Lisa's POV
Az önce yaptığım şeye inanamıyordum. Ruby Jane ile güzel ve zevkli bir saf seks gecesini reddetmiştim. Tanrım, o koridorda bir o yana bir bu yana yürüdüm, geri dönüp o kadını kollarıma alma fikrini düşündüm. Peki ya Jennie? O gece ne kadar öfke duysam da, böyle bir ihanet yapmazdım.
Ve ihanet olur mu? Jennie ile hiçbir şeyim olmadı. Ya da oldu, bilmiyorum.
"Imperium"dan çıkarken başımı salladım. Şehvetli müziğin çıldırtıcı gürültüsü geride kaldı ve sadece o gecenin sessizliğini bıraktı. Düşüncelerimi düzene koymam gerekiyordu, içimde neler olup bittiğini anlamam gerekiyordu.
Derin bir nefes alarak arabama bindim. Kafamı direksiyona yaslayıp düşüncelerimi susturmaya çalıştım. Eve dönecektim ve yatacaktım. En iyi seçim buydu. Ruby Jane'i tüm gücümle hala istesem de Jennie'yi seviyordum ve onunla birlikte olmak istiyordum.
Kontağı çalıştırdım, arabayı canlandırdım ve belki de bir daha asla geri gelmemek üzere oradan ayrıldım. Jennie'yi alma fikrini düşünerek Seul şehir merkezinde birkaç kez sürdüm. Kesinlikle Irene ile olan sorun çoktan çözülmüştü. Binanın önünden geçmem yaklaşık yarım saatimi aldı.
Araba yavaş hareket ederken tanıdıktan daha fazla iki kadın görebiliyordum. Tanıdığım biri, Jennie'ydi. Esmer, birkaç saat önce yemekte giydiği elbiseyle aynıydı. Ve onun yanında?
Pencereler kapalıyken daha çok yaklaştım. Ve bu mümkün değildi. İnanmak istemedim.
Jisoo, Jennie'ye uzun süre sarıldı ve o da aynı şekilde karşılık verdi. Demek Irene'in sorunu bu muydu?
Aniden arabadan inip ikisinin yüzüne bakma isteği beni ele geçirdi, ama böyle bir şey yapmazdım. Bunların hepsinden üstündüm. Ne kadar öfke duysam da, şimdi bir şey söylemeyecektim. Jennie Jisoo'yu bırakıp arabama bakana kadar birkaç dakika daha sahneyi izledim. Kahretsin. Biliyordu.
Arkama bakmadan hızla arabayı sürdü . Kızgındım, kendimi aptal gibi hissediyordum. Bu tür şeyler yüzünden aşık olmaktan nefret ediyordum.
Aşık mıydım?
Hayır
Hayır
Hayır
Ruby Jane'le bir geceyi reddedecek kadar aptal olduğum için kendime kızgındım. Benim isteğim o kulübe dönmek ve onu beceremeyene kadar becermekti. Ama yapmazdım. Jennie'ye hak ettiği gibi soğuk davranırdım.
Kötü ruh hali, öfke ve sabırsızlık.
Bu üç kelime o günü tanımladı. Kahvaltı olarak en güçlü Viskiden bir yudum aldım ve ardından Manoban Endüstri'ye doğru yola çıktım. Trafik cehennem gibiydi, tıpkı benim ruh halim gibi. Gözlerimi kapattım ve Jisoo ve Jennie'nin görüntüleri, tıpkı o gece uyuyamadığım tüm saatler boyunca olduğu gibi, kendini gösterdi.
Ruby Jane ile boşa geçen anı hatırladım.
Siktir.
Önümdeki paslı arabaya bir, iki, üç kez kornaya bastım. Daha iyi bir araba alacak parası yoksa, sokaklardan uzak durması daha iyiydi.
Dakikalar sonra başkanlık koltuğuma park ettim ve asansörlere doğru gittim. Çalışanlar her zamanki gibi uygun yerlerine koştular. Ölümcül bakışlarla aralarında yürüdüm. Asansöre girdim ve onuncu katta Jisoo'nun da içeri girdiğini gördüm.
"Günaydın hanımefendi." kadın beni selamladı ama cevap bile vermedim.
Birkaç kat sonra asansörün bip sesi istediğim yere geldiğimi haber verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...