Thirteen

1.1K 93 89
                                    

Jennie's POV

Tüm taahhütlerini kontrol ettim ve hiçbir şey yapmadı, Lisa bütün gün şirkette kalacaktı. Şanssızlığım daha büyük olabilir mi? Dün gece biraz sıkıntılıydı, planlarımda sadece Kai'nin yanında yemek yerdim. Lisa ve benim aramdaki neredeyse öpüşmeden sonra, dikkatim dağılmış bir şekilde oradan ayrıldım.

"Her şey yolunda mı Jen?" Çocuğun sesini yanımda duydum.

"Evet, elbette. Sadece biraz başım ağrıyor, beni eve götürür müsün?"

Sinirli bir bakış aldım, o geceden daha fazlasını beklediğini biliyorum ama Lisa benden birkaç metre uzaktayken Kai'yi düşünmek neredeyse imkansızdı, değil mi?! Omuz silkip çantamı aldım.

"Tabii gidelim. Seni eve götüreceğim."

Lisa'nın daha önce olduğu masaya son bir kez baktım ama ondan hiçbir iz yok, gitti mi yoksa bir kızla mı çıktı? Kim Jisoo artık orada değildi, kesinlikle artık orada değillerdi.

Dönüş yolu saf bir sessizlik içinde yapıldı, insan kilometrelerce öteden o gecenin ne kadar başarısız olduğunu fark edebilirdi, aslında pek değil, Irene ve Jihyo'nun gecesi başarılı geçmişti, Daniel ve Suho harika randevular olduklarını kanıtlarken, Kai sinirlendi ve yanımda olan Lisa'ya gözlerini diktiği andan beri şikayet ediyordu. İkimiz arasında farklı bir şey mi hissetti? Hayır, bunu düşünme.

"Vardık." Arabayı binamın önünde durdurduğunu söyledi.

"Bu gece için teşekkür ederim, beğendim." Yalan söyledim ya da söylemedim, Lisa'yı görmek harikaydı.

"Gerçekten mi? Sanırım biraz sinir bozucuydu, ama beni anlayabilirsin, değil mi? İçimdeki bir şey o kadından hoşlanmıyor."

"Lisa? Anlamıyorum, o iyi biri."

"Seninle, değil mi? Ki bu bana gerçekten tuhaf geliyor, o sadece beyhude ve kibirli bir kadın."

"Hayır, çünkü onu tanımıyoruz bile. Ayrıca onun hakkında böyle konuşmamalısın."

"Ondan korkmuyorum Jennie, daha yeni geldi ve şimdiden her şeyi alt üst etmeye başladı, o bilanço üzerinde çalıştığın saçma saatleri hatırlıyor musun?"

"Kai, Dürüst olmak gerekirse, baş ağrısından ölüyorum ve şu anda iş hakkında konuşmak istemiyorum." Sinirli bir şekilde konuştum.

"Üzgünüm, aptaldım. Bu gecenin en iyilerinden biri olmadığını biliyorum, ama daha iyi hale getirebiliriz."

Gözlerine baktım, bu arada güzeldi, ama bakmak istediğim o gözler değildi. Bugünlük çok fazla olduğunu ona söylemenin en kibar yolunu düşünürken başım dönüyordu. Ancak bana yaklaştığını, çeneme hafifçe dokunduğunu ve tekrar ona bakmamı sağladığını fark ettim.

"Sen çok güzel bir kadınsın Jennie."

"Teşekkür ederim ama benim gitmem gerekiyor. Yarın görüşürüz." Başka bir şey söylemeden arabadan indim.

"Seni 2 dakika içinde ofisimde istiyorum." Lisa'nın tüm vücudumu titreten boğuk sesini duydum.

Başımı kaldırdım ve Lisa'nın ofisine girdiğini gördüm, dün geceden hiçbir şey hatırlamaması için Tanrı'ya dua ediyordum. Defterimi aldım, gözlüğü yüzüme taktım ve yavaşça ofisine doğru yürüdüm.

"Bayan Manoban."

Sandalyeyi yüzüme çevirdi, parlak zümrütleriyle bana baktı, onunla her yüzleştiğimde kendimi zayıf hissettim. Bakışının vücudumun uzantısında gezindiğini ve kuru bir şekilde yutkunmamı sağladığını fark ettim. Gergin ifadesini gördüm, Lisa gözlerini sıkıca kapattı, başını salladı.

My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin