Jennie's POV
Prova sonunda sona erdiğinde, arka planda yavaş yavaş alkışların sesini duydum. Sandalyeden kalkıp odanın arkasına baktım, ama projektörün parlak ışığı beni kimin alkışladığını görmemi imkansızlaştırdı. Öne doğru yürüdüm, küçük merdivenlerden inerek Lisa Manoban'dan başkası ile yüz yüze gelmemek için.
O anda 3 kelimeyle özetlenebilirdim: korkmuş, gergin ve azgın.
Kadın bana öyle bir şiddetle bakıyordu ki, vücudumun yandığını hissedebiliyordum. Sertçe yutkundum, içimde korku çığlıkları atıyordu, kimliğimi keşfedecekti ve mahvolacaktım.
Sakin ol, Ruby Jane ol, korkma, Ruby Jane ol. Bu cümleyi kafamda birkaç kez tekrarladım.
"Bugün gösteri günü değil." Dedim merdivenlerin geri kalanını inip ondan uzaklaşarak.
Lisa yavaşça arkamdan yürüdü. "Biliyorum, ama seni tekrar görmek için sabırsızlanıyordum."
Sesi boğuk çıktı ve sürüklendi. Gözlerimi kapattım, duyularıma beni o kadının önünde bocalamasın demeye çalıştım. Masalardan birinde durdum, bir şişe su açtım ve büyük bir yudum aldım.
Sakin ol. Yaklaştığında kendi kendime tekrarladım.
Lisa hala ofisteki kıyafetlerinin aynısını taşıyordu.
"Harikaydın, Ruby Jane." Gözlerini üzerimde hissedebiliyordum.
Derin bir nefes aldım ve içimdeki çaresizliği belli etmeden yüzüne baktım.
"Sadece bir provaydı ama teşekkür ederim hanımefendi..." Soruyu havada bıraktım.
"Lisa, ben Lisa Manoban." Dedi elini uzatarak selam verdi.
"Yapmasam daha iyi, terliyim." dedim gülümseyerek.
"Harika görünüyorsun." Vücudumun her yerini incelerken, şaşırmama rağmen kızarmama neden olmadığını söyledi.
"Geçen gün seni görmek istedim ama bana kulübün müşterileriyle konuşmadığın söylendi."
"Beni görmek istediğini duydum ama tekrar deneyeceğini düşünmemiştim, birçok insan ilk denemede pes eder."
Gözlerine baktım, karanlıktı ve normalden farklı bir parıltıyla. İçlerindeki şehveti görebiliyordum.
"Bunu görebiliyorum, kararlı bir kadın gibisin. Geri dönmene ne sebep oldu?" Onunla dalga geçecektim.
"Sadece sen."
"Beni böyle gördükten sonra artık beni istemediğini düşünüyorum."
"Seni hep aynı şekilde istiyorum, Ruby Jane, hatta daha fazla." Gözleri aşağı kaydı. "Hayal bile edemeyeceğin şeyler yapabilirsin."
Muzipçe gülümsedim, alt dudağımı ısırdım. "Ne tür şeyler?" diye fısıldadım ona. "İstersen sana gösterebilirim..." Lisa biraz daha yaklaştı, o kadar yaklaştı ki nefesini yüzümde hissedebiliyordum.
Yüzümü kapatan maskenin ardından gözlerine bakmaya devam ettim. "Gerçekten çok açık sözlüsün, Lisa. Bunu sevdim. Ama ben kulübün müşterileriyle takılmam." dedim ondan uzaklaşarak.
"Aklını değiştirebilirim, Ruby Jane." Dedi beni durdurarak, ses tonu sert, kabaydı.
"Hiç kimse yapamaz, Manoban." dedim umursamazca gülümseyerek. "İlk olacağını mı sanıyorsun? Kadınlardan hoşlanıp hoşlanmadığımı bile bilmiyorsun..."
Genişçe gülümsedi, bana doğru yürüyerek birkaç santimetre arkamda durdu.
"Eminim yapacağım, Ruby Jane." Nefesini boynumda hissettim. "Sanırım kadınlardan hoşlanıyorsun ama yanılıyorsam sana onları sevdireceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)
FanfictionHiç iki hayatınızın olduğunu hayal ettiniz mi? Aynı anda iki kişi olmayı? Eminim öyledir. Ama düşünmekle onu yaşamak arasında gerçekten çok büyük bir fark vardı, inanın. Düşünün... Jennie, tatlı ve narin bir kadın. Ruby Jane, seksi ve heybetli. Hang...