Bölümü oylamayı ve yorum atmayı unutmayın. Umarım beğenirsiniz.
Seul, Güney Kore 11:45
Jennie's POV
Hiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi mi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark var, inanın. Yıllardır kendimi Jennie ve Ruby Jane arasında bölünmüş buluyorum, sahip olduğum her şeyi tüketen ama beni hayatın getirdiği herhangi bir durumla yüzleşmekten korkan güçlü ve kararlı bir kadın yapan iki kadın. Her şeyini kaybetmiş ve benim için üzülmeni sağlayacak durumlarla karşılaşmış biri için bugün daha iyi biriyim.
Bir kaç dakika içinde, tatlı Jennie'nin baştan çıkarıcı Ruby Jane'e dönüştüğünü görebiliyordum, harika değil mi? Aynı madalyonun içindeki iki yüz gibi. Jennie, hayalleri için savaşan, büyümek ve onlara yardım etmenin daha iyi bir yolunu arayan çalışkan bir kızdı. Çöp, dünyada şimdiye kadar yaşayabilecek en önemsiz insanı hatırlarken düşündüm. Hayatımızın en kötü anında, hiçbir şeyimiz olmadığında, geride sadece sefalet bırakarak bizi terk ettiğini asla unutmayacaktır. Annenin ve kız kardeşinin günlerce ağladığını görmenin nasıl bir şey olduğunu hayal edebiliyor musun? İnsanların karşılaştırması ve acımasıyla mı yaşamak Aşağılayıcıydı.
Ailemin böyle yaşamasına izin veremeyeceğime karar verdiğim zamandı. O kader gününde uyanır uyanmaz iş teklifleri için haber bülteninde arama yaptığımı hatırlıyorum, ama şanssızlık yüzünden kimse beni kabul etmedi. Bir kafeye uğradığımı, son paramı yanıma aldığımı ve bir fincan sıcak kahve aldığımı ve sonra en uzaktaki masaya oturduğumu hatırlıyorum.
Mekan basitti, insanlar yere dağılmış masalarda oturuyor, eğlenceli sohbetler yapıyorlardı. Tezgahta, uzun boylu, genç ve zarif bir görünüme sahip sarışın bir kadının varlığını fark ettim ve nedense bana bakıyordu ama hiç dikkat etmedim.
Bardaktan çıkan dumanı soludum, dudaklarıma götürdüm ve dilime dokundukça dilimin daha sıcak olduğunu hissettim, kaç günün başarısız olduğunu düşündüm, bir kaç yeri gezdim ve hiçbiri beni kabul etmedi. Evimi terk etmeden önce annemin omzuma dokundu ve gözlerimin içine bakarak:
"Bunu değiştirebilecek tek kişinin sen olduğunu biliyorum." dediğini hatırlıyorum.
Ve onu alana kadar geri dönmeyeceğime dair kendi kendime yemin ettim. Ağladım, sözlerini ve daha iyi bir şey için yalvaran gözlerindeki bakışı hatırladığımda ağladım, ama ağladım çünkü umutsuzca dönmek zorunda kaldım. Her şey kayboldu, basit bir iş bile bulamadım. İşte o zaman birinin tam önümde oturduğunu hissettim. Gözlerimi kapattım, son gözyaşlarımın akmasına izin verdim ve sonra hızla elimin tersiyle sildim ve önümdeki kadına baktım. Tezgahta oturan kadın oydu.
"Herşey yolunda mı?" Merakla soruyor.
Tanrım, eğer iyi olsaydım ağlamazdım, diye düşündüm.
"Evet, endişelenme." hemen cevapladım.
"İyi görünmüyorsun, olanları paylaşmak ister misin? Sanırım dostça bir omuza ihtiyacın var." Neden beni tanımayan biri hayatımla ilgilensin? Belki sadece merak ya da ilgiydi. Önümdeki kadına baktım ve bana odaklanmış aynı meraklı bakışlarla kaldı, ama nedense bana güvenilirliğini iletti.
"Adım CL, tanıştığımıza memnun oldum." Kadın elini bana uzatarak dedi.
Belli bir endişeyle elimi uzattım ve elini sıktım. "Benim adım Jennie." Dedim.
"Öyleyse, Jennie, Neden ağlıyorsun?" Sorusu objektifti.
"Bilmek isteyeceğini sanmıyorum." Aşağılama ile dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...