Lisa's POV
Bu dünyanın kadınlarına ne oluyordu?Hepsi çıldırıyor muydu? Sadece bu, günümün geçirdiği muazzam karışıklığı açıklıyordu. Bu kadar kısa sürede işler nasıl alt üst olabilir? Açıkçası bu durumda çok fazla suçum vardı, ama belki de bunun neden olabileceği sonuçları unutmuştum.
Ruby Jane'in reddedilmesinden sonra dairemin yalnızlığına dönüyordum. Oraya vardığımda ayakkabılarımı oturma odasının bir köşesine fırlattım ve kısa sürede çok fazla bilgi işleyen beynimi sakinleştirmeye çalışarak derin bir nefes alarak yumuşak kanepeye uzandım.
Ruby Jane'in beni reddetmesinin nedenini anlamaya çalışıyordum. Kadında böyle bir öfkeye neden olabilecek hiçbir şey hatırlamıyordum. Beni biriyle görmüş müydü? Beni Jennie ile görmüş müydü?Hayır hayır. Pek olası değildi, Jennie ve ben daha yeni yakınlaşmıştık ama bağlar zaten mümkün olan en sert ve en kaba şekilde kesilmişti, hepsi benim hatamdı. Böyle davranılmayı hak eden son kişinin o olmasına üzüldüm. O an içimi bir pişmanlık duygusu kapladı ve beni daha iyi ve mutlu hissettirdiği tüm anları hatırlamak, hissettiğim suçluluğu daha da artırdı.
Gözlerimi kapattım ve içimde işaretlenmiş tüm anları yeniden canlandırdım:
"Her şey yolunda mı?"
"Evet, sadece düşünüyordum."
"Neyi öğrenebilir miyim?" ona yaklaşarak sordum.
Jennie konuşmak için sakince bana baktı. "Buranın nasıl iyi olduğu hakkında."
Gözleri bu sözleri çok samimi bir şekilde ifade ediyor gibiydi.
"Sana bir sır vereceğim." Ona daha da yaklaşırken fısıldadım.
"Ben de burayı seviyorum." Kulağına fısıldadım, tüm vücudunun titrediğini fark ettim. Başını indirdi ve gülümsedi.
"Başımı dizine koymamın bir sakıncası var mı? Suistimal edilmiş gibi görünmek istemem ama öyle olduğum için..."
"Sorun değil, uzanabilirsin."
Jennie sakince konuştu. Bazı şeyleri kenara koyup kucağına yattım.
"Jisoo beni öldürecek, onun fethinin kucağında yatıyorum. Ya da Kai, değil mi?"
"İkisiyle de aram yok."
"İkisiyle de hiçbir şeyim yok."
"Harika o zaman. Taliplerinizden birinin kıskançlığı yüzünden kimseyle tartışmak istemiyorum Bayan Kim."
•••••••••••
"Senden hoşlanıyorum Jennie." Yapabileceğim en içten şekilde söyledim. Genç kadın sakin kaldı, sadece analiz yaptı.
"Belki de yıllardır tanıdığım ve beni bu kadar rahat hissettiren tek kadınsın, biliyor musun? Ve sadece kısa bir süre içinde. Bir iş ilişkimiz olduğunu biliyorum, ama seni bu hafta sonunu benimle geçirmeye getirdiğim için ya da hayatımın küçük bir kısmıyla tanışmana izin verdiğim için hiç pişman değilim, bunu sadece birkaç kişinin bildiğini garanti ederim."
"Ne diyeceğimi bile bilmiyorum Lisa... sadece burada seninle olmayı sevdiğimi ve beni depresif bir hafta sonundan çıkardığına eminim." Utangaç bir şekilde gülümsedi "Ve seninle iyi hissediyorum, arkadaşlığını seviyorum."
Arkadaşlık, ona karşı hissettiğim bu muydu? Jennie'nin günümü nasıl bu kadar kolay iyileştirebileceği açıklanamazdı. Bana ilettiği büyük güveni nasıl açıklayacağımı bilmiyordum. Gözleri bana güzel şeyler, çoktan unuttuğum zevkli hisler aktarıyordu. Sadece onun sahip olabileceği güzelliğe hayran kalarak uzun saniyeler boyunca o kadına baktım. Ta ki yüzüme bir yağmur damlası düşene kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...