Leültünk a nappali kanapéjára, majd bekapcsoltunk egy filmet, de láttam Aidanen, hogy egész idő alatt teljesen máshol jár az esze és ezt a kettesben töltött estét máshogy akarja eltölteni... De nem engedek a csábításnak! Előtte akarom még húzni kicsit az agyát!
A film vége felé kicsit azért beálmosodtam és a hátam is megfájdult az ülésben, úgyhogy úgy gondoltam lefekszem a kanapéra és Aidant fogom párnának használni.
Úgyhogy le is dőltem, s fejemet a fiú ágyékára helyeztem, amitől szinte tudtam, hogy most szemet forgat, majd így néztem tovább a filmet, közben pedig fejemmel állandóan mocorogtam, mert sehogy sem volt kényelmes így feküdni.
~Amy ne mocorogj már ennyit! -Mondta szenvedve a fiú, mire a hátamra fordultam, hogy felnézzek a szemeibe.-
~Mert különben? -Rántottam fel a szemöldökömet, majd visszafeküdtem az oldalamra.-
Ekkor viszont már láttam, hogy Aidan miért nem akarta, hogy annyit mozogjak... Ahogy fejem továbbra is az ölében volt... Mondjuk úgy, hogy a tévére már nem igazán volt rálátásom, mert valami, feletébb takarta a képet az ágyéka felől.
~Türelmetlen vagy Gallagher. -Kuncogtam fel.-
Ezután kezemmel elkezdtem nadrágján keresztül meredő férfiasságát simogatni, mire a fiú sóhajtott egy nagyot és hátradöntötte fejét, kiélvezve minden érintésemet, amit neki adtam.
~Miért vagy ilyen hatással rám? -Kérdezte, miközben lenézett rám.-
~Hmm... Született tehetség. -Vontam vállat, miközben felnevettem, Aidan pedig csak szemetforgatott.-
Ezután felültem, majd átdobtam egyik lábamat a fiú dereka fölött és lassan belehelyezkedtem az ölébe. Pechemre pedig pont szoknya volt rajtam, így tökéletesen éreztem a fiú dudorodó tagját a nadrágján keresztül is, mire éreztem, hogy testem egyre csak felforrósodik a vágytól.
Aidan lassan derekamról a fenekemre vezette át kezét, mire durván belemarkolt, s maga felé húzta egész testemet, ezzel alsó részünket teljesen egymáshoz simítva, amitől mindkettőnk ajka egy kényesebb nyögést ejtett.
Kezeimet a fiú tarkójára helyeztem, s széles mosolygásba kezdtem, miközben csipőmet megállás nélkül a fiú ölében mozgattam, ezzel mámorító érzést nyújtva mindkettőnknek. Eközben ajkaimmal a fiú nyakát vettem célba, majd megkeresve rajta legérzékenyebb pontját, szűntelenül puha csókjaimmal ostromoltam, amitől Aidan egyre mélyebb sóhajokat vett, s férfias morgás hagyta el ajkait, miközben kezeit még továbbra is fenekemen hagyva, segített csípőm egyenletes mozgásában.
Elemeltem fejemet, hogy zöld szemeibe meredjek, s láttam a halvány fényben is, hogy pár árnyalattal sötétebb lett írisze a vágytól.
Aidan közelebb hajolt, hogy csókot lehelljen puha ajkaimra, de én az utolsó pillanatban elhajoltam, majd kikászálódtam az öléből és otthagytam a fiút.
Az előző húzása miatt, amit vacsoránál csinált, igazán megérdemelte... De volt egy röpke gondolatom, hogy a mostani cselekvésemmel inkább magamat szivattam meg... Mindenesetre kiváncsi voltam, hogy mi fog kisülni a dologból.
~Hékás! Mostmeg hová mész? -Kiabált utánam a fiú.-
~Fürdeni! -Kiabáltam vissza, miközben felindultam az emeletre.- Elfáradtam. -Tettem még hozzá.-
~AMY!!! Nem hagyhatsz így itt! -Siránkozott a fiú.-
Felérve az emeletre, büszke mosoly került az arcomra. Ezután gyorsan ledobtam a ruháimat és beálltam a zuhany alá, hogy lehűtsem kicsit a felforrósodott testemet.
YOU ARE READING
Egymásra Találva
FanfictionLegjobb barátok voltunk, mióta csak az eszünket tudjuk... Aztán valami megváltozott... Mióta Aidan visszajött a legutóbbi forgatásról... Azt hiszem, szerelmes lettem a legjobb barátomba... ⚠️A könyv helyenként tartalmazhat erősebb nyelvhasználatot...