Thirty Five

883 68 44
                                    

Lisa's POV

"Peki Bayan Cho, teklifiniz nedir?" direkt oldum.

Kadın derin bir nefes aldı ve alaycı bir şekilde gülümsedi.

"Manoban Industry'yi satın almak istiyorum."

Bazı anlarda yanlış duyduğumu ya da onun ağzından çıkan bu sözlerin hayalini kurdum. Ama hayır. Cho Miyeon gerçekten bana bu teklifi yapmıştı. Derin bir nefes aldım, hâlâ kadına bakıyor ve birkaç dakika önceki durumu düşünüyordum. Bu teklifin bende neye sebep olduğunu bilen Jennie'ye baktım. İnce parmakları, sanki sakin olmamı istiyormuş gibi, neredeyse algılanamaz bir şekilde, hızlı bir okşamayla elime dokundu.

"Ee, Bayan Manoban? Ne diyorsunuz?"

Cho'nun hissedarlarından biri olan Carl, gerçekte öyle olmadığı halde önemli iş adamı pozunda açıkça heyecanlı bir şekilde sordu. O sadece başka bir kendini ilgilendiren adamdı.

"Düşünmesine izin ver Carl. Hemen bir cevaba ihtiyacımız yok Lisa."

Miyeon, yüzünde Jennie'ye yöneltilen muzaffer bir gülümsemeyle sakince konuştu.

"Size bir soru sorabilir miyim, Bayan Cho?"  Neredeyse sert bir şekilde dışarı çıktım.

"Evet, tabii."

Alaycı bir şekilde gülümsedim. Jennie'nin korku dolu gözlerinin altında.

"Şirketimin önünden geçerken ya da buraya girerken satmak istediğimizi söyleyen bir çeşit plaket ya da belge gördünüz mü?"

"Hayır, hiç görmedim. Ama..."

"Doğru. Anlayamıyorum o zaman. Böyle saçma bir fikri nereden çıkardınız? Gerçekten size en iyi emlak şirketini satacağımı mı düşünüyorsunuz?"

Mevcut hissedarlar birbirlerine korkuyla baktılar.  Miyeon tek kaşını kaldırdı ve bana doğru alaycı bir şekilde gülümsedi.

"Üzgünüm ama bu fikri absürt bir fikir olarak görmüyorum. Cho Enterprise anketlerde yükseliyor ve Manoban Industry'yi neredeyse eşit tutuyor. Şirketinizi satın almak için yeterli param var Bayan Manoban. Ve onu daha çok büyültebilirim."

Kibirli, üstün. Her zaman olduğu gibi. Cevabına mizahi bir ipucu olmadan güldüm ve oradaki herkeste kesin bir şaşkınlığa neden oldum. Atmosfer en iyilerinden biri değildi, herkes aramızdaki yanan bakışları hemen fark etti.

"Ha Bayan Miyeon... İş alanındaki olgunlaşmamışlığınızı bu vesileyle görüyorum. Cho Enterprise, şu anda en başarılı çok uluslu şirketlerden biri olan şirketimin seviyesine hala ulaşamadı, para isim satın almaz. Ne de deneyimim var, ki bu arada bende de bolca para var. Ama merak etme, benim de seninkini alacak kadar param var ve buraya gelen herkesin şirketini de."

"Kendinle dolusun, değil mi Lisa? Her şeyin ters gitmesinden korkmuyor musun?"

Açıkça kışkırttı.

"Yanımda doğru insanlar var. Hiçbir şey ters gitmeyecek."

Dedim hızlıca Jennie'nin küçük elini tutarak.  Jennie bana biraz gergin baktı ve Miyeon bağlantımıza baktı ve gülümsedi.

"Doğru insanlar ne zaman yanınızda olacak bakalım."

İçimden birden yüze kadar sayıyordum. O kışkırtıcı kadını saçlarından tutup şirketten dışarı çıkarmam için bana çığlık atan tüm hayvani dürtüleri kontrol etmek. Ama böyle davranmazdım, her zaman zirveye çıkmayı çok iyi öğrendim. Tek sorun bu konuda Miyeon'un da deneyimli olmasıydı.

My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin