CL's POV
Birkaç dakika daha kaldım, sadece kulüpteki tüm hareketleri izledim, bugün yine kalabalık bir gündü. Tanrıya şükür, daha doğrusu Ruby Jane sayesinde. Bu gece gelmeyeceğini düşünerek başımı salladım ve bu sorumsuzluk içimi öfkeyle doldurdu. Jennie Ruby Jane, tabii ki Lisa ile tanışana kadar "Imperium" da her zaman kusursuz bir profesyoneldi. Şimdi bunu düşünmek bile istemiyorum, performans süresi çoktan geçmişti ve bir işaret bile, lanet bir arama bile yoktu. Wendy o gece onun yerini aldı, esmer tüm mekandaki en iyi ikinci dansçıydı, heykelsi vücudu ve baştan çıkarma kolaylığı Ruby Jane'in yokluğunu örtüyordu. Ama o kadar da değil, "dokunulmaz"ın sadece onun için orada olan ve başka hiç kimse için olmayan müşterileri vardı. Önemli müşteriler, Seul'ün büyükleri.
"Ruby Jane'in gelmediğini duydum."
Olduğum yerde durup derin bir nefes aldım. Sigarayı dudaklarıma götürdüm ve dumanı sertçe ağzıma çektim ve ardından Tzuyu'ya döndüm. Kadın güzel görünüyordu ve "sana söylemiştim" der gibi gülümsedi.
"Cenaze yüzünü bu hale getirmenin bir anlamı yok, CL. Bunun er ya da geç olacağını biliyorduk. Devamsızlıklar ve ihmaller." kadın kendine bir bardak Martini doldurarak içecek tezgahına doğru yürürken sabırla konuştu.
"Bunu bana yapmamalı, ona en çok yardım eden bendim."
"Bunu çoktan unuttu, şimdi Lisa'ya sahip."
Lisa... Bu isim bende büyük bir tiksinti uyandırdı. Lanet gün kulübüme girdi. Bardağı sıkıca sıktım, her an parmaklarımın arasında kırılacağını hissettim. Tzuyu'nin ince parmaklarının bir okşamayla kollarımdan aşağı kaydığını hissedene kadar.
"Sana söyledim, CL, ama yine de ona acıdın." sözleri boynuma soğuk bir şekilde fısıldadı ve vücudumun her yerinde bir titremeye neden oldu "Ruby Jane senin şefkatini hak etmiyor."
"Bu onun suçu değil, Lisa'nın hatası." dedim öfkeyle.
Tzuyu'nin gülümsediğini sırtımda hissettim. Eli omuzlarıma gitti ve yavaş ve rahatlatıcı bir masajla yavaşça sıktı.
"Kimin hatası olduğu önemli değil. Planımızın şimdi ölmesine izin veremeyiz. Lisa'nın Ruby Jane'i "Imperium"dan almasına izin veremeyiz, değil mi?"
Tzuyu yumuşak bir şekilde konuştu, ıslak dudaklarının boynumun tamamında kaymasına izin verdi. Ve sadece kafa salladım. Hiç cinsel ilişkiye girmemiştik ama o gece daha fazlasını istiyor gibiydi.
"Doğru."
"Mükemmel. Şimdi kulübün ana katına inmeni istiyorum. Bayan Cho'nun orada olduğunu biliyoruz. Ve onu zavallı dansçımızla tanıştığına pişman olmayacağına ikna et."
Kulağıma yaklaşarak, konuşmasını bitirdiğinde kulak mememi küçük bir ısırıkla söyledi. Gözlerimi kapattım ve büyük cam pencereden dışarı baktım. Cho Miyeon, dansçılarımdan biri pahasına eğleniyordu. O benim sorunumun çözümü olsaydı kesinlikle yapardım.
"Bana bırak, ben yaparım."
Tzuyu muzipçe gülümsedi ve bana göz kırptı.
"Kutlamak için seni burada bekleyeceğim, CL." dedi koltuğuma oturarak.
Ofisten çıkmadan önce ona son kez baktım. Saniyesinde güçlenen müziğin şehvetli sesini dinleyerek merdivenlerden indim, bahsettiğim bazı önemli kişilerin arasından geçtim, ta ki hedefimin olduğu merkeze yürüyene kadar. Miyeon, önünde yarı çıplak bir şekilde kalçalarını şehvetle sallayan dansçıya şehvet dolu gözlerle muzipçe gülümsedi. Dansçının külotunun lastiğine biraz dolar koyduğu küçük gösterinin, zamanın ya da başka bir şeyin tadını çıkarıyordu. Yavaşça yanına yaklaştım ve kahverengi deri koltuğa oturdum. Miyeon bir nefes çekerek sigarasının dumanının çevreye yayılmasına izin verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...