"Lisa'yı seçmelisin, dünyadaki her kadına sahip olmaya çalışma!" Tzuyu ellerini beline koyarak cevap bekledi.
"Tanrım, neden hala beni rahatsız ediyorsun?"
"Beni sekreterlerin ve striptizcilerin peşinden gitmek için mi bıraktın? Doğru mu?"
"Ağzına dikkat et, sana yemin ederim ki ben senden çok daha iyiyim!" Jennie sinirle konuştu.
"Eğer baş edemiyorsan, yeterince iyi olmadığın içindir!" Ruby Jane her zaman küstah dedi.
Onun benim hayatımla ne ilgisi vardı? Her şeyden sonra hala kiminle çıkıp çıkmamam gerektiğini dikte etme cüretini gösteriyordu. Bu gerçek olamaz, benimle hayal edin: Önünüzde eski sevgilinizin ve aklınızı kaybetmenize neden olan iki kadının olduğu bir masada oturuyorsunuz. En azından çılgıncaydı, nasıl vereceğini bilemediğin cevabı bekleyen üç kişi. Jennie, Tzuyu veya Ruby Jane? Kimi seçerdin?
"Lütfen, kimse üçünüzde böyle konuşamaz!" Öfkeyle kalkarak sandalyemden kalktım. "Buraya gelip benden bir cevap istemelerine kim izin verdi?"
Üçü, birbirlerine ateşli bakışlar arasında sessizce durdular. Bu kadar trajik olmasaydı bu duruma gülebilirdim.
"Diğer ikisini göndermeni bekliyorum!" Tzuyu'nun kızgın tonu daha da güçlendi.
"Gitmeni istiyorum!"
Kadınlar ne demek istediğimi anlamadan bana baktılar.
"Tzuyu, lütfen. Artık hiçbir şeyimiz yok, neden peşimden geldiğini bile bilmiyorum!"
Kusursuz bir uyum içinde Jennie ve Ruby Jane muzaffer bir gülümseme açarak beni nefessiz bıraktı, kahretsin.
"Gerçekten istediğin bu mu? Sana değer veren tek kadını göndermek mi?"
Hayatın kutsal ironisi, Tzuyu beni iyi ve kötü anlamda en çok çıldırtan kadın olmuştu, ama tabii ki Seul'e dönüp sessiz kalan iki güzel kızla tanışana kadar.
"Değer?" İronik bir şekilde güldüm "Hayatımda bir hataydın, şimdi lütfen git."
Tzuyu beni sadece bakışıyla öldürme gücüne sahip olsaydı, kesinlikle artık bu dünyada yaşamazdım. Bakışlarında saf nefret ve öfke vardı ki bu beni hiç etkilemiyordu, bugün Tzuyu bir gün demek istediğinin %1'ini bile ifade etmiyordu. Kadın gözlerini benden ayırdı, etrafındaki Jennie ve Ruby Jane'e baktı, o anda bile Ruby Jane maskesizdi, yüzünü hiç görebilecek miydim? Onun gerçekte kim olduğunu hiç öğrenebilecek miydim?
"Bundan pişman olmaya bile cüret etme, Lisa!" dedi Tzuyu, odadan çıkıp kapıyı çarparak kapattı.
Tekrar sandalyeme oturdum, gözlerimi kapattım ve tüm bu stresten birkaç dakika rahatlamaya çalıştım. Omuzlarımın iki yanında iki elin indiğini, keyifli bir masaj yaptığını hissettiğimde.
"Bu gerçekten çok iyi..." dedim, vücudumun o yumuşak ellerin önünde gevşemesine izin vererek.
"Seninle böyle ilgileneceksin." Jennie'nin sesini duydum, çok tatlı ve pürüzsüz, beni tatmin edici bir şekilde gülümsetiyordu.
"Neyi sevdiğini çok iyi biliyorum." şimdi ses daha boğuk ve şehvetliydi. Boynumda sıcak nefesi hissettim, omurgamda bir titremeye neden oldu.
Bekleyin bekleyin. Sesler benzer bile olabilir, ama sadece bir tane yoktu, hala iki tane vardı, ah Tanrım Lisa, kendini nereye attın?! Gözlerimi masama yaslanmış iki kıza, açık gülümsemelerle açtım, birbirlerine benzediklerine bile yemin edebilirdim ama Jennie ve Ruby Jane arasında anlayamayacağınız bir uçurum vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...