Twenty Five

1.3K 80 15
                                    

Profilime giderek yeni yayınladığım Thorns adlı kitabıma bakabilirsiniz.

Jennie's POV

Saat neredeyse akşam sekizdi ve ben hâlâ yatağın üzerine serilen o üç elbisenin önünde duruyordum. Üçüne yakından baktım, Lisa'nın hangisini giydiğimi görmek istediğine karar vermeye çalıştım. Zevklerini bildiğimden, cevabının tek bir kelime olacağına bahse girerim.

Hiçbiri.

Bunu söylediğini hayal etme fikirlerimden önce gülümsedim. Daha koyu bir tonda kahverengi irisinin eşlik ettiği o yaramaz ve cüretkar gülümsemeyle. Bugün günümüz farklı geçmişti, Manoban Endüstrisinde çalışmak hiç bu kadar keyifli olmamıştı. Bu sabah asansörde yaşanan akıllara durgunluk veren olaydan sonra ruh halim bindeydi. Tanrım, Lisa aklımı kaybetmeme neden olabilir. O asansördeki kaç kamera bizi bu şekilde kaydetmişti?

Bunu düşünmek iyi değildi. Binanın güvenlik personelini mutlu etmek niyetim değildi. 

Lisa'nın beni kendininki gibi yaptığı için zerre kadar aldırış etmemiş olma ihtimaliyle başımı salladım. Sevdiğimi itiraf ettiğim. Onu böyle sevdim. Kibirli, baskın ve güçlü. Direnmek için gösterdiğim çabaya rağmen, onun emirlerine kolayca teslim oldum. Yapamadım. Üzerimde hayal edilemez bir güce sahipti, gözleri beni yavaşça büyüledi ve beni iradesinin insafına bıraktı. Ve kabul etmekten başka çarem yoktu. 

"Tanrım, daha karar vermedin mi? Birkaç tanesinde gitmen gerekiyor." Jihyo odaya girdiğini ve beni düşüncelerimden uyandırdığını duydum.

"Hangisinin en iyisi olduğunu seçemiyorum. Ne düşünüyorsun?"

"Bence Lisa için önemli değil, asıl istediği seni kıyafetsiz görmek." Irene, Jihyo'nun arkasından içeri girdiğini söyledi.

Onu duyunca bir kahkaha patlattım.

"Irene, sen her zaman çok hassassın." Jihyo üç elbiseye bakarak konuştu "Bununla gitmelisin." 

Kadın dantel detaylı arka elbiseyi işaret ederek söyledi.

"Neden bunu seçtin?"

"Diyelim ki duruma çok yakıştı. Lisa siyahı seviyor gibi görünüyor ve bu elbise çok seksi. Yüksek topuklu ayakkabılar ve siyah çoraplar giyin."

"Jihyo nasıl seksi olunacağına dair tavsiye veriyor. Bunu göreceğimi hiç düşünmemiştim." 
Irene kendini yatağa atarak söyledi.

"Benim sırlarım var Bae." Jihyo gizem taklidi yaparak konuştu.

"Biri Jihyo'yu arasın lütfen, arkadaşım kaçırıldı. Her kimsen İsa adına benden uzak dur." Irene parmaklarıyla çarpı işareti yaparak konuştu. 

Jihyo ve ben yüksek sesle gülmeye başladık. 

"Sizsiz halim ne olurdu bilmiyorum kızlar." 

"Hiçbir şey tatlım, sen bir hiçsin." Irene alaycı bir şekilde konuştu.

"Jen, vakit kaybetme, git hazırlan."

"Evet, zaman kaybetmesen iyi olur, bugün hala yapacak çok şeyin var."

"Irene, başlama." Jihyo hızlıca konuştu. 

"Imperium'dan bahsediyorum, yoksa ikiniz bugünün Ruby Jane'in günü olduğunu unuttunuz mu?"

Tanrım, onu tamamen unutmuştum. Lisa ile olan ilişkim, taahhütlerimi unuttuğum noktaya kadar aklımı kaybetmeme neden oluyordu.  Ruby Jane'in o gün "Imperium"da dans edeceğini bilmek bir an için beni mutlu etti.  Lisa unutmuş muydu yoksa gitmek mi istemiyordu?

My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin