Thirty Seven (M)

1.6K 68 61
                                    

Lisa's POV

"Hayır, anlamadın. Benimle kal, benimle çık, biliyor musun?"

Jennie umutlu bir bakışla sordu. Hala ağzından çıkan kelimeleri işlemeye çalışıyordum. İtiraf ediyorum ki etrafımdaki her şey yavaş dönüyordu, alkolün etkisi mi yoksa aklım bana oyun mu oynuyordu bilmiyorum.

"Seninle çıkmamı mı..."

Gözlerimi kısarak ona bu sözleri fısıldadım.  Jennie küçük bir gülümseme açtı, utangaç ama yine de güzeldi. Gecenin yarı gölgesi yüzünü kısmen aydınlatarak çok iyi çizilmiş yüz hatlarını vurguluyordu.

"Evet, Manoban. Kız arkadaşım olmak ister misin?"

Ona genişçe gülümsedim. Jennie'den bu soruyu almak beni gerçekten şaşırttı.

"Ciddi misin?"

Jennie oturdu ve beni de oturttu. Uzun saniyeler boyunca birbirimize baktık ve o ısrarla yüzüme düşen saçımı kulağımın arkasına nazikçe koydu.

"Hiç bu kadar ciddi olmamıştım. Buna oldukça şaşırdığını biliyorum. Ve itiraf ediyorum ki ben de..."

Esmer, gözlerini gözlerimden ayırmadan mükemmel bir sakinlikle konuştu. Parmakları soğuk elimi hafifçe okşuyordu.

"...Ama sana karşı hissettiklerimden eminim. Seni seviyorum Lisa ve seni yanımda istiyorum. Tüm sorunlarımızı ve zorluklarımızı biliyorum ama bunların hepsini çözebileceğimize inanıyorum. Aynı şeyi ister misin bilmiyorum, bunun hakkında konuşmaktan gerçekten gerginim. Ama benim sadece buna ihtiyacım var, senin olmam gerekiyor."

Çekingen bir şekilde gülümsedi, kalbimi eritti.  Önümdeki kadına baktım ve onu çok kırılgan ve narin gördüm. O an hissettiklerimi ifade etmek için yeterli kelimeye sahip olmadığımı itiraf ediyorum. Jennie'yi asla mümkün olduğunu düşünmediğim bir şekilde sevdim. Hayatımın tüm belirsizliklerinin ortasında, bu duygunun gerçek olduğunu biliyordum. Ve karşılıklı.

Elimi yavaşça kadının çenesine götürdüm ve yüzünü benimkiyle yüz yüze gelecek şekilde yatırdım. Gözleri şimdi biraz korkuyla benim yönümdeydi. Gülümsedim ve yavaşça yüzüne yaklaştım, dudaklarımı onunkilere yapıştırdım.

Mükemmel bir uyum içinde dudakları benimkilerin üzerinde gezindi ve içimde bu duyguya neden oldu. Midedeki ünlü kelebekler. Evet, onlar gerçekti. Jennie ile olmak her zaman çok yoğun ve kafa karıştırıcıydı. Birisi isyan eden bir denizde fırtına olabilir mi ve ertesi gün açık ve parlak gökyüzü ile sakin sabah mı? Evet, mümkündü. Jennie Ruby Jane böyleydi. O benim cennetim ve cehennemimdi. Yavaşça kadının ilahi bir gülümsemeyle açılan dudaklarını bıraktım. Alınlarımızın birbirine yapıştırıldığı noktaya yakın durduk. Gözlerim esmerin kahverengi gözlerine kilitlenmişken derin bir nefes aldım.

"Gerçekten bu isteği benim yapacağımı düşündüm, Bayan Kim. Ama her zamanki gibi beni şaşırtmaktan vazgeçmiyorsunuz, ha?"

Başını çekinerek aşağı indirerek gülümsedi.  derin bir nefes aldım

ve sonra dedi ki:

"Kabul ediyorum."

Kafasını kaldırdı ve şaşkın şaşkın bana baktı. Muhtemelen cevabıma hala inanmıyordur. Böyle kafası karışmış kadar güzel görünmeseydi, ifadesi komik olurdu.

"Diyorsun..."

Kocaman bir gülümseme açarken konuşmaya başladı. Onu hızla yatağa ittirdim. Gülen kadının üstünde kaldım. Bir süre önce yaptığım gibi Jennie'nin ellerini başının üstünde sabitledim. Ve bana mutlu bir yüzle bakan kadına baktım.

My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin