Jennie's POV
Lisa'nın helikopterinin havalandığını görerek Irene ve Scarlett'in yanında durdum. Cam pencereden kadının yüzünde güzel bir gülümsemeyle el salladığını görebiliyordum. Kızımız yanıt olarak hızla el sallamak için küçük elini kaldırdı. Kısa süre sonra helikopter hareket etti ve Manoban Industry binasından uçtu. Bazı memnuniyetsizliklerle ağır bir iç çektim. Zayıf gülümseyen Irene'den özenli bir bakış aldım.
"Hadi Jen! Öyle kalma." en iyi arkadaşım beni neşelendirme girişiminde yorum yaptı.
Lisa'nın seyahat etmesi gerektiğinden nefret ediyordum, karımdan uzak durmaktan nefret ediyordum. İkimiz de tamamen meşgul kadınlardık. Nispeten aynı yerde çalışmamıza rağmen pek bir şey karşılaşmadık. İkimizin de çok dikkatimizi gerektiren önemli pozisyonları vardı. Son zamanlarda birlikte daha fazla zaman geçireceğimize, kızımız ve Ella ile vakit geçireceğimize söz vermiştik. Söz verdiğim gibi Lisa, Pazar günü olan doğum günümün hafta sonu ailemizin en yakın arkadaşlarımız ve ailemizle birlikte kulübeye gideceğini açıkça belirtti, her şey 29. doğum günüm için büyük bir kutlamada. Zaman uçuyor, değil mi? Biliyorum.
"Ah, Irene. Bensiz seyahat etmesini sevmediğimi biliyorsun."
"Biliyorum, her gittiğinde kaşlarını çatarak kalıyorsun."
Irene merkezi asansöre geri dönerken güldü. Kızımın elini tuttum ve onu metal kutuya götürdüm.
"Anne yalnız kalmaktan hoşlanmaz." Scarlett Irene'e söyledi.
"Bu yüzden onunla yatacaksın! Mama Lisa'nın ne dediğini duydun mu?"
"Evet! Büyük yatakta uyuyacağım!" Heyecanla söyledi, beni gülümsetti.
"İşte bu!"
Irene elini uzattı, böylece Scarlett beşlik yaptı. İkisi basitçe yapıştırılmıştı, aralarında var olan şefkatli ilişkiyi sevdim. Lisa ve benim iş için seyahat etmem gerektiğinde çoğu zaman en iyi arkadaşım kızıma bakmayı teklif etti ve dürüst olmak gerekirse, ona bakacak daha iyi bir insan yoktu. Suho'dan ayrıldıktan sonra Irene bir süre yalnız kaldı. Bu beni çok üzdü, ilişkilerini sevdim ve her zaman güzel bir düğün bekledim. Ama zamanla sarışının başka ilgi alanları olduğunu ve iyi tanındığını öğrendik. Jihyo ve Daniel düğün partisinde Irene, Seulgi ile çıktıklarını söyledi. Bu gerçekten hepimiz için yılın sürprizi olmuştu. Atmosfer başlangıçta ağır geldi, bu da Suho'nun bizden uzaklaşmasına neden oldu, ancak günümüzde her şey çok doğaldı. Güzel bir Koreliyle çıkıyordu ve her zaman bizi ziyarete geldi.
"Seulgi nerede?" Asansörden ne zaman indiğimizi sordum.
"O "Imperium"da. Bugün bazı tedarikçilere ödeme yapması gerektiğini söyledi."
"O yerde Seulgi olmasaydı ne yapardım bilmiyorum."
"Seulgi harika, biliyorum." Irene kendini beğenmiş bir şekilde konuştu.
'Öyle ama bu konuda kendini beğenmiş hissetme Unnie. Benim de harika bir karım var."
"Bunu yıllardır söylüyorsun Jen. Bunu unutamam."
Manoban Industry'nin bekleyen bazı sorunlarını çözerken ofisimde birkaç dakika kaldık. Irene şimdi genel merkezde genel müdürlük görevini devralmıştı ve finans sektörünü kontrol eden Jihyo'nun yardımına güveniyordu. Dürüst olmak gerekirse, Lisa sadece hayatımda değil, etrafımdaki herkeste bir kasırga gibiydi. Irene, Jihyo ve benim ekonomileri paylaşan küçük bir apartman dairesinde yaşadığımız yıllar önceki durumumuzla karşılaştırıldığında, bugün hayal ettiğimizden çok daha iyiydik. Başkanlığa yükselmemle yıllar boyunca bana yardım eden her iki kadına da yardım etmeyi görevim olarak gördüm. Ve Lisa bunu sorgulamadı, arkadaşlarıma, daha doğrusu kız kardeşlerime olan güvenimi biliyordu. Bugün sadece ben değil, hepimiz büyük bir mali durumda yaşadık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...