Eighteen

1K 89 21
                                    

Jennie's POV

Ne zaman uyuduğunuzu ve farklı bir enerjiyle uyandığınızı biliyor musunuz? İyi bir enerji mi? Bugün böyle uyandım, büyük yatakta tüm kaslarımın normalden daha rahat olduğunu hissederek gerindim. Uyuduğum odaya bakarak gözlerimi açtım, büyük, lüks ve aynı zamanda rahattı. Hala çok yorgun olduğumu itiraf ediyorum, Lisa'nın hayatıyla ilgili her şeyi düşünerek birkaç kez yatakta yuvarlandım. Babasının hastalığıyla yüzleşmenin onun için ne kadar zor olduğunu hayal ederek.

Alzheimer'ın tedavi edilemez olduğunu biliyordum ve zamanla daha da kötüleşti. Marco böyle bir kötülüğe sahip olmak için çok gençti, ama ne yazık ki öyle. Adam mutlu görünüyordu, şu ana kadar sadece yüzündeki gülümsemeleri gördüm. Minnie ve Somi hastalıkla yaşamaya alışmış görünüyorlardı. Sadece Lisa için daha karmaşıktı ve ben bile anlayabiliyordum.

Dün gece onu gerçekten çok kırılgan bırakmıştı, bana bakarken gözlerinin hüzünlü parıltısını tam olarak hatırlıyorum, onu böyle görmek yürek parçalayıcıydı. Ama beni asıl şaşırtan sarılma isteğiydi. Lisa beni arkadaşı olarak mı görüyor? Yoksa bu sadece en kötü anında olduğu için mi oldu?

Hayır...

Lisa öyle değildi, onu tamamen kararlı ve samimi bir insan olarak gördüm ve onu başka bir şekilde hayal etmek benim için çok zordu. Ama sonra, benden ne bekliyordu? Belki hiçbir şey, sadece bir arkadaşlık. Lisa'nın Ruby Jane'in ya da daha iyisi benim ayaklarımın dibine diz çöktüğü açıktı. Ama onu istediğim gibi değildi. Onu istiyordum, sevgisini hissetmek istiyordum, ilgilenilmek, sevilmek istiyordum. Ama o seviyede girememiştim.

Ruby Jane, Lisa'yı bedeniyle, arzusuyla fethetti. Ve ben? Ne yapmıştım? Hiçbir şey. Lisa'da neyi fethetmiştim?

Tüm bu fikirleri arkamda bırakarak yataktan kalktım. Bu kadar çok şey düşünmek kafamı karıştırıyordu. Bu yüzden bir karar vermiştim. Bu hafta sonunu özel yapacaktım, Ruby Jane ya da Lisa'nın patronum olduğu gerçeği için endişelenmezdim. İstediği gibi, biz sadece Lisa ve Jennie olacaktık. Başka bir şey yok.

Sıcak bir banyodan sonra dizlerimde yırtık bir kot pantolon ve midemi gösteren gri bir bluz giydim. Saçlarım açıktı ve hafif dalgalıydı. Odadan çıkmadan önce aynaya son bir kez baktım, şimdiye kadar herkes kahvaltı için masada olmalıydı.

Merdivenlerden hiç ses çıkarmadan indim, dışarıdan Marco ve Somi'den olduğunu tahmin ettiğim bir kahkaha sesi duydum. Yemek odasında değillerdi, büyük pencereden onları dışarıda masada otururken, kahvaltı yaparken gördüm. Yavaşça onlara yaklaştım.

"Diyelim ki onun olmadığına inanıyorum, ama yapmalı, çok güzel."

Marco, Lisa'ya dedi. Benim hakkımda mı konuşuyorlardı? Lisa, Marco'ya küçük bir ekmek fırlatarak güldü.

"Yiyecekleri israf etmek günahtır. Herkese günaydın."

Dedim masaya yaklaşırken. Hepsi hızlıca bana baktılar ve beni utandırdılar. Lisa sanki her ayrıntımı analiz ediyormuş gibi tepeden tırnağa bana baktı.

"Günaydın Jennie!" dedi Somi heyecanla.

"Gördün mü Lisa? Jennie dindar bile."

"Baba!"

Lisa onu dürttü.

"Günaydın Nini, bizimle otur." dedi Lisa gülümseyerek.

Nini? Lisa'dan bir lakap mı kazandım?Kahretsin! Aptal küçük bir kız olmayı bırak Jennie, bu sadece bir evcil hayvan ismi. Utanarak gülümsedim ve yanına yaklaştım, biri Somi'nin yanında diğeri Lisa'nın yanında iki sandalye vardı, o kadından biraz daha uzaklaştım.

My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin