Seven

1.2K 107 164
                                    

Jennie's POV

O öğle yemeğinden sonra ofise döndük ve tüm öğleden sonrayı sayısız kağıt ve elektronik tablonun etrafında geçirdik. Onunla olan yakınlığım, düşünmemem gereken şeyleri düşünmeme neden oldu. Benim açımdan yanıltıcı olabilir, ama bazen Lisa'nın Ruby Jane'e baktığı gibi yoğun bir şekilde gözlerini üzerimde hissettim. Ya da belki de bana öyle bakmasını isteyen bilinçaltımdı.

"Onlara geçen yılın planlarını da verebiliriz." Dedim ve masasına birkaç kağıt koydum. Saat 8'i çoktan geçmişti.

"Bu harika bir fikir olur. Hepsi burada mı?" Kağıtları alarak sordu.

Kapıda birkaç zayıf vuruş duydum ve sonra Kai'yi gördüm. Pek memnun görünmeyen ona gözlerimi büyüttüm.

"Jennie, seninle konuşabilir miyim?"

Lisa birkaç saniye önce ona sonra bana baktı.

"Kai..."

"Git onunla konuş Bayan Kim." Soğuk bir şekilde söyledi.

Gözlerimi kapatıp ofisinden çıktım.

"Akşam yemeğimize ne oldu?" Biraz öfkeyle sordu.

"Üzgünüm ama gidebileceğimi sanmıyorum."

Ellerini beline koyarak sinirli bir ifadeyle başını salladı. "Beni aptal gibi gösteriyorsun, aynı gün içinde ikinci kez benden kaçtın!"

"Ne yapmamı istiyorsun? Başka seçeneğim yok. Sence geç saatlere kadar çalışmayı ister miyim?"

"Ayrılma seçeneğinin olduğunu biliyorsun, değil mi? Bu kadın daha yeni burada çalışmaya başladı ve şimdiden seni sömürmeye mi başladı?"

"Şşşt! Sesini alçalt! Bizi duymasını istiyor musun? İşime ihtiyacım var!" dedim öfkeyle.

"Bir problem mi var?" Arkamda Lisa'nın sesini duydum.

"Hayır, hanımefendi..."

"Bayan Manoban, bu çalışma saatlerini uygun bulmuyor musunuz?" Kai ona meydan okuyarak sordu.

Lisa'nın damarlarının çıktığını ve çenesinin sertleştiğini görebiliyordum. Derin bir nefes aldı ve ardından konuştu.

"Bay Kim, bu şirketin başkanı olduğumu size bildirmeliyim ve bu nedenle size çalışanlarımın çalışma saatlerini açıklamak zorunda değilim. Bu kadar geç olduğunu düşünüyorsanız, neden hala duruyorsunuz? Burada?"

Onu tamamen öldürmüştü. Kai onu bakışlarıyla öldürebilseydi, kesinlikle yapacağından şüphem yoktu. Lisa'nın sözleri kesin ve kibirliydi.

"Kesinlikle haklısınız hanımefendi. Sorduğum için üzgünüm."

"Sorun değil. Bayan Kim, konuşmanızı bitirir bitirmez size bazı belgeler göstermem gerekiyor."

Beni sessizce çocuğun yanında bırakarak ofisine dönen kadına başımı salladım. 

"Önümüzdeki birkaç gün imkansız olacak, Pazartesi gününe kadar onunla genel bilançoyu bitirmem gerekiyor, Kai. Üzgünüm."

Çocuk birkaç saniye bana baktı ve sonra dedi ki:

"Peki, işine devam et o zaman, iyi geceler." Sonra gitti.

Amacı beni kötü hissettirmekse, tebrikler, yaptı. Cevabımdan dolayı hayal kırıklığına uğramış yüzü çok dikkat çekiciydi. Derin bir nefes alıp ofise geri döndüm, hayatımda gördüğüm en çekici kadını gördüm. Onu gördüğümde Kai'yi tamamen unuttum. Göğüslerinde beyaz bluzu kısmen açılmış, oturuyordu. Yüzünde okuma gözlükleri vardı. Saçları başının tepesinde bir topuzla toplanmıştı ve masasındaki kağıt yığınına bakarken ciddi ve özenli bir ifadesi vardı. Onunla bu kadar çok saat yalnız geçirmenin benim için bir saldırı olduğunu düşünmeme izin verdim.

My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin