FONTOS‼️ A történetben jeleztem, hogy a fent levő zenét mikor kell elindítani.
‼️A SZÖVEG AMI BENNE VAN FONTOS‼️ Ha nem érted az angol szöveget, fent a magyar feliratosat szúrtam be, ha nem játszod le, nem fogod érteni a cselekményt ( Innen is puszi Vani 😘 :)) Jó olvasást!🥰❤️Nem fogsz ki rajtam Aidan Gallagher! Tudok én ám más bejutási lehetőséget a szobádba!
Lerobogtam az emeletről, majd kirohantam a bejárati ajtón, s reménykedve nyomtam le a régi házunk kilincsét, ami hatalmas szerencsémre nyitva volt...
Bútorok már nem igazán voltak benne, s legtöbb helyen fóliák díszelegtek, de átverekedtem magamat mindenen keresztül, csak hogy a régi szobám ablakához jussak...
Utolsó pillantásom végigjárta a ház belső részeit, ahol egykoron laktam... Itt nőttem fel... Holnapután pedig már egy másik család fog benne lakni...
A bámészkodás közben megráztam a fejemet, hogy kizökkentsem magamat a gondolatmenetemből és tovább iramodtam az emelet felé.
Nem vesztegethetem az időt!
Felhúztam gyorsan az ablakomat, majd kimásztam a tetőre. Merő szerencsémre pedig Aidan ablaka nyitva volt, így könnyedén bemásztam rajta.
Látszólag a fiút váratlanul érte cselekvésem, mikor hirtelen a szobájába verekedtem be magamat illetéktelenül, az ablakon keresztül, s úgy tűnt nem számított arra, hogy ennyire kitartó leszek...
~Azt hittem már el is mentél... -Nyögte oda flegmán mondandóját, ami kissé szíven ütött.-
~Addig nem, amíg nem beszéljük meg ezt az egészet... -Igyekeztem minden magabiztosságomat összeszedni... De tudtam, hogy nem lesz könnyű dolgom.-
~Mégis mit akarsz ezen megbeszélni? -Rivallt rám.- A hátam mögött szerveszkedtél Amy! Meg sem kérdeztél róla! -Ontotta ki magából minden dühét.-
És igaza volt...
~Egyáltalán mikor csináltad ezt az egészet? -Kérdezte, majd rögtön be is ugrott neki a válasz.- Múlthét csütörtök... Mikor reggel eltűntél... -Merengett maga elé.- Nem is anyukádhoz mentél ki, hanem visszaküldeni a szerződést! -Kiabált továbbra is.- Hazudtál nekem!
~Ez nem igaz! -Emeltem már én is a hangszínemen.- Aznap...
Igazából aznap este egy szemhunyásnyit sem voltam képes aludni... Rettentő hülye dolgot csináltam... Aidan háta mögött kitöltöttem a szerződést, majd kora hajnalban elindultam, hogy feladjam azt a postán... Remélem vasárnapra még oda fog érni!...
Siettem, ahogy csak tudtam, hazafelé pedig épp a temető mellett sétáltam el, mikor egyszerűen nem bírtam megállni, hogy ne menjek be megnézni anya sírját... Remélem senki nem bántotta...
Lassan bebattyogtam a temetőbe, s rögtön tudtam, hogy merre kell mennem, így kis idő múlva el is értem azt a helyet, ahol édesanyám teste örök nyugalomra tért... A sírkő körül rengeteg virág tündökölt, amit a szeretteink hagytak itt a temetés után... A mécsesek már kialudtak, s a benne levő gyertyák is teljesen elégtek mostanra...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egymásra Találva
FanficLegjobb barátok voltunk, mióta csak az eszünket tudjuk... Aztán valami megváltozott... Mióta Aidan visszajött a legutóbbi forgatásról... Azt hiszem, szerelmes lettem a legjobb barátomba... ⚠️A könyv helyenként tartalmazhat erősebb nyelvhasználatot...