Umarım beğenirsiniz.
Lisa's POV
Giriş karanlıktı, siyah takım elbiseli erkeklerin yanından geçtik, tabii ki kulübün güvenliği. Şimdiden yüksek ve çılgın müziğin kulaklarımı doldurduğunu duyabiliyordum ve sonra ana odaya girdik. Şüphesiz harikaydı, yerler kocaman ve şehvet taşıyordu, her yerde kırmızı veya pembe ışıkların odaklandığı loş ışıklıydı. Stratejik yerlerde, direk dansı için direkleri olan küçük sahneler görebiliyorduk, kadınlar, dikkatle izleyen erkekler ve kadınlar için pratik olarak çıplak dans ettiler.
"Beni bir striptiz kulübüne mi getirdin?" Jisoo'nun kulağına fısıldadım.
"Harika, değil mi? Seul'deki en iyisi, Lisa!" Çok heyecanla haykırdı ve yürümeye devam etti.
Yaptığım çılgınlığa zihinsel olarak küfrederek başımı salladım. Herkes giremediği için bir tür VIP alanı gibi görünen ana sahneye yaklaşıncaya kadar sarışının rehberliğinde insanlar arasında yürüdük. CL bize küçük, yeşil bir bileklik verdi, böylece bölgeye girebilirdik.
"En iyi müşteriler için en iyi yer." CL gülümsedi.
"Bu yüzden seni seviyorum!" Jisoo, kadına sarılarak, dedi.
"Keyfini çıkarın, bugün kulübün en iyi dansçısı bizde, umarım beğenirsiniz."
"Teşekkür ederim, CL."
Kadın başını salladı ve gitti.
"Seni öldüreceğim! Öldüreceğim!" Eğlenerek kahkaha atan Jisoo'ya homurdandım. "Neden gülüyorsun?" Gerginliğim kilometrelerce öteden farkediliyordu.
"Acın yüzünden Lis, neden böylesin? Seni daha iyi tanımasaydım, daha önce striptiz kulübüne gelmediğini düşünürdüm!"
"Önceden o sorumsuz kız değilim, Jisoo, insanlar beni tanıyor! Beni böyle bir yerde görürlerse ne diyecekler?"
"Bu kadar sıkıcı olmayı bırak! Gerçekten o iş adamlarının senin hakkında bir şeyler söyleyeceğini düşünüyor musun? Aptal olma, sen en iyilerinden birisin, kimse sana böyle meydan okumaz."
Etrafa baktım, açıkça tek önemli insanların olduğu, yüksek satın alma gücüne sahip insanlardı.
"Bir içeceğe ihtiyacım var!"
"Ben de bundan bahsediyorum!" Jisoo heyecanla söyledi. "Hey!" Kızlardan birini aradı.
İnce bir vücuda sahip kızıl saçlı bir kadın, vücudunu zar zor örten küçük bir giysi parçasıyla bize yaklaştı. Güzeldi ve çok seksiydi.
"Sana içeçek bir şey getireyim mi?" Sesi huysuz ve şehvetli çıktı.
"Başlamak için iki kadeh tekila." Jisoo emretti ve kızıl saçlı başını salladı ve içecekleri almak için ayrıldı. "Geri dönmene sevindim, Manoban." Gülümserken söyledi.
Dakikalar sonra, aynı kızıl saçlı, tekilalarımızın olduğu yerde iki küçük bardakla geri geldi. Bardaktaki şeffaf sıvıya baktım, hepsini aynı anda içmeye yetecek cesareti toplamaya çalıştım. İçme zamanının geldiğini belirten bir 'hazır ol' işareti yapan Jisoo'ya baktım ve başımı salladım, küçük bardağı kapıp dudaklarıma götürdüm, tek bir hızlı hareketle hepsini içtim. Sıvı boğazımda yırtılmaya başladı, yanık şaşırtıcıydı ama bu his iyiydi, tadı eski günlerdeki gibi.
Önemli biri tarafından görülmekten korkuyordum. "Manoban Industry'nin sahibi geceyi Striptiz Kulübünde geçiriyor" gibi uyanmak ve manşetleri okumak güzel olmazdı, bu son olurdu. Kızıl başlı, direkte o pozisyonlarda şehvetli bir şekilde önümüzde dans etti. Kıskanılacak bir şeydi, ama nedense Jisoo ile olduğu kadar ilgimi çekmedi. Kadınları sevmeyi bıraktım mı? Kendimi sorguladım ama aynı anda bunun tamamen aptalca olduğunu fark ettim, hayatımda asla bir erkek istemezdim. Belki de eğlenmeden, beni gerçekten çeken bir kadınla birlikte olmadan geçirdiğim yıllardı. Senin işine göre yaşamak herkese göre değildi, bunu yapmak için, vazgeçmek zorunda kaldım. İnsanların beni mutsuz biri olarak görmesi boşuna değildi ama fikirleri benim için önemli değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...