Sixteen

880 79 7
                                    

Jennie's POV

Yarım saat sonra gideceğim yere vardım. Tam o anda Alicia'nın evinin önünde duruyordum. O kadar uzun süre yaşadığım ama şimdi çok tuhaf olduğu o ortama baktığımda. Büyük ya da küçük bir ev değildi. Diyelim ki fildişi rengiyle boyanmış güzel bir orta sınıf evdi, biraz hasarlıydı ama güzel bir tadilatın düzeltemeyeceği hiçbir şey yoktu. Bu evin her an elinden alınabileceğini düşünmek içimi öfkeyle doldurdu. Gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım, en büyük sorunum bu değildi, o kadına tekrar bakmaktı.

Yavaş adımlarla evin verandasına doğru yürüdüm, pencereden Ella'yı aradım ama ondan hiçbir iz yoktu. Küçük olan muhtemelen uyuyordu, henüz çok erkendi. İçeri girmeye korktum, her ne kadar desteklesem de orası artık benim evim değildi.

Onları son görüşümden bu yana 2 yıl geçti, annemle onca tartışmadan sonra mesafemi korumaya karar verdim, bu bana iyi geldi, onun tarafından yargılanmayı çok daha fazla kaldırabilir miydim bilmiyorum. Ama işte buradaydım, ellerim terliyor ve bana işkence eden belli bir gerginlik ve endişe vardı. Artık eski Jennie değildim ama yine de tüm sözlerini tekrar duymaktan korkuyordum, bu sözler aklımdan hiç çıkmıyordu, bizi desteklemek için yaşadığı her şeyi bilmesem ondan nefret edebilirdim.

"Hala gidebilirsin Jennie."

Bilinçaltım bağırdı ama ona itaat etmedim. Bu durumla er ya da geç yüzleşmek zorundaydım. Ben kız olarak rolümü yapıyordum ve o da anne olarak kendi rolünü yapmak zorunda kalacaktı.

Kapının önünde durdum ve kapıyı 3 kez hafifçe tıklattım, bu hızla duyuldu çünkü birkaç dakika içinde kapı açıldı. Ve beni rahatlatan, Ella'ydı.  Küçük olan bana bir hayalet görmüş gibi statik baktı, yakında geniş bir gülümseme açtı.

"RJ!"

Ella resmen kollarıma atladı, özlemle dolu bir kucaklamayla beni sıkıca sıktı. Yemin ederim, ağlayacak gibi oldum, biriktirdiğim tüm gözyaşlarımı döktüm. Şimdi oldukça farklıydı, saçları daha uzundu, muhtemelen benimkine çok benziyordu, daha uzundu, belimi çoktan geçti. Ve kesinlikle nasıl konuşacağını çok iyi biliyordu.

"Geri geldiğine inanamıyorum! Seni çok özledim."

Ses tonu mutlu ve heyecanlıydı. Sadece ağladım, onu ne kadar özlediğime ağladım, onu bu kadar büyük ve farklı gördüğüm için ağladım.

"Ben de seni çok özledim Ella."

Beni bıraktı ve gülümseyerek bana baktı.

Hızlıca sordum.

"O burada değil, biraz önce gitti. İçeri gel, RJ!" 

O evde o olmadan zaten daha rahattım. Eskiden evim olan yere girdim, hiç değişmediğini görünce her şey çıktığım zamanki gibiydi.

"Seni bir daha göremeyeceğimi sandım, RJ." 

"Sana geri döneceğime söz vermiştim, unuttun mu? Ve geri döndüm."

Beni koltuğa çeken küçük kardeşime gülümsedim.

"Bize tekrar taşınır mısın? Annem odana birkaç şey koydu ama benim odamda kalabilirsin." 

"Hayır Ella, sadece ziyarete geldim. Zaten evim var."

"Geri geleceğini düşünmüştüm, RJ." 

"Yapamam ama bak, seni daha sık ziyaret edeceğime söz veriyorum, tamam mı? Ve seni daireme götüreceğim."

"Gerçekten mi? Söz veriyor musun?"

"Söz veriyorum! Irene ve Jihyo'yu seveceksin, onlar da benim kardeşlerim gibiler."

"Annemin Irene'in iyi biri olmadığını söylediğini duydum, RJ."

My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin