Fourty One

763 67 1
                                    

Jennie's POV

Lisa'nın cüretkar dudaklarının boynumda kaydığını hissederek gözlerimi kapattım, ardından dişlerinin tenime yavaşça battığını hissettim. Durumumuzu daha da kötüleştirmemek için bacaklarımı sıkarak derin bir nefes verdim. Ama bin yaşındaydı, Lisa şimdi üstümdeydi, sanki dünyanın sonu gelecekmiş gibi ağzımı öpüyordu, sağ eli uyluğuma indi, esnedi ki kadın bacaklarımın arasına sığabilsin. Daha kesin olmak için çok erken, sabah 6:33 civarıydı. Daha yeni uyanmıştık ve işe gitmek için veda etmeye karar vermiştik.

Dün gece, piknikten sonra Lisa bizi bowlinge götürmeye karar verdi. Ella'nın gününü harika kılmak kaderinde vardı. Gerçekten de bowling oynarken çok eğlendik ve tabii ki aralarında şampiyon ben oldum. Ella biraz kızgın kaldı ve Lisa bize iyi bir sandviç yememiz fikrini verdi ve bu da Ella'yı anında tekrar mutlu etti. Daireme dönene kadar birkaç saat daha konuşup şakalaştık. Benim tatlı yöntemlerimle Lisa'yı benimle kalıp benimle yatmaya ikna edebildim, Ella Irene'in yatak odasındaydı, ona göre Irene'nin yatağı daha rahattı. Lisa açıkça benimle yattı ve onu üç kez tehdit ettikten sonra iyi davrandı. Seks grevi, kız arkadaşımı ve beni de tamamen çıldırtıyordu.

"Lisa..."

Beni dinlemedi bile, kulak mememi emdi ve nefesim kesildi. Lanet olsun ona. Elleri vücudumda bir aşağı bir yukarı geziniyor, hafifçe kaşıyarak çok lezzetli bir uyarılmaya neden oluyordu. Ellerimi saçlarına götürüp yüzünü yüzüme doğru çektim. Lisa birkaç saniye içinde dudaklarımı yakaladı ve sertçe emdi. Dairemin kanepesinde birbirimize deliler gibi el yordamıyla bakıyorduk. İlk plan bu değildi, kadın sadece biraz okşamak istediğini söyledi ve şimdi bize bak.

"Biri bizi görebilir, Ella uyuyor ve uyanabilir." Öpücükleriyle göğsüme indiğinde fısıldadım.

"Sadece susmalısın bebeğim." Lisa dilini tenimde kaydırarak fısıldadı.

Kahretsin, beni çıldırtıyordu. Tenime değen ağır ve sıcak nefesi, uyguladığım lanet olası darbeden vazgeçmek istememe neden oldu.

"G...grev!"

"Grevi unut, tamam mı?"

Lisa kanepeye oturdu ve vücudumu belli bir kuvvetle onunkine doğru çekti. Beni kucağına oturttu. Elleri, sıkıca sıktığı kalçalarıma gitti. İç çektim ve ellerimi boynuna götürdüm ve parmaklarımı saçlarının arasına sıkıştırdım. Bana baktı ve sırıttı. Başımı salladım ve onu öptüm.

Başlangıçta öpücük sadece bir dudak temasıydı, Lisa dilinin ucunu alt dudağımın üzerinde çok yavaş kaydırdı, ne istediğini belirtircesine ve ben de buna izin verdim. Dilinin şeytani bir şekilde benimkinin üzerinde kıvrıldığını hissetmek. Temasla iç çektim ve istekle emdim. Becerikli ellerinin bluzumun içinde kıvrıldığını, ince parmaklarını sırtımda kaydırdığını hissettim. Dudaklarımızı ayırdığında gözlerimi kapattım ve nabzımın emdiği yerde duran öpücüklerle boynuma kadar indim, lanet olsun. Bu bir iz bırakacaktı. Tırnaklarımı omzuna geçirdim ve bu onu sadece devam etmeye itti.

Lisa hızla ellerini giydiğim şortun düğmesine getirdi, düğmelerini o kadar hızlı açtı ki indirmeye başlayana kadar fark etmedim bile. Nefeslerimiz ağırdı ve uyumsuzdu, arkama yaslandım, göğüslerime umutsuzca öpücükler kondurdum, beni tahrik eden ince bluzun üzerinde bile. Lisa dilini göğüs ucumun üzerinde kaydırırken, elleri kot şortumun kalın kumaşı üzerinde ortalığımı ovuşturdu.

"Tanrım, daha fazlasına ihtiyacım var!" diye bağırdım düşünceli bir şekilde.

Parmaklarımı saçlarına bastırdım ve bu ona teslim olduğumu açıkça gösterdi, çünkü kahrolası kadın alaycı bir kahkaha eşliğinde muzip bir bakış attı.

My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin