Jennie Kim Manoban's POV
Orada neler olup bittiğini düşünemeden, ışık topu ana sahnenin ortasında, güzel kadının vücudunda parladı. Kalbim şiddetli ve çılgın atımlarla çarptı. O vücudu herkesten daha iyi tanıyordum. Ve şimdi direk dans direğine yaslanmıştı. Başını geriye doğru kemerledi ve uzun saçlarının güzel bir şelale gibi sırtına düşmesine izin verdi. Siyah bir palto, yüksek topuklu ayakkabılar ve bir maske.
Sertçe yutkundum.
"Lisa?"
Gördüklerime inanamadım, oydu, daha doğrusu Pranpriya'ydı. Kadın, yavaşça etrafında yürürken çelik direği iki eliyle tuttu. Spot ışığının beyaz ışığı altında, Lisa'nın siluetinin orayı sular altında bırakan sesle nezaketle uyum içinde hareket ettiğini görebiliyordum. Göreceğimi hiç düşünmediğim bir sahneydi ve itiraf ediyorum, tüm hayatımın en iyilerinden biriydi. Sahnenin hemen önünde benim için ayarlanmış sandalyeye oturdum. Bugün, bir gün benim için olduğu gibi sadece bir müşteri olurdum. Mekanı sular altında bırakan gizemli hava tamamen heyecan verici ve cazipti. Lisa çelik direğin yanında durdu, vücudunu yavaşça bir taraftan diğerine hareket ettirirken, iki eliyle vücudunu kaplayan paltoyu açtı. Yüzünü yana çevirdiği anda sertçe yutkundum, şehvet yüklü bir gülümsemenin dudaklarından kaçmasına izin verdim. Pranpriya paltosunu kısmen çıkardı, önce omuzlarını gösterdi, vücudunu hareket ettirmeyi asla bırakmadı. Topuklarını açtı, şimdi önümde duruyor. Lisa'nın kahverengi gözleri, yani Pranpriya'nın gözleri derin ve yoğun bir parıltıya sahipti. Bir kez göz kırpmadan yavaşça nefes aldım. Kırmızı paltonun kalın kumaşı yere düştü ve bir saniye nefes almayı bırakmamı sağladı.
Vay canına.
Lisa, çorapları ve jartiyer kemeri ile kırmızı dantel bir iç çamaşırı giyiyordu. Vücudundaki sıkı kumaş, en yeni ve tek striptizcimin beyaz teninde göze çarpıyordu. Tamamen bağcıklı, kadının kalın bacaklarını kaplayan çorapları destekleyen jartiyer kemerine bağlı bir tür korseydi. Giydiği minik külot hakkında yorum yapmalı mıyım? Düşüncelerim, o parçanın arkada nasıl olabileceğine dair hevesli bir görüşle kabardı. Ve Pranpriya, iyi bir kız gibi, bunu bana göstermesi uzun sürmedi. Ve Tanrım, Lisa'nın sırtı neredeyse çıplaktı. Korseyi tutan dar kurdele düzgün bir şekilde iç içe geçmişti, böylece kısa sürede sonundaki küçük halkayı kıçına çok yakın kıracak tek bir çekme ile çıkarabildim. O anda sadece külotunun ince kumaş parçasıyla kaplıydı. Ve tabii ki jartiyer kemeri.
"Beni öldürmek istiyorsun..." Fısıldadım.
Gülümsedi, muhtemelen dudaklarımdan çıkan kelimeleri okudu. Siyah yüksek topuklu ayakkabılarla tekrar direğe yaklaştı ve bana geri döndü. Pranpriya kalçalarını birkaç kez ileri geri hareket ettirdi. Tanrı'nın vücuduna, daha doğrusu kıçına karşı ne kadar cömert olduğunu göstermek. Yavaşça sallanırken direği iki eliyle tutuyordu. Yaptığı her küçük hareketle bu manzara beni büyüledi. Yüzünü yana çevirdi, siyah maskeyle kaplı seksi bir ifade gösterdi, cinsel içerik fark edildi. Bacaklarımı çaprazladım, biraz sert sıktım. Striptizci öne döndü, hala direği tutuyor, şimdi başının üzerinde. Ve yavaşça vücudunu paslanmaz çeliğe sürterek kendini indirdi. Lisa bacaklarını açtı ve bana baktı.
Kahretsin...
Lisa Manoban'ın kutupta şehvetli bir şekilde dans ederken sadece kırmızı iç çamaşırı ve küçük bir maske giydiğini görmek en azından gerçeküstüydü. Tüm vücudumun ısındığını hissettim ve bu omurgamdan aşağı titredi. Şu anda kafamdaki kirli düşünceleri sadece Tanrı biliyor. Beni terk ettiği içler acısı durumu tam olarak biliyormuş gibi dudaklarında o sırıtış vardı. Lisa vücudunu kaldırdı, onu tekrar bana çevirdi. Ve benim için tamamen sürpriz bir şekilde, benim tarafımdan bilinmeyen bir beceriye sahip kadın, direği tutarak vücudunu yerden astı. Kalın uylukları, ellerini yavaşça düşürürken kendilerini oraya kilitledi. Müzikle mükemmel bir senkronizasyonda Lisa vücudunu hareket ettirdi. Sanki o ortamı sular altında bırakan şehvetli vuruşlar, onun tarafından gerçekleştirilen hareketleri kontrol ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...