Fifty Four

590 52 8
                                    

Lisa's POV

Kadehleri kaldırdık, o gece onuncu kez kaldırdık. Alkolün insan üzerindeki etkileri inanılmaz derecede felaketti. Bardağımdaki mavi içeceğin iyi bir yudumunu alırken, birkaç saat içinde zaten yedinci bardak olması gerektiğini düşündüm.

"Bu çok iyi." Jisoo, içeceği bardağından yeşil pipetle emerken heyecanla konuştu.

O gece Seul şehir merkezinde bir gece kulübündeydik. Hep birlikte dışarı çıktığımız eski günleri hatırladım. Jisoo ve Rosé aniden bekarlığa veda partimi programlamaya karar verdiler. Doğru, yarın Jennie ile evleneceğim ve bu konuda daha gergin olamazdım.

"Çok içersen buradan sarhoş çıkarsın Lisa." Rosé gülerek dedi.

"Endişemi bitirmek için bu gece çok fazla alkole ihtiyacım var." Mekanın içindeki gürültü nedeniyle belli bir zorlukla konuştum.

Kaygı. Bu kelime beni düğün zamanına kadar tanımlardı. Sinirlerim kenardaydı, midemin içindeki o lanet soğuktu ve kafamdaki düşünce kasırgası bana yavaş yavaş kötü davranıyordu. Jennie ile evlenme fikri kötü olduğundan değil, tam tersine çok iyiydi. Ve tam da bunun için vücudum sinir sistemime çok fazla dikkat ediyordu.

Kahretsin!

"İsa, seni daha önce hiç bu kadar endişeli görmemiştim, Lis!" Jisoo gülmeye izin vererek söyledi.

"Daha azı için değil, evleniyor!" Konuşma sırası Rosé'deydi.

Evlilik, evlenmek, Jennie.

Tanrım!

Jennie ile evleniyorum!

Bilinçaltım bağırdı.

"Nefes al, kağıt kadar solgunlaşıyorsun." Jisoo sakince koluma dokunarak konuştu.

"Mümkün olsa bile."

Rosé'ye baktım ve gözlerimi devirdim, bu da onu güldürdü.

"Artık evlenmek istemiyor musun?" Jisoo bana ciddi ciddi bakarak sordu.

Derin bir nefes aldım ve içeceğimden bir yudum daha aldım.

"Hayatta en çok istediğim şey bu Jisoo. Bu konuda gerçekten gerginim! Yarın her şeyin yolunda gitmesini istiyorum."

"Yarın her şey yolunda gidecek, Lis." Rosé, masanın üzerinde duran ellerimden birini tutarak söyledi.

"Kesinlikle! Sakin ol! Yarın kendini sonsuza dek Jennie'ye bağlayacağın harika bir gün olacak."

Yüksek sesle güldüm, Jisoo her zaman şeylere mizah vermenin doğru yolunu biliyordu.

"Bu çok kabaydı." Rosé ona bakarak konuştu.

"Ne?" Jisoo ona bakarak sordu "Bu gerçek! Evlilik bir tür hapishanedir bebeğim."

"Bu bana neden seninle geri dönmediğimi açıkça hatırlatıyor!"

"Sessiz kalsan iyi olur, Kim." Ona fısıldadım.

"Chaeng, bebeğim! Burası bir hapishane ama bu tutuklanmak istemediğim anlamına gelmiyor, değil mi? Aslında, seninle tutuklanmayı ve hayatımın geri kalanında seninle bir hücreyi paylaşmayı çok isterim." iç çekmiç olan diğer arkadaşıma göz kırptı.

"Kapa çeneni ve git bana bir içki getir. Sana kızmadan önce, Kim Jisoo."

En iyi arkadaşım gözlerini genişletti ve ayağa kalktı.

"Tanrım, senin için yapmadığım şey değil bebeğim." Jisoo ayrılmadan önce söyledi.

Kadının kulübün barına doğru dans eden insan kalabalığının ortasında kaybolduğunu gördük.

My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin