Fourty Six

606 55 44
                                    

Jennie's POV

O sabah tüm raporları inceledim. Ve Lisa'dan bir iz bile yoktu. Bu şimdiden beni gerçekten rahatsız ediyordu. Dün gece ne kadar üzüldüğünü gördüm ama bunu başka türlü yapamazdım. Onunla kavga etmek benim günüme lanet bir bok gibi geliyordu. Atmosfer ağırdı, zaman yavaş yavaş geçiyordu. Ve hiçbir şey komik görünmüyordu. Beni en çok rahatsız eden şey, henüz ortaya çıkmamış olmasıydı, çünkü bariz bir şekilde morali bozuk olmasına rağmen bir o yana bir bu yana yürüdüğünü görmek beni rahatlatmıştı çünkü kızgın da olsa orada olduğunu biliyordum.

"Tanrım, korkunç görünüyorsun." Seulgi kolumu okşayarak söyledi.

Derin bir iç çektim ve yanımda oturan güzel kadına baktım.

"Çünkü Lisa bugün gelmedi." Irene bifteğini küçük tabakta keserken konuştu.

Öğle yemeği vakti gelmişti, her zaman öğle yemeği yediğimiz bistroda toplanmıştık. Oradan Manoban Endüstrisinin devasa binasını önümüzde görebiliyorduk.

"Gerçekten çok kızmış, ha?"

"Muhtemelen yüzüme bakmak bile istemiyor, sadece bu şimdiye kadar neden görünmediğini açıklıyor." üzülerek konuştum.

"Böyle kalma Jen. Yakında ikiniz iyi olacaksınız." Jihyo sakin bir şekilde konuştu ve ben sadece başımı masaya eğdim.

"Bilmiyorum, onun sesini duymalıydın Jihyo, saf öfke."

"Biraz okşayarak çözemeyeceğin hiçbir şey yok." dedi uzun olan gülümseyerek.

"Ya da iyi bir vahşi seks gecesi!" diye bağırdı Irene.

"Sevgili Tanrım, seni kutsaması için birini göndereceğim Bae ve seni çevreleyen cinsel ruhu uzaklaştır."

Jihyo son derece ciddi konuştu ve bu beni güldürdü. Bu ikisi her zaman ilahi ve şehvetin bu çatışmasındaydı. İyi bir komedi yapacaklardı.

"Kızlar! Halkın içindeyiz."

"Ben değilim Jen. Susmayan Irene."

"Suho bunların hepsini halledebilir mi?" Seulgi gülerek sordu.

"Evet yapabilir. Sanırım doğru adamı buldum." küçük olan geniş bir gülümsemeyle sakince konuştu.

Pratik olarak geniş bir "Awww" ile bir koro yaptık.

"Sevimli bir çiftsiniz!" dedi Jihyo.

"Tamamen katılıyorum."

"Ahh kızlar, bir erkek arkadaşa ihtiyacım var. Grubun tek bekarı olamam." Seulgi başını sıkıcı bir şekilde sallarken söyledi.

"Yakında Jen sana o departmanda eşlik edecek."

"Irene!" diye bağırdı Jihyo.

"Ne? Gözlerini açmazsa, her şeye kadiri kaybedecek."

Öfkeyle homurdandım, ama Irene bunu söylediği için değil, haklı olduğunu bildiğim için evet. Sessiz kaldım ve bardağımda kalan portakal suyunu içtim. Caddedeki hareket zayıftı, iki kızın geniş gülümsemelerle el ele tutuşmasını izlerken kendimi kaybettim. Lisa'yı gençlik yıllarımda tanısaydım nasıl olurdu diye düşünmeyi bıraktım. Bildiğim kadarıyla o ve ben parti yapmayı severdi? Ben her zaman çok sessizdim. Tipik, değil mi? Portrelerimiz bugünlerde olduğumuz kişinin hakkını vermiyordu.

"Bak kim geldi, Jen!" Seulgi bana fısıldadı.

Lisa'nın arabasının devasa binanın kapısından geçtiğini görünce gözlerimi kıstım.

My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin