Fifty One

732 49 25
                                    

Lisa's POV

Başımın ağrıdığını hissederek gözlerimi yavaşça açtım. Yatakta bir yandan diğer yana döndüm, kadınımın vücudunu aradım. Ama sadece boşluk vardı. Gözlerim pencereden gelen netliği karşılar karşılamaz bazı saçma sapan sözler homurdandım.

Jennie nerede? Tanrım.

Yatakta oturdum, gözlerimi hafifçe ovuşturdum. Dün gece her zamankinden daha heyecanlıydı. Pek bir şey hatırlamıyorum ama tüm sarhoşlar arasında daha iyi olduğumu biliyordum. Bu arada, tüm bu kadınları tutmama yardım etmek için hala ayık olan tek kişi olan Jihyo'nun yardımına sahiptim.

Tanrım!

"Ne yapıyordunuz?" Irene dördümüze bakar bakmaz sordu.

Şimdi güzel bir sarışının kollarında kıvrılmış olan Jihyo ve Miyeon ile masada kalmıştı.

Rosé yüksek sesle ve eğlenerek güldü, alkolün etkileri kadında kendini gösterdi.

"Bilmek bile istemezsin."

Irene gözlerini genişletti ve ağzını açtı.

"Grup seks mi? Ve beni çağırmadınız mı?" Heyecanlı ve biraz sarhoş dedi. Jennie bana Irene'in cinsel iştahını çoktan anlatmıştı.

"Paylaşmak için bile değil, ha." Miyeon "Seni özlüyorum Jennie" demek için döndü. Kız arkadaşıma göz kırpmayı tamamladı.

Kadına ciddi bir şekilde baktım. Kahrolası iş kadını her zaman kadınıma yavşadığından emin oldu. Hepsi beni kışkırtmak için ve her zamanki gibi kendimi kontrol edemedim.

"Kapa çeneni." Öfkeyle bağırdım.

"Lisa... Sakin ol." Jennie bana fısıldadı.

"Beni kışkırtıyor." Öfkeyle iç çektim.

Jennie sinsi bir gülümseme açtı ve benimle yüzleşmek için döndü, bu da onun çok yoğun kahverengi gözlerine bakmamı sağladı.

"Ben seninim, bunu sana kanıtladım, değil mi?!"

Rahat bir gülümseme açtım ve dudaklarını çok yavaşça öptüm. Muzaffer bir ifade göstermek için Miyeon'a doğru yöneldim. Kadın gözlerini devirdi ve sarışını yanına aldı.

"Yıkılmış görünüyorsunuz. Birlikte mi yaptınız?" Jennie'nin arkadaşı çok meraklı bir şekilde sordu.

"İsa'nın merhametiyle, Irene!" Jihyo "Dans ediyorlardı" diye bağırdı.

"Neredeyse bu." Jisoo konuştu.

"Bu gece senin için çok dua edeceğim. İsa bundan hoşlanmayacak kızlar."

"Kim, kapa çeneni." Onu iterek konuştum.

"Hadi gidelim mi?" Jennie fısıldadı.

"Evet, gidelim bebeğim."

"Hayır, hayır, hayır! Hadi içelim!" Rosé bardağını yükseğe kaldırarak söyledi.

Ve çok içtik. Dik durmama noktasına kadar. Böyle dışarı çıkıp çok eğlenmediğimden beri uzun yıllar olmuştu.

Yavaşça yataktan kalktım ve tuvalete doğru gittim. Odaya doğru her adımda duşun sesini duyabiliyordum. Yumuşak bir kahkaha attım ve kapıyı açar açmaz kız arkadaşımın harika vücudunu görebiliyordum. Sıcak duşa odaklanmıştı. Su buharı, duş kabinin camlarının biraz bulanıklaşmasına neden oldu. Ama onun güzel kıvrımlarını kolayca görebiliyordum.

My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin