Jennie's POVSeul'deki trafik hiçbir zaman kolay olmadı, o yerde insanlardan daha fazla araba olduğu hissine kapıldım. Stresli insanların sürekli korna çaldığı büyük bir araba sırasının arkasındaydık. Ofise gitmek için tam 15 dakikamız vardı, bugün nedense dakik olmamız istendi. Son duyulan mırıltılardan sonra yeni bir başkanlık sunulacaktı ve bunun için Tanrı'ya şükrettim, çünkü o yaşlı adama patron olarak katlanmak en azından sıkıcıydı. Elbette, onun pozisyonunu kimin işgal edeceği hakkında hiçbir fikrimiz yoktu, ama daha kötü olabileceğine inanmadım.
Irene dikkatli bir şekilde bir yerlerde açık alan arıyordu, böylece oradan gidebilirdik. Jihyo sadece arka koltuktaki raporlarını okudu.
"Burası bugün cehennem gibi görünüyor." Irene dedi, sesi biraz sinirliydi.
"Irene, o ismi söyleme lütfen." Jihyo onu azarladı ve Irene'nin yaptığı yüzü beni güldürdü.
Manoban Industry'de çalışmaya başlar başlamaz Jihyo ile tanıştık, zaten reklam departmanında asistan olarak görev yapıyordu. İlk günden beri iyi anlaştık, o kadar iyi ki birkaç ay sonra Seul şehir merkezinde bir daire kiralamaya karar verdik. Jihyo uzun boylu bir kasaba kızıydı, son derece dindardı ama çok tatlı ve kapsamlı bir varlıktı. Benim ve Irene'in sahip olduğu ikinci hayatı biliyordu, ama hiçbir şey söylemedi, aksine bizi her zaman destekledi.
Kıpırdamadan geçen 10 dakikanın ardından, Irene'in direksiyondaki harika becerileri sayesinde birkaç bloğu hareket ettirebildik. Acele ettik, biri gecikmemizi fark etmeden önce binaya girdik. Herkes coşkulu ve gergindi, yeni başkanlığın haberi en azından tartışmalıydı.
"Benim izlenimim mi yoksa herkes huzursuz mu?" Jihyo, eşyalarını masasına koyarak sordu.
"Bu senin izlenimin değil, Jihyo, herkes gergin."
"Neden bilmiyorum, her gün yeni canavarla uğraşmak zorunda kalacak olan benim." Biraz rahatsız bir şekilde dedim.
"Evet Jen, sen seçilmiş kişiydin." Jihyo gülümsedi.
"Biraz kibirli bir kadın olduğunu duydum."
"Tanrım, umarım değildir! O yaşlı adama yıllarca katlanmak yeterli."
"Evet, gerçekten iğrenç."
Birkaç dakika daha konuştuk, Kai kapıyı çalıp bize seslendi.
"Kızlar, zamanı geldi. Yeni ustamızla tanışacağız."
"Her kim olursa olsun, iyi biri olabilmek için çok dua ettim, Jen." Jihyo utangaç bir gülümsemeyle söyledi.
"Umarım Tanrı seni duymuştur, Jihyo."
İdari sektörün tam güçte olduğu konferans odasına yürüdük. Herkes birbirine fısıldıyordu. Bu sinir bozucuydu, o yerde çalışmak her gün ormanda olmak gibiydi, çünkü insanlar güç için hayvanlar gibi birbirlerini yutup öldürüyorlardı. Açıkçası mecazi anlamda.
"Bu insanlarla aynı yerde olmaktan nefret ediyorum. Finans sektörü, tüm yerin kralları olduklarını düşünüyor." Irene gözlerini devirdi.
"Hey! Ben finans sektöründenim!" Kai homurdandı.
"Sen hariç herkes, Kai." Gülümsedim dedim.
Kim Jongin finans sektörünün süpervizörüydü. Burada çalışmaya başladığım ilk günden beri, onun ısrarlı avanslarını aldım, bu arada, karşılıksız. Ona asla kötü davranmadım, çünkü benimle çizgiyi aşmaya cesaret edemedi, ama onu defalarca reddetmek en azından can sıkıcıydı, ama umursamıyor gibiydi. Ona bir şans verme olasılığını bile düşünebiliyordum, ama yalnızca biriyle ilişki kurmaya hazır olduğumu düşündüğümde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...