

Amy Szemszöge

Iszonyatosan nagy bűntudatom volt, amiért most miattam kérdéses Aidannek a fellépése, ugyanis gitár nélkül nem állhat fel a színpadra...

~Mi történt? -Jött oda Jennifer, gondolom Aidan előbbi kiborulását hallva, mire Aidan csak a földön levő gitárjára mutatott.- Még van idő kicserélni, Amy azt mondta, délelőtt, hogy elhozza a-...

~De nem hozta... -Vágott a szavába Aidan, miközben idegesen fel alá járkált.-

~Mindjárt visszajövök! -Rohant el Jennifer.-

Mi pedig ott maradtunk és vártunk... Két perc sem telhetett el, mire Jennifer visszatért a kezében egy új hurral.

~Ezt mégis... -Kezdett bele Aidan.-

~Apa irodájában találtam, használd nyugodtan. -Nyújtotta oda a húrt Aidannek, mire ő hálásan átölelte a lányt, én pedig továbbra is ott álltam hatalmas bűntudattal a lelkemben, amiért Aidan majdnem miattam nem tudott fellépni.-

~Köszönöm Jenni! -Hálálkodott Aidan, majd gyorsan elkezdte kicserélni a húrt.-

~Nehogy ezen múljon a fellépésünk. -Kacsintott a lány, majd távozott, mire én értetlenül néztem végig az egészet.-

Hogy értette, hogy "ne ezen múljon a fellépésÜNK?" Együtt fognak énekelni, vagy mi? És ha igen, Aidan miért nem szólt erről?

Aidan Szemszöge

Annyira bele voltam merülve a húr cserélésébe, hogy nem figyeltem mit mondott Jennifer, mielőtt elment. Mindenesetre pont időben sikerült végeznem, ugyanis hallottam a színpadról, hogy én következem.

Mikor felálltam a helyemről, el akartam köszönni Amytől, de már nem volt ott ő sem... Ahogy Tyler sem... Remélem nem bántottam meg megint...

Elindultam a színpad felé, mikor szembe találkoztam a szervezővel.

~Sok sikert Aidan! -Mondta kedves hangon.-

~Köszönöm! -Feleltem én is egy mosollyal az arcomon.-

~Még akartam szólni valamiről! -Felelte, mire kérdő tekintettel néztem rá.-

~Az utolsó dalodat el tudnád énekelni a lányommal? Jenniferrel. -Nézett rám, mire teljesen ledöbbentett a dolog.- A "Miss You" számodat eredetileg egy lánnyal énekled, így szerintem sokkal jobb lenne, ha itt is lenne egy párod. -Vetette fel a dolgot.- De, ha ez gondot okoz, akkor-...

~Nem, dehogy! -Vágtam a szavába.-

~Remek! -Csattant fel boldogan.- Akkor én megyek is! -Intett, majd elsétált.-

Nem mondhattam nemet... Jennifer nélkül most fel sem léphetnék... Amúgy is csak egy számról van szó és abban pedig igaza van a szervezőnek, hogy a "Miss You" jobban hangzik egy női hang kíséretében.

Amy Szemszöge

Tylerrel lementünk a közönség közé és előrefúrtuk magunkat amennyire csak tudtuk, hogy minnél közelebbről nézhessük Aidant. Bár továbbra is rossz kedvem volt, amit Tyler is erősen észrevett.

Egymásra TalálvaWhere stories live. Discover now