Lisa's POV
O bölünmüş saniyede vücudum dondu, Jennie'nin yere kanla kirletilmesi tüm vücudumu durdurdu. Sanki sadece onun kaybından korkabileceğim başka bir boyuta girmişim gibi. Nefesimi ve kalp atışımın yavaşladığını, neredeyse durduğunu duyabiliyordum. Yalnız değildi, yerde yanında vücudu olan ve sahneyi daha da şaşırtıcı kılan biri vardı.
Gözlerim Jennie'den saptı ve elinde ağır nesneyle kalan sarışına indi. CL bana baktı ve ifadesi neredeyse tanımsızdı. Korku, çaresizlik ve öfkenin bir karışımı. Ve sanki bir sigorta ateşle bağlantılıymış gibi uyandım.
"Sen... Onu öldürdün!" Küçük bir sesle "Seni orospu çocuğu, onu öldürdün!" dedim. Çaresizlik içinde bağırdım.
O anda tek düşüncem şuydu:
"O benim dünyamı alırsa, ben de onunkini alırım."
Bu yüzden artık üzerimde kontrolüm yoktu, korkutucu bir hızda CL'ye geçtim. Öfke ve acı göğsümde o kadar çılgın ve mantıksız bir şekilde patladı ki şimdi tek iradem onu öldürmekti. Vücudunu kabaca ittim ve tüm nesneleri yere vurarak küçük köşe masasına düşmesine neden oldum. Jennie'yi vuran silahın rafın altına düşmesine izin vererek bana korkmuş bir şekilde baktı. Ona doğru hareket ettim ve vücudunu giydiği bluzdan çektim, kadını sertçe yere fırlattım.
"Bırak beni!" Umutsuzca bağırdı.
Çabucak üstüne çıktım, vücudunu yere sabitledim. Ve devasa bir güçle yüzüne yumruk attım. Burnundan kan çıkana kadar bir, iki, üç kez.
"Hayatını bitireceğim!" Kadına tüm gücümle vururken çaresizce ağlayarak dedim.
"Seni kaltak!" Beni itmeye çalışırken bağırdı.
"Onu öldürdün! Jennie'yi öldürdün!" Yüzümden aşağı akıp aran gözyaşları arasında bağırdım.
"Defol benden!" Beni tekrar itti.
Ama vücudum kontrolden çıkmıştı, Jennie'yi yerde gördüğüm birkaç saniye içimde oluşan öfke, acı ve nefretle kadına vurdum. CL ellerini sert kaşındığı boynuma koymayı başardı ve beni acı içinde inletti. Ama pes etmezdim. Acımadan ve merhamet etmeden yüzüne yumruk attım, onu soğukkanlılıkla öldürürdüm. Yumruğumun acısından kadına sert bir şekilde çarptığını bile hissedemiyordum, ne de beni durdurmaya yönelik başarısız girişimleri. Sanki en korkunç içgüdülerimi ortaya atarak bir adrenalin patlaması oluyordu.
"Yapacaksın..." Güçlü bir tokat attım "Bunu bana öde!" Yüzüne yumruk atarak bağırdım.
Kadın çaresiz çığlıklarının ortasında çığlık attı ve bir kaymada beni sıkıca tuttu. Vücudunu benimkine karşı çevirdi, yere düşmeme neden olmak. CL bana kesinlikle iz bırakacak bir tokatla vurdu, elleri neredeyse umutsuzca kendini savunmaya çalışırken bana doğru geldi. Kollarını tutmaya çalıştım ama neredeyse imkansızdı. Kısılmış saçlarını tuttum, sertçe çektim, bu da çığlık atmasına neden oldu. Saniyenin çok küçük bir kısmındaki kadının dikkati dağıldı ve bana durumu tersine çevirme şansı verdi. Onu kabaca ittim ve ofisin masasına çarpmasına neden oldum.
"Seni orospu çocuğu! Kahrolası kaltak! Hayatta kalmayacaksın!" Tekrar ona doğru hareket ederek bağırdım, ellerimin titrediğini hissettim, durmayan gözyaşları yüzünden yüzüm ıslaktı.
Onu bluzunun kumaşından çektim, vücudunu yasladım ve hemen sonra ağzına kadının vücudunu yere ittim ve kafasına sertçe güçlü bir yumruk attım. Öfkeli ve sağlıksız bir kontrol eksikliği içinde eylemi birkaç kez tekrarladım. Başarısız bir girişimde bulunana kadar, bir şeyler kapmak için kolunu uzattı. Anında istediğini çok aradım ve sadece rafın altına atılan gümüş silahın parıltısını fark ettim. Ve yüzüne daha fazla öfkeyle şaplak attım ve başının yumruğun karşı tarafında hareket etmesine neden oldum. Ellerim çok fazla ağrımaya başladı ve hızla ayağa kalktım, silahı yerden tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...