Jennie's POV
Vücudumdan aşağı soğuk bir esinti aktığını hissettim, yorganı, daha doğrusu Lisa'nın vücudunu aramak için elimi yatağa kaydırırken gözlerimi sıktım. Ama girişim ne yazık ki başarısız oldu. Belli bir zorlukla gözlerimi açtım, boş bir yatağa baktım. Lisa neredeydi? Soğuktan korunmak için yorganı çektim, ne de olsa önceki olaylardan dolayı çırılçıplaktım. Lisa'yı balkonda pervazın üzerine eğilmiş halde gördüğümde.
Gözlerimi ona doğru kıstım ve düşüncelerinde uzaklaştığını fark ettim. Lisa yüzünü yana çevirdi ve bir nefes vererek dumanın havada kaybolmasına izin verdi. Sigara içiyordu, sigara içmesinden nefret ediyordum. Bunu sadece gergin veya kızgın olduğunda yapardı. Vücudumda, daha spesifik olarak Lisa'nın o gece en çok taciz ettiği yerde, belirli bir ağrı hissederek yatakta doğruldum. Ama umurumda değildi, her şey inanılmaz güzeldi, grevden dönüşümüz harika ve zevkli bir tarzda yapıldı.
İki bacağımı da yataktan çıkardım ve ayak parmaklarımın soğuk zemine değmesine izin verdim. Sırtımdan bir ürperti geçti ama ayağa kalktım. Kendimi beyaz ipek çarşafa sardım ve kadınıma doğru yürüdüm. İtiraf etmeliyim, Lisa o gece çok seksi görünüyordu. Saçları hafifçe darmadağınıktı, güzel bir şelale gibi pürüzsüz sırtına düşüyordu. Sadece koyu mavi bir oyuncak bebek giyiyordu, o kadar kısaydı ki kıçını biraz görebiliyordum. Saatin kaç olduğunu bilmiyordum ama gökyüzü hâlâ karanlıktı ve gece çok soğuktu.
Vücudunu arkadan sevgi dolu bir kucaklamayla sarana kadar, Lisa'nın varlığımı bile fark etmediği çok hafif adımlarla yürüdüm. Lisa aynı anda ayağa kalktı, derin bir nefes aldı. Çenemi dayadığım omzuna küçük bir öpücük verdim.
"Uykusuzluk hastalığı?"
"Evet, kafamda çok fazla sorun var." dedi ciddi bir şekilde.
İçini çektim ve onu kucağımda daha çok sıktım, elimin hafif bir okşamayla pürüzsüz karnında kaymasına izin verdim. Orada hüküm süren sessizlikle zayıf nefeslerimizi duyabiliyordum.
"Sakin ol bebeğim, her şey yoluna girecek."
Lisa cevap vermedi, aynı yerde felç oldu. Kızgın ve mesafeli görünüyordu. Bedenini bırakıp bana döndüm. Gözlerine baktığımda vücudumda bir ürperti hissettim, soğuk ve öfkeliydiler.
"Neler oluyor bebeğim?"
İki elimle yüzünü tutarak sordum. Lisa gözlerini kaçırdı ve başını salladı.
"Hiç bir şey."
"Hiçbir şey derken ne demek istiyorsun? Garip davranıyorsun."
Cevap vermedi sadece bana baktı.
"Benimle yatağa gel, uyuyana kadar sana sarılırım." Dedim yüzünü okşamaya çalıştım ama bakışlarını benden kaçırdı.
"Lisa, bana ne olduğunu söyler misin?" Vücudumu saran çarşafı tutarak sordum.
O kadar soğuk bir bakışla bana döndü ki korktum.
"Ne zamandan beri beni aldatıyorsun?"
"Ne?"
Soruyu anlamadan otomatik olarak dışarı çıktım. Beynimin bana bunu sorduğuna inanması birkaç saniye sürdü. Aldatma? Ne?
"Aynen öyle duydun, Ruby Jane! Benim aptal olduğumu mu düşünüyorsun?"
"Lisa! Tanrım, bunu nereden çıkardın?" diye sordum sakince.
"Önemli değil, öğrenmeyeceğimi mi sandın?!"
Yavaşça konuştu, hissettiğini bildiğim öfkeyi gizledi.
"Anladın mı? Ben bir şey yapmadım!"
Kadın alaycı bir kahkaha attı ve ıstırap verici bir sessizlik içinde diğer tarafa yürüdü. Hala biraz kaybolmuştum, bu suçlamaları nereden aldığını ve Lisa'nın beni nasıl tepkisiz bıraktığını bilmiyordum, tanınmaz haldeydi. Derin bir nefes alıp anlamaya çalıştım. Ve bir dürtüyle ona yaklaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...