Lisa's POV
Tüm vücudumun gevşediğini hissederek yavaşça gerindim. Odaya giren netlik nedeniyle açmaktan kaçınarak gözlerimi ovuşturdum. Yatağa oturdum ve yumuşak çarşafların arasında Jennie'nin sakin ve derin bir şekilde uyuduğunu gördüm.
'Yorgundu.' Nedenini hayal ettiğimde gülümsediğimi düşündüm.
Elimi çıplak sırtında gezdirdim. Esmer sadece üzerimizi örten gri ipek çarşafla örtülüydü. Yumuşak tenine küçük bir öpücük kondurup ayağa kalktım. Sabah hijyenimi sağlamak için banyoya gittim.
Kısa bir süre sonra biraz daha uyumasına izin verdim. İzin günüydü, bundan daha adil bir şey yoktu. Yatak odasından yan odaya doğru yürümeye başladım. Ella da aynı şekilde uyudu. Derin uyku bir aile meselesi miydi? Elimi Jennie'ninkine çok benzeyen koyu renk saçlarından geçirerek uyuyan küçük kıza yaklaştım. İkisinin de kız kardeş olduklarına şüphe yoktu, Ella benim Nini'min aynısıydı. Kızın başının üstüne şefkatle bir öpücük kondurdum. Ve yatak odasından çıktım.
O sabah kendimi farklı hissettim, kısa sürede biriyle bu kadar yoğun ilişkiye girmezdim. Ama Jennie ile işler uçuyor gibiydi. Hiç beklemediğim bir anda, o çoktan düşüncelerime girmiş, içimdeki her şeyi ele geçirmişti. Onun tatlı ve çekici yolu, bana başka seçenek bırakmadı, eylemsiz kaldı. Onu hem sevebilir hem de ondan nefret edebilirdim. Onu her şekilde istiyordum.
Ne hissettiğimi biliyordum ama itiraf etme zamanı değildi. Ona artık onsuz nasıl olacağımı bilmediğimi söylemek için doğru ana saklardım. Bugün bunun için mükemmel bir gün olacaktı ama aramızda hala birinin olduğunu biliyordum. Aynı Jennie gibi benim üzerimde de böyle bir güce sahip olan biri ve bu kişi Ruby Jane'den başkası değildi.
Belki de kimse ne hissettiğimi anlayamazdı. İki kadın arasında nasıl kaldığımı kimse anlayamazdı. Ruby Jane ve Jennie dünyamı alt üst etmişti. İkisi de beni büyüleyen farklı hisler yaşamamı sağladı. Jennie ile cennette ve Ruby Jane ile zevkli cehennemde şehvet hissedebiliyordum. Aynı madalyonun iki yüzü gibiydiler. Onları sevdim, ikisini de sevdim. Bu mümkün olabilir miydi? Bilmiyordum ama hissettim, istedim.
"Tanrım, iyi olabilirdin ve onları sadece bir tane yapabilirdin..."
Güzel bir kahvaltı hazırlamak için malzemeleri toplarken bu düşünceyle başımı salladım. İki kız kardeş, bana yaşattıkları harika anlar için şımartılmayı hak ediyorlardı.
Bunu Ruby Jane ile yapabilir miydim?
Hayır.
Kaybettiği de buydu. Jennie birçokları için mükemmel bir kadındı. Tatlı, çekici ve güzel. Tam bir kadın.
Krepleri yapmayı bitirdiğimde gülümsedim ve her şeyi hazırladım. Ben, alçakgönüllülük bir yana, mutfakta harikaydım. Ella'nın seveceğine bahse girerim, kaplama olarak çikolata döktüm. Jennie'nin küçük kız kardeşi zeki ve kibar bir kızdı. Şaşırtıcı bir şekilde, son derece iyi anlaşmıştık. Ella Kim tatlıydı.
Her şeyi tepsiye koydum. Orada her şeyden biraz vardı, meyve, meyve suyu, kahve, krep ve çırpılmış yumurta.
"Evet, beğeneceklerini düşünüyorum." Ben de tepsiye küçük bir çiçek koyarak düşündüm.
Yavaşça Ella'nın odasına yürüdüm, kahvaltısını yatağın yanındaki komodinin üzerine bıraktım ve sonra Jennie'nin uyuduğu odama yürüdüm. Kapıyı gürültü yapmamak için yavaşça açtım ama önümde güzel bir manzarayla karşılaştım.
Jennie uyanmıştı. Esmer yatağa oturdu, kollarını yukarıya doğru uzattı, kendini gerdi ve boynunu bir yandan diğer yana hareket ettirdi. Tamamen çıplaktı, hala bacaklarını örten çarşafla kaplıydı. Güneş vücuduna vuruyordu, uzun ve hafif dağınık saçları güzel bir şelale gibi sırtına düşüyordu. Arkası bana dönük olduğu için varlığımı fark etmemişti. O anın fotoğrafını çekebilirdim, o ilahiydi. Bir kadın nasıl bu kadar güzel uyanabilir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...