Twenty Two

1.1K 83 6
                                    

Tzuyu's POV

O yerin önünde saatlerce Lisa'yı bekledim.  Ve görünüşe göre çok meşguldü çünkü şimdiye kadar ortaya çıkmamıştı. O kulübün adı olan "Imperium", Seul'ün elit, ithal arabalarının uğrak yeriydi, sosyete insanları sık sık girip çıkıyordu.

"Orada bir fahişeyle takılıyor olmalı." öfkeyle iç geçirdim.

O kapıdan çıkan herkese dikkat ettim. Zaten beklemekten yorulmuştum ama Lisa'nın neden orada olduğunu öğrenene kadar pes etmeyecektim. O, geceleri eğlenmek için dışarı çıkan türden bir kadın değildi. Lisa denince aklıma ilk iş geliyordu. 

Araba koltuğuna uzandım, o yeri bu kadar uzun süre gözetlemek için oturduğum için hafif bir sırt ağrısı hissettim. Çantamı kaptım ve görünüşümü kontrol etmek için küçük bir ayna çıkardım ki bu arada oldukça berbattı. Arka planda kadının ayrıldığını fark edene kadar. Küçük aynayı kapattım ve gözlerimi Lisa'ya sabitledim. 

Arabasının olduğu yöne devam edene kadar etrafına bakındı. Beraber çıkmamıştı, tam tersine girdiği zamanki gibi yalnızdı. Arabasının içinde birkaç dakika durdu, sonra oradan ayrıldı. Ve hızlı bir hareketle onu takip etmek için arabamı çalıştırdım, onu gözümün önünden kaybedemezdim. Ya da yapabilirdim, Lisa'nın nerede yaşadığını öğrenmek için başka fırsatlarım olurdu. Şu anki amaç, o yere neden girdiğini öğrenmekti.

Çantamı yanıma alarak arabayı durdurdum. Kulübe doğru yürüdüm ve giriş ücretini ödedim. Uzun boylu ve yakışıklı esmer adam bileğime küçük bir bilezik takıp girmeme izin verdi.

Büyük ve tamamen lüks bir yerdi. Kalabalıktı ve müziğin güçlü ritmi binanın her köşesinde yankılanıyordu. O yerin her detayını gözlemleyerek yürüdüm. Erkekler ve kadınlar oturuyor, önlerinde kısa sürede vücutlarından çıkarılan minik elbiseler giyen güzel dansçılardan özel gösteriler izliyorlardı.

"Aman Tanrım, Lisa Manoban striptiz kulübünde."

Bunu duyunca durdum. Tamamen şaşırdım, eski sevgilimin yaşadığı olaylı geçmişi biliyordum, ama o kadın yıllarca kendine zaman ayırmadı ve şimdi striptiz kulüplerine mi gidiyordu?

Çok iyi.. Bara doğru yürürken düşündüm.  

"Bana bir içki ver lütfen."

Oymalı vücutlu esmer gülümsedi ve içkimi hazırlamaya başladı. Tezgahın yanında iki kadın tartıştı ve bende başka bir yere oturmak istedim.

"Onu gördün mü?"

"Kim?"

"Tanrım, sence kim olabilir? Lisa Manoban!"

Tezgahtan kalktım ve Lisa'nın adını telaffuz eden kadına yaklaştım. Ne dediğini duymaya ihtiyacım vardı ama yüksek sesli müzik bunu yapmamı engelledi.

"Gittiğini gördüm."

"Nereye gitti Len? Benimleydi ve buharlaştı!" dedi kadın öfkeyle.

Bir an için fahişeden nefret ettim, yani Lisa'yla mı ilgiliydi? Ne kötü bir tat. 

"Bilmiyorum Sunmi! Kadını kaybettin ve öfkeni bana mı yansıtmaya geldin?" 

"Ruby Jane nerede? Onu burada gördün mü?"

İşitmemi mümkün olduğunca fazla bilgi dinlemeye zorladım.

"Bugün onun günü değil."

"Emin misin?"

Tanrım... Ruby Jane kimdi? Kadın yalnız kalmıştı.

"İşte içkiniz hanımefendi."

Başını sallayan esmere biraz dolar verdim. Bu Sunmi denen kişiyle konuşurdum ve Lisa'ya ne olduğunu öğrenirdim.

My Dark Secrets ⇢ Jenlisa (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin