Jennie's POV
O sabah daha hafif uyandım, Lisa ile iyi olmak her şeyi daha iyi yaptı. Ruh halim, sabrım ve ruh halim. Her şey çok huzurlu. Bu beni korkutabilirdi, hayatımda hiçbir şey uzun süre mükemmel olmadı. Her şey zaten mükemmel olduğundan değil, hala çözülmesi gereken birçok şey vardı.
Yataktan kalktım, o soğuk zemine parmak uçlarımla bastım. Yavaşça gerinirken, bize saldıran o sabah tembelliğini uzaklaştırdım. Sabah temizliğimi yapmak için banyoya doğru yürüdüm, çabucak giyindim ve sonra Irene ve Jihyo'yu evin ortasında deliler gibi yürürken buldum.
"Bu dairede sabah şimdiden heyecanla başladı, ha?"
Kendime Jihyo'nun hazırlamayı sevdiği kahvaltılık ürünleri sunarken konuştum.
"Açıkçası tatlım! Bugün Yüce'nin kız kardeşinin doğum günü partisi var, yoksa unuttun mu?"
Tanrım! Somi'nin partisi bugündü. Gözlerimi neredeyse meyve suyuyla boğularak büyüttüm.
"Unuttuğunu görüyorum." Jihyo gülümseyerek söyledi.
"Elbette unuttu, dokuzuncu bulutta Lisa'yı düşünüyor."
"Bu doğru değil, Irene."
Irene gülümseyerek bana döndü.
"Jennie, aşkım, avucumun içini sevdiğini biliyorum. Ne zaman biri için enayi olduğunu biliyorum. Ve Manoban için sen seviye usta enayisin!"
"Çok sevecensin!" dedim alayla.
Jihyo ve Irene güldü.
"Çok mutluyum, Lisa ile işlerin gelişmeye başladığını hissediyorum."
"Tanrı seni duysun, Jen."
"Amin."
"Hey, bavullarını toplamayacak mısın?" Irene bana şaşkın şaşkın baktı "Somi başka kıyafetler getirmemiz gerektiğini söyledi, bütün hafta sonu kalacağız. Manoban ailesine girişin harika oluyor."
Gözlerimi alayla kıstım, bu da Irene'i güldürdü.
"Hemen hazırlanayım. Geç kalmak istemiyorum, ne de olsa özel uçakla gidiyoruz."
Jihyo, Irene ile çabucak bir bakış attı ve muzip bir gülümseme açtı.
"Erkek arkadaşlarımızın özel uçağı yoksa üzgünüm, tamam mı? Ama kız arkadaşın sayesinde bu ikramların tadını çıkaracağız."
"O benim kız arkadaşım değil!"
"Ama yakında olacak."
Gözlerimi devirdim. Şakalar asla bitmezdi. En iyi arkadaşlarım benimle uğraşmayı severdi. Bu hiç adil değildi.
"Aptallık etmeyi bırak! Arabayla giderdim ama Lisa resmen istediği gibi gitmemi emretti. Siz ikinizi de buna dahil etti."
"Tabii ki! Biz tam bir paketiz!" Jihyo küçük bavuluna birkaç kıyafet koyarak gülümsedi.
Irene gülerek "Jennie'nin mümkün olduğu kadar çabuk oraya gelmesini istiyor." dedi.
"Lisa çok içine kapanık, bu yüzden neredeyse her zaman yalnız, onunla her zaman birlikte olduğum için iyi hissediyorum."
"Sanırım. Çok fazla insanın kendi bölgesine girmesine izin vermiyor gibi görünüyor."
"Evet, istemiyor."
"Ama iyi birine benziyor."
Irene elinde iki elbiseyle bize doğru yürürken arkadan bağırdı.
"O harika çocuklar! Ella'nın velayeti konusunda bana yardım ediyor, annemin evine bile bildirim geldi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...