Fourty Five

659 63 119
                                    

Jennie's POV

Sorunlara karşı muazzam bir çekiciliğim olduğu sonucuna vardım. Her zaman birine dahil olduğum gerçeğini hiçbir şey açıklayamaz. Her şey yolunda göründüğünde, hayat sakin gelgitte bir hareketlilik vermek için bir tutam duygu, daha doğrusu kafa karışıklığı atmaya özen gösterir. Geç kaldım, prova için belirlenen süre çoktan sona ermişti ve Lisa'nın dairesine giden bir takside bile değildim, saatler önce onunla birlikte uyuyacağımızı planladığımdan beri. Tanrım, şu anda ihtiyacım olan tek şey kadınımın kollarında olmaktı.

"Ne yaptığını sanıyorsun?" Miyeon hızla sordu, kolumu tutarak yolumu takip etmemi engelledi.

"Gitmeme izin ver." diye bağırdım.

"Tanrım, Jennie! Aptal olma."

Ona doğru, o kadının cesaretine karşı kaşlarımı çattım. Gözlerini sıkıcı bir şekilde devirdi ve beni tekrar daha uzak ve karanlık bir köşeye çekti.

"Durup düşünebilir misin?"

"Çok net düşünüyorum!" diye öfkeyle bağırdım.

"Hayır, düşünmüyorsun! Sana zarar vereceğimi mi düşünüyorsun?"

Gözlerine bakmak için birkaç an durdum ve bariz yaramazlığına ve farklı tarzına rağmen Miyeon kötü bir insan değildi. Onu çok iyi tanıyordum, tüm tuhaflıklarını ve yollarını biliyordum. Derin bir iç çekerek omuzlarımın düşmesine izin verdim.

"Sorun istemediğimi anlamıyor musun?"

"İhtiyacım olan şeyi yaparsan sorun yaşamazsın. Hiç kimse kesinlikle hiçbir şey bilemez."

"Zaten çok fazla yalan söyledim Miyeon. Doğruyu söylediğini nereden bileceğim?"

"Ve? Bir yalan daha ya da bir eksik yalan fark etmez. Kahretsin! Neden yalan söyleyeyim ki?" Ellerini yukarı kaldırırken geri çekildiğini haykırdı.

Gözlerimi devirip ofladım.

"Elbette öyle, senin için dans etmeyeceğim. Artık Lisa'ya yalan söylemeyeceğim."

"Lisa, Lisa, Lisa." sinirli bir şekilde "Dünya neden bu kadının etrafında dönüyormuş gibi görünüyor?" dedi.

"Biliyor musun? Bunu çözmenin bir yolunu biliyorum."

Kafası karışmış bir ifadeyle bana döndü.

"Ne yapacaksın?"

Omuz silktim ve ana salona doğru döndüm, CL'nin ofisine yöneldim. Arkadan kadının bana seslendiğini duydum ama umursamıyordum bile. Buna bir son vermem gerekiyordu.

Kalp atışlarımın hızlandığını hissederek CL'nin kapısını birkaç kez çaldım. Ne yapacağıma karar vermiştim ama her an bayılacak kadar gergindim.

"Ne oldu? Bu ne çaresizlik?"

CL bana büyümüş ve şaşırmış gözlerle bakarak sordu. Aceleyle ofisine girdim, sırtım kadına dönük bir şekilde ayakta dikildim.

"Ruby Jane?" o seslendi.

Derin bir nefes aldım, havanın ciğerlerime güçlükle girdiğini hissettim. Verdiğim kararı vermek ve ona söylemek kolay bir iş değildi. Yıllar boyunca olan her şeye karşı çıkıyordum. Ama başka yolu yoktu, durum böyle devam edemezdi.

"Sana çok önemli bir şey söylemem gerek."

CL birkaç saniye sessiz kaldı ve bana onun derin nefeslerini duyma şansı verdi. Kadın, gözle görülür şekilde hesaplanmış adımlarla yavaşça yaklaştı.

My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin