Jennie's POV
Çember benim için her an daha da kapanıyordu. Sırlar keşfediliyordu ve hiç beklemediğim bir anda onun kulağına ulaşacaktı. Tanrım, bu şimdi olamazdı. Kelimenin tam anlamıyla benimdi, başından beri her zaman istediğim şeyi elde etmiştim.
Lisa'nın aşkı.
Garip bir hissin beni ele geçirdiğini hissederek gözlerimi kapattım. Korku, sinir ve belirsizlik karışımı. Bilseydi ne olurdu? Her zaman ben olduğumu bilseydi? Lisa benden nefret ederdi, beni kovardı. Kendini ne kadar aptal bir oyuna soktun Jennie! Planladığım her şey dağılmaya başlamıştı ve kesinlikle hiçbir şey yapamıyordum.
O anda Lisa ve Jisoo ofisinde sakince konuştular, bilmek için her şeyi yapardım. Aralarında geçen çirkin kavgadan sonra, bu dostlukta barışmak için doğru yolda olduklarına inanıyorum. Tüm bu durumu işlemek ve düzeltmeye çalışmak için zamana ihtiyacım vardı, Tzuyu bana kolay davranmazdı, her an Lisa'ya her şeyi anlatabilir ve beni kesin olarak bitirebilirdi.
İlgimi çeken şey, onun nasıl öğrendiğiydi. Sırrımı bilen birkaç kişi tartışılmaz derecede güvenilirdi. Bütün bu hikayenin neresinde sıçmıştım?Parmaklarımla bilgisayar klavyesine dokundum ve Irene'e gelmesi uzun sürmeyen bir mesaj yazdım.
"Hey, Jenduek!" kadın yanıma oturarak konuştu "O kaltak sana ne dedi?"
Irene'in gözlerine baktım ve o hemen anladı.
"Hayır hayır hayır..."
"Evet Unnie, Tzuyu her şeyi öğrendi."
Kadın gözlerini büyüterek tamamen kayboldu.
"Lisa'ya hiçbir şey söylemediğini söyle."
"Yapmadı, ama çok uzun sürmeyecek. Sadece buradan kaybolmamı istiyor."
"İstersen o orospu suratına birkaç güzel tokat atarak onu ortadan kaldırırım."
En ufak bir mizah olmadan gülümsedim.
"Pekâlâ, buna aldırmazdım. Dürtü, o yılana vurmak için benden yoksun değildi, ama yapamam."
"Ve neden?"
"Bunu yapsaydım, Lisa'nın ofisine gider ve ona her şeyi anlatırdı."
"Haklısın. Ne yapacaksın?" merakla sordu.
"Bilmiyorum Irene. Nasıl bildiğini öğrenmek istiyorum."
"Bu gerçekten bir gizem. Sence Sunmi ile güçlerini birleştirdi mi?"
"Sunmi, adımın Jennie Kim olduğunu bilmiyor."
"CL'in labileceğini düşünüyor musun..."
"Tanrım! Elbette hayır, Irene! CL bunu bana asla yapmaz."
"Bu kadar güvenmem Jennie." Irene şüpheyle konuştu.
"Bunu hangi sebeple yapar ki?"
"Bilmiyorum, sadece güvenmemen gerektiğini düşünüyorum."
"Bana her zaman yardım eden birinden şüphelenemeyiz."
Irene alaycı bir şekilde güldü.
"Jennie, KENDİNE yardım etti. Sen o yerin yıldızısın, sensiz CL bir hiç olurdu."
"Irene..." Kadını azarladım, fikrini saçma buldum.
"Ama her neyse, şimdi ne olacak?"
Bana endişeyle bakan Irene'e bakarak derin bir nefes aldım.
"Bilmiyorum, oyun benim için bitiyor."
"Kızlar ne oyunundan bahsediyorsunuz?" Lisa'nın boğuk sesini çok yakından duydum. Yemin ederim o an kalbim durdu. Hafif bir gülümsemeyle hızla ayağa kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...