Gözlerim karardığında, birkaç dakika önce üzerinde olan siyah maskeden artık kurtulmuş olan yüzünde ellerimi kaydırdım. Dansçının narin ve şehvetli hatları vardı, yüzü inceydi ve iyi çizilmişti. Etli dudaklarına ulaşana kadar baş parmağımı yanaklarında gezdirdim. Ona dokunduğumda hareketsiz kaldı. Parmak uçlarımla yüzünü çizdim.
"Çok güzelsin, Ruby Jane..."
Gülümsedi. O kadar yakındık ki sıcak nefesini yüzümde hissedebiliyordum. Ayak parmaklarının ucuna bastı ve ben zaten ne olacağını biliyordum.
Dudaklarının benimkilere değdiğini hissettim, sıcak ve yumuşaktı. Bende yarattığı duyguyu bu basit hareketle anlatamazdım. Alt dudağını emdim ve ardından öpüşmemizi derinleştirmek için geçiş istedim. Ruby Jane ağzını açtı, bana tam geçiş sağladı ve dilimi yavaşça onunkinin üzerine geçirdim ve hızlı bir hareketle, dudaklarım ustaca dilini emerken onu sahiplenici bir şekilde kendime çektim. Öpüşü kiraz ve alkol tadındaydı, sarhoş ediciydi ve akıllara durgunluk veriyordu. Elleri boynuma gitti, beni kendine çekti, tırnaklarıyla beni yavaşça kaşıdı.
Oradaki her şey arzu ve şehvet yayıyordu, mekan, müzik, onun öpücüğü. Dilimin ucuyla dudaklarını takip ettim ve sonra tekrar onunkini emerek vücudunu benimkiyle duvara yasladım. Basit bir öpücükle keyifli bir karanlıkta kayboldum. Öpücük sona ermek üzereyken, Ruby Jane alt dudağımı dişlerinin arasına öyle sıcak bir şekilde çekti ki, hafifçe inlememe neden oldu, sonra ağzımı daha yoğun ve vahşi bir öpücükle aldı. Belini sertçe sıktım, böylece vücudunu benimkine daha çok yapıştıracaktı. Bedenim yanıyordu. Onu benim yapmak için hayvani içgüdü çok güçlüydü. Elbisesini açtım ve sıcak ve yumuşak tenine dokundum. Dilim nabzının üzerinde aceleyle hareket ederken boynunu öptüm, dokunuşumla titrediğini hissedebiliyordum. Ve benim için de farklı değildi, vücudum onun her dokunuşuna tepki veriyordu.
"Lisa..." Onun boğuk sesinin kulağıma fısıldadığını duydum.
Durmadım, parmaklarımla omurgasının çizgisini çizdim, hacimli kıçının üzerinden aşağı indim, tırnaklarımı arzuyla kazdım, öpücüklerini boynundan kulak memesine doğru hareket ettirdim, oradan hızla emdim, mırıldandı. Parmakları saçlarımın telleri arasında sıkıştı ve zevkli bir acıya neden oldu. Ama sonra beni itti ve durmamı sağladı. Göğsünün derin bir nefesle inip kalktığını hissedebiliyordum, nefes nefese.
Atkıyı çıkarmak için ellerimi yüzüme götürdüm ve ona baktığımda maskesini çoktan çıkarmıştı. Ağzında kışkırtıcı bir gülümseme vardı.
"Gitmek zorundayım." Hala nefes nefese dedi.
Gözlerimizi ayırmadan yoğun bir şekilde birbirimize baktık.
"Ne? Şimdiden mi? Benimle kal."
"Yapamam..."
"Evet yapabilirsin Ruby Jane. Bir öpücük yeterince iyi değil. Tanrım!" dedim ellerimi boynuna götürerek.
"Çok hızlı gidiyorsun ve geldiğimiz yere bak."
"İstersen buradan çıkabiliriz, seni başka bir yere götüreceğim."
Gülümseyip atkımı tuttu ve boynuna doladı.
"Yarın gel, seni burada bekliyor olacağım."
Dedi, uzaklaştı, ama onu kolundan tuttum, gözlerini benimkilerle buluşturdum. Onu bedenime çektim, tekrar dudağını öptüm. Bu öpücük daha kısaydı ve sonra tekrar geri çekildi.O kadın için yapılarım yoktu, beni emirlerinin ve arzularının insafına bıraktı. Onun uzaklaştığını, şeytani ve muzaffer bir gülümsemeyle bana baktığını gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...